Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jepp Elder scrolls online på PC :)

Hehe, DS2 hører hjemme på konsoll etter min mening. Hadde DS: Prepare to die edition på pc. Endte opp med å bruke Ps3-kontrollen der :lol:

 

Jeg tar gjerne den Beta-keyen dersom du forsatt har den. ;)

Har prøvd med ps3kontroller på pc tidliger, men sixaxis ville ikke kommunisere med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Politiet har selvsagt opprettet sak. Vi vil se nærmere på kjøringen i seg selv. Det er indikasjoner på at det har gått veldig fort. Vi snakker jo om en bil med veldig kraftig motor. Vi vil også se på det faktum at føreren ikke hadde noe førerkort, sier Vole." Dette er i forbindelse med ulykken der 458´n var innblandet. Nå er det vel liten tvil om at sjåføren har kjørt for fort, men det faktum at politiet her baserer seg på at det er en bil med kraftig motor har svært lite med saken å gjøre, dette er så forbaska typisk Politiet. Du kan fint dra av veien med en 1-liters motor med 40 hk, du trenger ingen Ferrari for å gjøre det. Også har man den dama i samme artikkelen som "hørte at bilen kom i høy fart", det er heller ikke verst, greit nok at en Ferrari med litt pådrag lager mye lyd, men at hun faktisk hørte at det her gikk altfor fort - uten å se noe finner jeg bra. Denne dama må UP få tak, for da kan mange syndere taes.. Uansett er det helt talentløst av denne personen som kjørte, og når du i tillegg klarer å drite deg ut så loddrett uten å ha lappen, da er det bare å gratulere... Skulle likt å hørt hva forsikringsselskapet til vedkommende hadde å si, og ikke minst om han skulle truffet et par unger også.. Ukas kaktus går herved til føreren av 458´n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den Nye layouten på bimmers ble en suksess:) når jeg går innpå bimmeren ser jeg hvor mye bedre det er nå. Men hovudsakelig bruker jeg ikke bimmeren grunnet dårlig innhold. Er nemlig grunnet innhold og ikke utseende jeg liker bimmers. Di som slutter og vere på bimmers eller bytter forum grunnet en layout endring eller noe så lite som en off topic del, synes jeg er noen barnslige nærtagende grineunger:) jeg synes også at det som ødelegger ett forum er di som syter og klager og pirker hele tiden.

Synes den nye eigeren har gjort en god jobb!:)

Den første der er jeg ganske enig med deg i, nå som man er blitt vant til den nye layouten så ser jeg en klar forbedring enn den gamle. Dette er også en av grunnen til at jeg velger å holde meg her, samt at trafikken og brukermassen er så liten på Bimmeren. Er jo de samme folkene i alle trådene på det forumet ;) Men jeg vil ikke gå så langt når det gjelder å kalle de som hoppet over til Bimmeren for noe som helst, dette har med hva man selv liker og foretrekker. Jeg synes forøvrig ikke du er rett person til å snakke om grineunger. Det var ikke måte på for ett gnål du lagde i flere tråder her da den "bensinpumpe i Nissan" tråden din ble stengt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regnet med den ville komme, ingen bombe at det kom fra flisespikkerimesteren fredrik90:) jeg var muligens en grineunge da siden jeg ville ha offtopic, men føler nå jeg hadde litt rett siden forumet faktisk fikk off topic kort tid etterpå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager spørsmålet, men finnes det en tråd for hvilke dekkdimensjoner som passer på de forskjellige bilene?

 

Skal ha på 20" på min f31 nå, og driver å titter på dimensjoner.

 

Høres 235/35R20 foran og 275/25R20 nogenlunde riktig ut?

Har orginalt 19" på bilen

Orginal 20" dim på F30/31 er 225/35/20 og 255/30/20. Men har også sett folk bruke 235/35/20 + 265/30/20 eller 245/30/20 + 285/25/20.

 

Du kan jo ta en titt F30 delen av Bimmerpost dersom du ikke har gjort det.  :smile:

http://www.f30post.com/forums/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Politiet har selvsagt opprettet sak. Vi vil se nærmere på kjøringen i seg selv. Det er indikasjoner på at det har gått veldig fort. Vi snakker jo om en bil med veldig kraftig motor. Vi vil også se på det faktum at føreren ikke hadde noe førerkort, sier Vole." Dette er i forbindelse med ulykken der 458´n var innblandet. Nå er det vel liten tvil om at sjåføren har kjørt for fort, men det faktum at politiet her baserer seg på at det er en bil med kraftig motor har svært lite med saken å gjøre, dette er så forbaska typisk Politiet. Du kan fint dra av veien med en 1-liters motor med 40 hk, du trenger ingen Ferrari for å gjøre det. Også har man den dama i samme artikkelen som "hørte at bilen kom i høy fart", det er heller ikke verst, greit nok at en Ferrari med litt pådrag lager mye lyd, men at hun faktisk hørte at det her gikk altfor fort - uten å si noe finner jeg bra. Denne dama må UP få tak, for da kan mange syndere taes.. Uansett er det helt talentløst av denne personen som kjørte, og når du i tillegg klarer å drite deg ut så loddrett uten å ha lappen, da er det bare å gratulere... Skulle likt å hørt hva forsikringsselskapet til vedkommende hadde å si, og ikke minst om han skulle truffet et par unger også.. Ukas kaktus går herved til føreren av 458´n.

Tviler på at det ikke har gått fort, så helt jævlig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regnet med den ville komme, ingen bombe at det kom fra flisespikkerimesteren fredrik90:) jeg var muligens en grineunge da siden jeg ville ha offtopic, men føler nå jeg hadde litt rett siden forumet faktisk fikk off topic kort tid etterpå:)

Flisespikkeri vet du tydeligvis ikke hva er, du gjorde i allfall stort nummer ut av saken den gang. Bør ikke komme som noen overraskelse at du får den igjen;)

Ja nå har vi fått off topic del, om det viser seg om du har rett eller ikke vil tiden vise :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orginal 20" dim på F30/31 er 225/35/20 og 255/30/20. Men har også sett folk bruke 235/35/20 + 265/30/20 eller 245/30/20 + 285/25/20.

 

Du kan jo ta en titt F30 delen av Bimmerpost dersom du ikke har gjort det.  :smile:

http://www.f30post.com/forums/

Prøvd å søke litt der også, men fant bare lave biler med 11" felger og greier...

Vet du tilfeldigvis hvilken ET det er på orginale 20" til f30?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de begynt med fartskontroller ved Nipedalen? :blink:

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Jepp. Sto der i dag også :) Men han med laseren hadde ikke gul vest i dag. Ble straks vanskeligere å få øye på, selv på høylys dag.

Men i dag holdt jeg fartsgrensen og det gjorde de foran meg også. Leste vel avisen i går, hele gjengen. Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...