Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Vintersport kan ver ganske skøy :smile:

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Ja... vintersport kan være morsomt, men f.eks fotball gidder jeg ikke å se på. Jeg ser sjelden på sportsendingene, men jeg skjønner jo at disse betyr mye for mange andre... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har og havnet der at de svært få gangene TV-tuneren settes på så er det normalt NRK det er snakk om, og da som regel Ski. Kan og bli noen Brannkamper på TV2 om sommeren, men er ingen stor fotballtilhenger.

Hadde foretrukket OL på NRK, men når det først skal sendes på TV2 så ønsker jeg konkurransen velkommen. Synes det har blitt altfor mye teknisk slurv på NRK etter hvert, slik som at bilde og lyd falt ut i ene sprintfinalen i TDS. En annen ting er at jeg og mener det er en uting med reklame på en kanal som skal være reklamefri, men det aller verste av reklame er Norsk Tipping. Hvorfor skal et selskap som har monopol for å begrense spilleavhengighet reklamere i et slikt omfang, og på en så spekulativ måte?

Ellers har lite lite interesse og tid å avse til å glo viljeløst på hva enn som måtte bli sendt på TV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja sitte å se på en gjeng overbetalte tullinger som løpet rundt på gresset etter en ball er ikke noe for meg. Da ser jeg heller maling tørke...

Du tok orda ut av munnen på meg, når jeg hører at en fotball spiller får flere millioner i uka, og i tillegg så satt han på benken en hel kamp. DA SPYR JEG ! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...