Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Bmw klarer ikke lage en bil selv fra scratch altså? Må se hva konkurrenten gjør... jaja... :P

Tror nok ikke akkurat de kopierer Mercedes men de følger jo selvsagt med på hva de andre produsentene gjør, hva er det nettopp Mercedes har gjort i det siste med tanke på design og kjøreegenskaper ;) Aldri før har de satset så mye på sprekt design og sportslige kjøreegenskaper som nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er skikkelig deilig når man er ferdig med det som kalles helvetesuka på skolen. har ikke flere prøver igjen før om 3 uker :)

dere skal få se mye av meg de neste 3 ukene her ;) heheheh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er skikkelig deilig når man er ferdig med det som kalles helvetesuka på skolen. har ikke flere prøver igjen før om 3 uker :)

dere skal få se mye av meg de neste 3 ukene her ;) heheheh

På skola? Det eneste du kommer til å trenge er kuk, be prepared  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW har tydligvis ikke tenkt å la Mercedes komme lett tilbake til tronen, får bare håpe BMW klarer å legge miljøfokuset litt til side så vi får se noe higgige V12 saker :cool: Dette var det jeg vil si på høy tid og egentelig litt for sent, denne modellen burde BMW hatt klar nå.

Har forøvrig sett nyeste C-klasse live nå, på bilder så den freshere ut enn F30 men så definitivt ikke i virkeligheten. Proporsjonene på bilen er feil og bilen ser riktig rar ut fra visse vinkler...

Enig i det du sier. Jeg synes at Bmw bør komme med en skikkelig superbil som kan sette Audi (med deres R8) og Mercedes (med SLS) på plass. altså at Bmw lager en direkte konkurrent til konkurrentenes superbiler. 

Får bare håpe på at 8 seriens utseende ikke blir seende ut slik konseptbilen ser ut per dags dato:

maxresdefault.jpgDen er helt sikkert super aerodynamisk og alt det der, men fronten ser ut som en kakerlakk av no slag :P.

Denne fronten her derimot ser helt fantastisk ut! ;)

161089-2-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Nå er imidlertid 8-serie Concept klar for Auto China 2014, så denne burde være på markedet allerede i 2015. I 2015 vil vi se ny 7-serie, F30 LCI, X7 og en ny M-modell i forbindelse med BMWs 100-års jubileum. BMW har tidligere patentert navnet M100, så det spekuleres derfor i om dette vil være markøren for jublieet. Vi går nok noen spennende tider i møte med lite miljøfokus. :)

F30 LCI allerede!? Fuuuck. Ble nysgjerrig på M100 nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lever skikkelig opp til avataren min når det gjelder å ta oppvasken. Planen var å ta'n før jeg dro på jobb i (går) formiddag, begynte for 30min siden..

Questiontime!!

Klager dere ofte på ting dere kjøper på ebay? Vet ikke om jeg har ebayuflaks eller noe, men overraskende mye av det jeg kjøper derfra er defekt. Nå sist en ABS-sensor. Jeg forventa egentlig at begge sensorene jeg bestilte skulle være DOA men den ene funker faktisk ok. Foreløpig :)

For noen mnd siden handla jeg 24xcr123 batterier fra en tysk selger og mottok..3... Konfronterte vedkommende med dette og vips ble beskyldninger om hvor svindlete jeg var slengt tilbake i min retning. Wow! 

Fikk igjen penga tilslutt, men det var ikke verdt det mtp mengden dritt jeg måtte ta først. Kinaselgere derimot, de er så sykt redde for ratingen sin at de gjør alt de kan for å please kundene sine virker det som. Ikke heelt bra det heller, tipper mange utnytter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg forstår reglene korrekt tror jeg faktisk at det er tryggere å være kjøper enn selger på ebay. Utilfredse kjøpere får nesten alltid deres krav igjennom ved evt. tvister med selgerne (forutsatt at kravet er berettiget). Det sier seg nesten selv at slik må det være på en handelsplass. Hvis handelsplassen får et dårlig ord på seg i forhold til at kjøperne (kundene) blir snytt flykter kjøperne bare til en annen handelsplass. Derfor er det i ebay's interesse at kjøperne har mest mulig trygghet ved kjøp igjennom deres handelsplass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var ny Pc bestilt. Min første custom bygd stasjonær, etter så mange laptoper :) Gleder meg noe sykt til å få hentelapp nå :P

Spes. for de som ønsker det: 

Intel i5-4670K

Asus z87 Pro

Asus gtx 770 2gb

Cx 750 W

1Tb mekanisk harddisk

8gb Ram

Og en 24' Benq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lever skikkelig opp til avataren min når det gjelder å ta oppvasken. Planen var å ta'n før jeg dro på jobb i (går) formiddag, begynte for 30min siden..

Questiontime!!

Klager dere ofte på ting dere kjøper på ebay? Vet ikke om jeg har ebayuflaks eller noe, men overraskende mye av det jeg kjøper derfra er defekt. Nå sist en ABS-sensor. Jeg forventa egentlig at begge sensorene jeg bestilte skulle være DOA men den ene funker faktisk ok. Foreløpig :)

For noen mnd siden handla jeg 24xcr123 batterier fra en tysk selger og mottok..3... Konfronterte vedkommende med dette og vips ble beskyldninger om hvor svindlete jeg var slengt tilbake i min retning. Wow! 

Fikk igjen penga tilslutt, men det var ikke verdt det mtp mengden dritt jeg måtte ta først. Kinaselgere derimot, de er så sykt redde for ratingen sin at de gjør alt de kan for å please kundene sine virker det som. Ikke heelt bra det heller, tipper mange utnytter det.

Jasså, du er så treg med å ta oppvask? :P :P

Klager sjeldent, skulle kjøpe en BMW-klokke som aldri kom, så trua med å rate negativt, og bang, pengene tilbake. Har kjøpt masse, men aldri ting over 1000 kr (dyreste var to 12packs med trommestikker til ca 1000 kr inkl frakt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...