316 Skrevet Januar 7, 2014 Share Skrevet Januar 7, 2014 Hurtigruten er vel stort sett ikke stillestående Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Januar 7, 2014 Share Skrevet Januar 7, 2014 Hvor i Norge da ? Bergen - Kirkenes Er ikke hurtigbåt, hehe Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Januar 7, 2014 Share Skrevet Januar 7, 2014 Bergen - Kirkenes Er ikke hurtigbåt, hehe Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Båten ja, tolket det som Hurtigruta carglass jeg se .... haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Januar 7, 2014 Share Skrevet Januar 7, 2014 Haha, åja Sent from my GT-I9505 using Tapatalk e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 7, 2014 Share Skrevet Januar 7, 2014 Bare jeg som ikke følger med på sport i det hele tatt!? Verken fotball eller håndball eller ski eller skøyter eller....noe...?Nei, du er ikke alene. wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 7, 2014 Share Skrevet Januar 7, 2014 Bare jeg som ikke følger med på sport i det hele tatt!? Verken fotball eller håndball eller ski eller skøyter eller....noe...? Da er vi to, finnes ikke noe som interesserer meg mindre enn sport. Værst av alt er fotball.... wicky124 og e30_joakim reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Januar 7, 2014 Share Skrevet Januar 7, 2014 Vintersport kan ver ganske skøy Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 7, 2014 Share Skrevet Januar 7, 2014 Teller motorsport? Haha. Ikke at jeg følger med på det heller, men i motsetning til fotball osv, hender det at jeg ser på det i blant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 7, 2014 Share Skrevet Januar 7, 2014 Vintersport kan ver ganske skøy Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Ja... vintersport kan være morsomt, men f.eks fotball gidder jeg ikke å se på. Jeg ser sjelden på sportsendingene, men jeg skjønner jo at disse betyr mye for mange andre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Januar 7, 2014 Share Skrevet Januar 7, 2014 Nei fotball er waste of time.. Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 7, 2014 Share Skrevet Januar 7, 2014 Ja sitte å se på en gjeng overbetalte tullinger som løpet rundt på gresset etter en ball er ikke noe for meg. Da ser jeg heller maling tørke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Januar 7, 2014 Share Skrevet Januar 7, 2014 ser ikke sport selv, men man må huske at vår bilintereesse er like latterlig for mange av de som sporten er for oss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Januar 7, 2014 Share Skrevet Januar 7, 2014 Har og havnet der at de svært få gangene TV-tuneren settes på så er det normalt NRK det er snakk om, og da som regel Ski. Kan og bli noen Brannkamper på TV2 om sommeren, men er ingen stor fotballtilhenger. Hadde foretrukket OL på NRK, men når det først skal sendes på TV2 så ønsker jeg konkurransen velkommen. Synes det har blitt altfor mye teknisk slurv på NRK etter hvert, slik som at bilde og lyd falt ut i ene sprintfinalen i TDS. En annen ting er at jeg og mener det er en uting med reklame på en kanal som skal være reklamefri, men det aller verste av reklame er Norsk Tipping. Hvorfor skal et selskap som har monopol for å begrense spilleavhengighet reklamere i et slikt omfang, og på en så spekulativ måte? Ellers har lite lite interesse og tid å avse til å glo viljeløst på hva enn som måtte bli sendt på TV. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Januar 7, 2014 Share Skrevet Januar 7, 2014 Ja sitte å se på en gjeng overbetalte tullinger som løpet rundt på gresset etter en ball er ikke noe for meg. Da ser jeg heller maling tørke... Du tok orda ut av munnen på meg, når jeg hører at en fotball spiller får flere millioner i uka, og i tillegg så satt han på benken en hel kamp. DA SPYR JEG ! Fredrik 90 og noekult reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Januar 7, 2014 Share Skrevet Januar 7, 2014 Ser endel på sport selv, men her i huset så er det mest øksa som ser på sport. Alt av vintersport bortsett fra skøyter står på fra morgen til kveld. Dette tror jeg de fleste kan like. http://www.youtube.com/watch?v=LMI-v8cny7w Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg