Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som hadde giddet å gå inn på old.koed.no, så til lynfeltet i handlekurven, søke på dette delenummeret: 51127891916U og prøve å legge det til?

Det bare forsvinner når jeg trykker på "kjøp". Har prøvd med 3 nettlesere på PC og på telefonen. Antar det er siden som kuker seg, men greit å være sikker

Forsvinner her og, men funker på "nye" koed..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, men dritet er at jeg skal ha flere ting som ikke er listet i butikken. Må dermed bruke delenummer.

Hvis jeg bruker delenummer fra brukte deler på gamle koed, på nye koed, får jeg ikke rabatten min.

Jeg må derfor kjøpe på gamle koed. Men på gamle koed får jeg ikke legge til diffuseren, som du så selv.

 

Så nå måtte jeg kjøpt halve bestillingen på gamle koed og halve på nye. For begge sidene kuker seg for det ene eller det andre. Og da blir det dobbel frakt og jeg har ikke nok penger. Haha. Så dette var jævlig irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det på østlandet som importerer biler fra USA? Ser at flere av bilene jeg er interessert i koster null og niks over der...

Hør med Pheonix US Cars i Tønsberg, de er store på USA import. Blar litt i ett Amcar blad jeg har liggende for hånden og der annonserer flere firmaer, bla USA konsulenten, Motorships AS (Drammen), InterFreight (Sofiemyr), Holger Fischer Spedisjon AS og Øystein Korsgårds Transport (Hanestad). Bør være seriøse aktører da de får annonsere i Amcar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, men dritet er at jeg skal ha flere ting som ikke er listet i butikken. Må dermed bruke delenummer.

Hvis jeg bruker delenummer fra brukte deler på gamle koed, på nye koed, får jeg ikke rabatten min.

Jeg må derfor kjøpe på gamle koed. Men på gamle koed får jeg ikke legge til diffuseren, som du så selv.

Så nå måtte jeg kjøpt halve bestillingen på gamle koed og halve på nye. For begge sidene kuker seg for det ene eller det andre. Og da blir det dobbel frakt og jeg har ikke nok penger. Haha. Så dette var jævlig irriterende.

Bare send de en mail eller ring så legger de innpå så det blir riktig.

Sent from my C6903 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kloakken gikk tett i helga, og i dag har jeg vært ute og sagd over røret. Spruten, på 11cm i diameter bestående av heller utrivelige saker, med et sinnsykt trykk er jeg jævlig glad jeg klarte å løpe i fra før den traff  :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det på østlandet som importerer biler fra USA? Ser at flere av bilene jeg er interessert i koster null og niks over der...

Kan anbefale Pettersen Autoimport da han jevnlig bestiller biler fra USA og har god rykte. Men regn med å betale rundt 35-40.000 kr. inkl. frakt og provisjon for bil fra USA. Og de tar som regel bare oppdrag på biler fra California-området (dvs. 300 miles/500 km. ut av California max) fordi landet er enooormt og de gidder ikke å fly tusenvis av km. for å plukke opp biler. Bruk autotrader.com og velg en California-postkode (google it) så finner du bil du vil ha, tar kontakt og får den henta over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør med Pheonix US Cars i Tønsberg, de er store på USA import. Blar litt i ett Amcar blad jeg har liggende for hånden og der annonserer flere firmaer, bla USA konsulenten, Motorships AS (Drammen), InterFreight (Sofiemyr), Holger Fischer Spedisjon AS og Øystein Korsgårds Transport (Hanestad). Bør være seriøse aktører da de får annonsere i Amcar :)

 

 

Skal sjekke med dem! Takk for info :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan anbefale Pettersen Autoimport da han jevnlig bestiller biler fra USA og har god rykte. Men regn med å betale rundt 35-40.000 kr. inkl. frakt og provisjon for bil fra USA. Og de tar som regel bare oppdrag på biler fra California-området (dvs. 300 miles/500 km. ut av California max) fordi landet er enooormt og de gidder ikke å fly tusenvis av km. for å plukke opp biler. Bruk autotrader.com og velg en California-postkode (google it) så finner du bil du vil ha, tar kontakt og får den henta over.

 

 

PA er dyr...har snaketk med par stk som tar 5k i provisjon, pluss frakt på ca 10-15k..men tar vel 2mnd før bilen kommer..så tar man alt av reg/visning selv... Men å betale pettersen 40tusen...? På en til 15tusen kroner? Tror jeg står over as...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det funker, men mildt sagt dårlig og ustabilt.

Jeg har drevet med strukturert kabling og trådløst Wi-Fi på jobb i flere år, og kundene er kun fornøyde når kabel trekkes helt fram..

Er det på egen tomt? Er det mulig å trekke en Cat.5 utendørs kabel i bakken(grav 10cm dypt spor og legg rør og kabel(vet du at den er der, så er det greit nok for fremtiden å bare gjøre det slik..)).

 

Ja det er over egen eiendom og mulig å trekke kabel, som sikkert hadde vært den beste løsningen. Har allerede kabel mellom de to husene på gården og kjører kun ett abonnement på begge husene. Men da var det rett over plen og unnagjort på noen timer med spiss-spaden. Denne veien jeg sliter nå er det steinlagt gårdsplass og gårdsvei som må krysses. Med tanke på vekten på utstyret som ruller over må det langt lengre ned i bakken enn 10 cm.

 

Jeg var innom Elkjip i dag for å se om de hadde noe, men der var det (som vanlig..) tomt i hyllene for alt av rimelige løsninger. De snakket imidlertid varmt om en  trådløs "nettverksutvider", som jeg kunne plassere mellom disse to punktene. Noen som har erfaring med dette?

 

Må si at jeg har vært fornøyd med trådløs løsning. Linksys-routeren jeg kjører nå har vært dønn stabil så lenge jeg har hatt den, ca 10 år, og dekker uten problemer et stort hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PA er dyr...har snaketk med par stk som tar 5k i provisjon, pluss frakt på ca 10-15k..men tar vel 2mnd før bilen kommer..så tar man alt av reg/visning selv... Men å betale pettersen 40tusen...? På en til 15tusen kroner? Tror jeg står over as...

Hva har du tenkt å hente over til den prisen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...