Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

rører ikke audi igjen etter det jeg fikk opplevd med den a6en :P http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46142745&searchclickthrough=true

 

er verdt å dra ned å se på den hvertfall :P ganske bra pris også synes jeg :P

 

leste at disse gutta er litt slitsomme å prute med, så mitt spørsmål er om bilen er verdt 300 tusen? 

 

Jeg kan ikke helt skjønne hvordan du kan handle en bil til 300K når du ikke hadde råd til å melde deg inn i VAG-klubben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke helt skjønne hvordan du kan handle en bil til 300K når du ikke hadde råd til å melde deg inn i VAG-klubben.

juletider, masse gaver og slikt til beskjente og venner :P + kjøpte audien med egne penger så var så å si nesten blakk i hele desember :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe som tyder på at du må benytte deg av "Eller kr.4661,- pr. mnd. med finansiering i 7 år med 0 kontant."?

 

Kjør på!

neinei er du gæren :P skal legge inn litt penger i egen kapital, blir jo skikkelig dyrt i lengden uten kapital, men skal ikke ha bilen i mer enn 1 år uansett hva :P sser også at det er import bil xD kan være en ulempe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos god lyd og sånt, har noen her kjøpt en DAC i 1000-kroners klassen før? Vurderer å plukke opp denne i morgen: https://www.hifiklubben.no/Products/cambridge-dacmagic-xs-d-a-konverter-62581/

Spiller jo bare komprimerte bilde- og videofiler, tenkte det var på tide å gjøre noe med laptopens lyd også :/

Har selv A-DacII fra Abrahamsen, kjøpt på Bryn hos Dynabel! Kjempefornøyd med den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv A-DacII fra Abrahamsen, kjøpt på Bryn hos Dynabel! Kjempefornøyd med den :)

Kult. Fant ikke den på nettbutikken på dynabel.no :/ Var det merkbar lydforskjell? Kjører helt vanlig AUX til nye soundbaren jeg har kjøpt og blir satt ut over detaljene jeg ikke har hørt før (snakker film). Tenk med DAC og ukomprimert (Bluray) i tillegg. Det blir vanvittig bra, full testkveld i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neinei er du gæren :P skal legge inn litt penger i egen kapital, blir jo skikkelig dyrt i lengden uten kapital, men skal ikke ha bilen i mer enn 1 år uansett hva :P sser også at det er import bil xD kan være en ulempe.

Enten er du Wicky eller noen andre som kødder, ellers er du stokk dum... Disse bilene taper seg så mye i verdi pr år at det definitivt ikke er verdt det. Kjøp deg en tds, 318 må være fin motor for deg, og kjør til bilen ikke er mer. Kjøp så nyere karosseri og flytt motoren over til dette. Gjenta så prossessen til motor har gått 500 000 000, og er i sitt 15. karosseri. ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten er du Wicky eller noen andre som kødder, ellers er du stokk dum... Disse bilene taper seg så mye i verdi pr år at det definitivt ikke er verdt det. Kjøp deg en tds, 318 må være fin motor for deg, og kjør til bilen ikke er mer. Kjøp så nyere karosseri og flytt motoren over til dette. Gjenta så prossessen til motor har gått 500 000 000, og er i sitt 15. karosseri. ..

en kompis hadde en 318, de hadde bilen i 13 år uten problemer :P den er syk pålitelig :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult. Fant ikke den på nettbutikken på dynabel.no :/ Var det merkbar lydforskjell? Kjører helt vanlig AUX til nye soundbaren jeg har kjøpt og blir satt ut over detaljene jeg ikke har hørt før (snakker film). Tenk med DAC og ukomprimert (Bluray) i tillegg. Det blir vanvittig bra, full testkveld i morgen!

 

Det der er vel mest en hodetelefonforsterker. Ville heller kjøpt en brukt vanlig DAC til en tusing (hvis det er budsjettet) hvis det er pre inn på lydpinnen din  :)

Denne feks  http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=46351877&searchQuery=dac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde oljeskift igår hos NAF Haugesund, etter han var ferdig så kunne han ikke stemple i en rubrikk i service heftet, men han kunne derimot skrive nedforbi en pga han ikke hadde låv til å stemple i en sånn rubrikk...

Så sku han no stille tilbake oljeskift lyset, endte med han bare gidde meg en lapp der halve oppskriften sto :P serriøse greier..

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde oljeskift igår hos NAF Haugesund, etter han var ferdig så kunne han ikke stemple i en rubrikk i service heftet, men han kunne derimot skrive nedforbi en pga han ikke hadde låv til å stemple i en sånn rubrikk... Så sku han no stille tilbake oljeskift lyset, endte med han bare gidde meg en lapp der halve oppskriften sto :P serriøse greier.. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Sko bytta olja hos oss då ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...