Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Men her blir det dratt fram av alle at 132000km på fredrik90 sin bil er avskrekkende for kjøpere...

 

En C klasse med 150tusen km, og ellers lik som fredrik90 sin 3serie ville IKKE vært avskrekkende på en eventuell kjøper....

 

Det trekkes frem av noen her meg inkludert at markedet synes at min bil har gått for langt, er ingen her som jeg kan se sier at min bil er dårlig fordi den har gått langt. De fleste med sånn ca innsikt i BMW vet at 132 000 km ikke er noe å snakke om på en BMW, men markdet og kjøperne der ute er kresene på biler i denne klassen og det er dem som synes en BMW med over 130 000 på tellern er i væreste laget.

 

Hadde BMW oppigjennom tidene vært like populære som Taxi som det Mercedes er så hadde nok alle BMW kjøperne vært mer vant med høy kilometerstand. Prøv å selg en 7 år gammel Ferrari F430 med 100 000 km på tellern, det er sikkert ingen som vil ha om ikke prisen dumpes betraktelig. Ingeting som sier at denne bilen skal være dårlig med 100 k på klokka, men markedet er ikke "vant" til det :) (Nei jeg sammenlikner ikke min bil eller BMW med Ferrari)

 

Du klarte forøvrig å få trøkket inn "Mercedes" i nok ett innelgg og i nok en duskusjon....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M-sport hadde vært prikken over Ien men det blir for drøyt å koste på tett på 30 000 kr synes jeg bare for syns skyld.

Er vel mer enn syns skyld. ;) understell interiør og ratt som jeg syns msport løfter inntrykket mange hakk

Sent from space using Tapatalk -

 

Ja det blir for drøyt, alternativt kan det gjøres i Tyskland for halveprisen da men likevel.

 

Ikke på min er det bare for syns skyld da jeg har M-sport understell, mangler da bare stoler og innstegslister :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betalte nettopp årsavgifta på 2995,-
Vet forfall var 20.03, men betalte bare inn på ordinært KID-nr i dag. Noen som tror jeg vil få purregebyr på 250,-? Er det sånn at bilen ikke er registrert med betalt årsavgift før de har karra til seg 250,- kroner til tro?

Forbanna staten. Over 60% av månedens lønn har gått med i det statlige dragsuget.. helt sjukt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avantgarde felger er jo mercefelger jo!!

 

og de som klager på merceelskinga mi... Jeg har to bimmere også :) Og dette er tulletråden... jeg gjør som jeg vil her, så fremt moderatorene ikke sier no <3

Ja men det virker som om du har kjøpt de to billig bare for å ha ett alibi for å henge her :P Du skjønner vel av folk blir lei av alt det Merce pratet ditt om Merce datt og Mercedes ditt, du er helfrelst MB mann og det skinner veldig godt igjennom her inne. Har jo sett deg litt inne på Mercedesforumet også hvor du disser BMW flere ganger, likevel henger du her på BMW forumet og jaggu disser du ikke BMW her også til tider. Så blir du du sur og kaller folk for BMW fanatikere eller noe i den duren, enda det er du som er på feil forum. Jada jeg kan digge BMW, E90 og E34 litt for mye til tider og det forstår jeg du kan reagere på, men guess what? Jeg gjør det på riktig forum i det minste ;)

Ikke misforstå, det er jo greit å diskutere andre merker i denne forumdelen og her i tråden men det går an å begrense seg litt. Man blir lei av å høre om dette oppskrytte taximerket i annethvert innlegg fra deg, helt i orden at du er helfrelst Mercedes entusiast men vis litt respekt mann når du er på ett BMW forum :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...