Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Subaru Justy er neimen ikke mye beist med sine 1,3 liter og 60 hester, alt for svak motor til å skyve snø forran seg og vekta er for lav så skal ikke mye til før den spinner på alle fire...

Dette er beist i dårlig vær

http://m.youtube.com/watch?v=jqzMrYw3lkw

jeg snakker nå om forester :P skikkelig kjipt at cardiff ligger under 4-1 :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1464640_10202381708568327_15800232_n.jpg

Kjøpte denne for 4000kr i starten av november. Og har ikke sviktet enda. Eineste jeg har gjort var å sveise litt ihop igjen eksosanlegget, ellers har det bare vært tut og kjør! Full gass med iskald motor har den ikke tatt skade av enda isåfall :)
Er en 626 2.2l 4x4 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aiai, de der går ikke så værst heller! Husker naboene på hver side av meg kjørte hver sin 626, en 2.0i og en 2.2i. 2.2i'en var klart mest rockestjerne av de to :D

 

Vi hadde derimot en indigoblå Nissan Laurel 2.8dlx, eller steinknuseren som vennene mine kalte den  \:D/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

80-talls Mazda er gode greier. Spesielt den 626-generasjonen der var fin . Husker jeg satt på med et familiemedlem i en slik rød 626 i 1991, da var den nesten ny. Meget godt utstyrt var den også...

2.0i 16V på 148hk var en liten råtass...Har eid en 929 HC 2.2i 12V med 136hk - ordentlig fin bil med god motor. Dessverre mye farlig rust som ikke var lett synlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faren til en kompis kjøpte en sånn 626 med firehjulsdrift, mener der var 2,2 liter. Han kjøpte den primært for å kjøre i skogen, det var litt trist husker jeg for den bilen var både fin, litt tøff og sprek.

post-45412-0-37697800-1390071159_thumb.j

Lik denne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1464640_10202381708568327_15800232_n.jpg

Kjøpte denne for 4000kr i starten av november. Og har ikke sviktet enda. Eineste jeg har gjort var å sveise litt ihop igjen eksosanlegget, ellers har det bare vært tut og kjør! Full gass med iskald motor har den ikke tatt skade av enda isåfall :)

Er en 626 2.2l 4x4 :D

Når jeg ble født i det herrens år 1990 så gikk min far og kjøpte seg en splitter ny hvit 626 2,0I Plus :) Med grå velour seter, 4 x elvinduer, el takluke, ABS og CD spiller som en del av Plusspakka. Kan såvidt huske bilen som tjenestegjorde i vår familie i 3 år :) Bilen ble kjøpt da mine foreldre ville ha en ny og sikker bil nå jeg var liten, den gamle 323en min mor kjøpte ny i 1985 hadde gjort sin nytte og ble byttet inn i denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faren til en kompis kjøpte en sånn 626 med firehjulsdrift, mener der var 2,2 liter. Han kjøpte den primært for å kjøre i skogen, det var litt trist husker jeg for den bilen var både fin, litt tøff og sprek.

attachicon.gifphoto.jpg

Lik denne :)

 

 

Jeg hadde slik coupe i rød.... artig bil faktisk selv med alle sine rare problemer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...