Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

synes det er rart når man har bestilt noe på telenor sin nettbutikk og at de da ikke klarer å endre farge på tlf ved et senere tidspunkt (gidder ikke vente 1mnd på en ubekreftet leveringsdato som brått blir enda lenger), telefonen var forøvrig på lager når jeg bestilte 22/12 (hadde 3stk)

noen som jobber på telenor her og vet bedre enn hu som svarer meg på mail :P?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp... det er ingen tvil om at elbilene vil presse prisen ned på brukte biler med litt motor og det vil gi mange gode tilbud på markedet. Det jeg er bekymret for er at med flere elbiler blir myndighetene også tvunget til å gjøre noe med avgiftssystemet. De kan ikke plutselig begynne å legge avgifter på elbilene hvis 50000 bileiere allerede har kjøpt en elbil uten avgifter. Ergo må avgiftene legges om så det blir selve bruken av bilene som avgiftsbelegges. Hvis dette skal gi mening og stadig fordeler for elbilene må avgiftene være betydelig større for biler med forbrenningsmotor og det vil utvilsomt gjøre spesielt eldre biler med store motorer dyre å kjøre. Jeg tipper at en slik utvikling er på plass allerede i god tid innen 2017 (som er neste runding i forhold til det Stortingsvedtaket som gjelder idag vedr. bilavgifter).

http://www.vg.no/nyheter/meninger/artikkel.php?artid=10142045

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er blitt gammel, jeg ser  både på NRK 1 NRK 2  og NRK 3. Betaler lett tv lisensen for å kunne se ski sport +++

Må dere ikke være så kjipe er jo bare småpenger

Ja vi har det egentlig ganske godt her i Norge  :beer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde jeg bytte jaguaren likt i denna?

http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=44924040

Han der bør du holde deg veldig langt unna Wicky. Fyren har blitt tatt for million underslag og har sluppet ut fra varetekt for ikke lenge siden i påvente av dom, jeg skjønner faen ikke hvordan og hvorfor han får drive videre i mellomtiden. Politiet fant 2 millioner kroner i en ryggsekk bak i Range Roveren hans, pluss 600 000 kr liggende å slenge hjemme hos ham......

Han har også rykte på seg for å takle pruting dårlig, han blir sur og ber folk gå enn annen plass å mase. Kompisen til en kollega fikk ikke en gang prøve en bil der, for den var så strøken mente han at det var ikke nødvendig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde jeg bytte jaguaren likt i denna?

http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=44924040

116i er jo ingen stor motor, men bilen er meget fin å kjøre, og motoren holder helt fint til normalt bruk :)

Savner 6gir på motorveien til gardermoen når jeg ligger jevnt i 100+ km/t, men ellers fungerer det bra.

Den der mangler midtarmlene også, så det villle jeg montert ganske så snart. Jeg kjøpt det for 1500,- hos bmw og monterte selv :)

Og Eibach senkefjærer da ;)

Her er en 116i jeg hadde før. SOm du ser fungerer det veldig bra å leke med selv om det er minste motoren :))

post-74071-0-85490400-1389119208_thumb.j

Jeg har ikke fulgt godt nok med til at jeg aner hvilken Jaguar det er du tenker å bytte inn da ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han der bør du holde deg veldig langt unna Wicky. Fyren har blitt tatt for million underslag og har sluppet ut fra varetekt for ikke lenge siden i påvente av dom, jeg skjønner faen ikke hvordan og hvorfor han får drive videre i mellomtiden. Politiet fant 2 millioner kroner i en ryggsekk bak i Range Roveren hans, pluss 600 000 kr liggende å slenge hjemme hos ham......

Han har også rykte på seg for å takle pruting dårlig, han blir sur og ber folk gå enn annen plass å mase. Kompisen til en kollega fikk ikke en gang prøve en bil der, for den var så strøken mente han at det var ikke nødvendig...

Oi, eg va veldig nærme å kjøpe bil der for en mnd siden! Han sa at eg bare måtte komme med bud på bilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert at du sier fra. Første søk på bedriftsnavnet gav http://bimmers.no/topic/689167-ragnar-engesvik-tvedestrand/

Ikke bra historikk på duden der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk nettopp regningen fra autopass der det også var med et ekstra a4 ark. på det arket sto det. SKAFF DEG AUTOPASS-BRIKKE!!!. ja det var så mange utropstegn.  hahaha. skal aldri ha den brikken i min bil. før hadde jeg autopass brikken. følte jeg betalte den hele tiden selv om jeg ikke kjørte noe særlig. når jeg sluttet og ha brikken får jeg den 2 ganger i året der beløpet er på 1500. før fikk jeg den 3-4  ganger i året. og ofte når det lyste hvit kunne jeg kun passere 10 12 ganger før det ikke lyste lengre. lureri er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...