Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Er jo nettop det.... De kan ikke si "hei det er rutinekontroll" og deretter ransake bilen fordi de føler for? Jeg har ingenting på rullebladet, har ikke vært innblandet i noe kriminelt og har heller ikke noen tilknytninger til det kriminelle miljøet... Ergo, de må ha en skjellig grunn til mistanke eller ett ransakelsesordre om de skal ransake bilen ved en RUTINEKONTROLL.

 

Om jeg kjører forbi akerbrygge, og det er en skyteepisode der, og de etterlyser 2 mørke personer i en sort bil, så har de full rett til å ransake...men ikke om jeg befinner meg på andre siden av byen i en hvit bil med en hvit person med meg...

 

Ser du forskjellen?

 

Ja... og nei. Dette er mest et spørsmål om hvordan betjentene formulerer seg og hvor selvsikre de er. I prinsippet har hverken du eller jeg noe vi skulle ha sagt hvis de virkelig vil stoppe å kontrollere oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da er det vel kanskje enklere å bøye seg over i virkeligheten?

 

Jeg sier det igjen...skal politiet stoppe meg kun fordi de har lite å gjøre så får de heller fucke med noen andre...Hos meg får de sjekke papirer...thats it :)

badass wicky, doesnt take shit from tha police x 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ligger allerde ute, men det er ikke lov å laste ned noe her, så får se om jeg finner på noe. :(

Sliter med samme :P kjedelig å sitte på nattskift men likevel ikke kunne se, får skrike ut om du finner noe stream ;) haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politiet kan be om å få se at du har varseltrekant i bilen, og vips må du åpne bagasjerommet.

 

 

Helt korrekt. Men de har likevel ikke hjemmel til å SE i bagasjerommet. De skal påse at du har en varseltrekant tilgjengelig... Du kan be politimannen om å stå ved førerdør så kan du hente den i bagasjen... men det skaper jo mistanke, og de kan bare sette seg i sin bil og deretter ha innsyn til bagasjen..

 

Det går an å ha den under stolen i baksetet... ;)

 

Topgear streames fra www.streetfire.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...