Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hvordan er E91? Stv med navi m-sport. Åpen for 316_320d

Lurer meg på by bil...

Noen med erfaring?

E9x er gode biler :) Vær obs på registerkjedehavari på firerdieselene, husker ikke hva feilen var, men den resulterer i totalhavari når/hvis den først slår inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phuh! Noen dager med flytting og influensa på samme tid. Har hatt bedre dager :P Nå har jeg koblet fibernett og underholdning i stuen. Så nå kan jeg slenge meg på sofaen og nyte det! Henger noen dager etter så god helg !

Altibox med ZyXel sentral? Eller Telsey?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst på Altibox, og de kunne levere det hos meg i Bergen sentrum for den nette sum av 3200,- pr måned :stupid:

Elendig at de ikke la fiber til alle når de likevel gravde opp veiene her for 3 år siden..

Så får holde meg til Viasat og kobberlinjene til telenor noen år til ser det ut som :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altibox er veldig flinke til å skape nye løsninger, utstyr fra Electrocompaniet er heller ikke feil! Nå tar de utfordringen mot Sonos :)

 

Det gjør de. Boksene blir å finne i hos din nærmeste Soundgarden :)

Skulle ha vært her allerede egentlig men ble forsinka pga noe greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at jeg har Sonos i heimen fra før  :-({|=

 

Sitter med Canal Digital på Kabel-TV, har vært stabilt og fint i snart 3 år :) Den gang jeg var feilretter på Altibox da jeg jobba som telemontør var det omtrent bare kundefeil, noen få sentralfeil innimellom var det også.

 

Det blir stadig billigere, og hastighetene øker, har hatt gleden av å ha vært hos en privatkunde med 400/400 linje.. Han hadde ikke peiling på data engang.. men måtte ha det beste :-k  Han mente jeg betalte rett over 6 lapper pr. måned kun for internett-aksess.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sko hatt Altibox her sjøl, men prisen for å strekka fibår te huse blir litt for dyrt iforhold te bruken våras.. Så får holda me Get 70/10. Digg når ein kan se på tv-kanalane fra iPad :)

 

Einaste som e litt kjipt e at det e gjønnom Coax, så eg kan kje laga noe spess uten å gå gjønnom det kjipa modeme derras. Hadde vært greit å hatt full kontroll!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...