Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Spørr her før jeg oppretter tråd jeg..

Noen som har vært borti raslelyder fra girkasse etter montering av enkelmassesvinghjul? Kommer i alle gir og kun mellom 2200-2600rpm.

Og kun med full gass. Trodde først det var eksoslekkasje, men alt er tett nå så er ikke det..

Har hatt rasslelyd fra girkassen ja, men det va utløserlageret og et lager på inngående aksling på kassen.

Bmw kasser rassler jo litt uansett! Men her har det altså ikkje vert noe lyd før du byttet svinghjul? Du har sjekket opp i at utløserlageret passer overens med enkelmasse?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mat, drivstoff og bleier. Fortsetter samme trenden som tidligere i år, sette av mest mulig til egenkapital.

Må man ha egenkapital ?

Jeg kjøpte hus for fire år siden uten.

Nå er takst vs lån slik at jeg har 600 000,- i egen kapital.

Mao for jeg takst for huset så har jeg tjent 600 000,- på 4 år på bare å bo :D

Men blir vel å beholde :)

Sent from space using Tapatalk -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en tid tilbake var det noen som lurte på hvordan det er å kjøre bil i Marokko og om man trengte en skikkelig offroader til dette. Jeg argumenterte for at såfremt man ikke skal inn i Sahara eller ut til de helt avsidesliggende områdene av landet er det relativt fine veier de fleste stedene. Ta en kikk på dette... McLaren 12C Marocco road trip... :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer du å fange det på lydopptak?

Kan prøve! :)

 

Har hatt rasslelyd fra girkassen ja, men det va utløserlageret og et lager på inngående aksling på kassen.

Bmw kasser rassler jo litt uansett! Men her har det altså ikkje vert noe lyd før du byttet svinghjul? Du har sjekket opp i at utløserlageret passer overens med enkelmasse?

 

Er nytt utløserlager, ny clutch og nytt svinghjul. Har ikke anelse om det var der før bytte da det var automat før. haha.

Utløserlageret fulgte med i pakken med clutch og svinghjul.

Kommer i alle gir, og kun ved bestemt turtall som sagt. Jævlig irriterende. Nummeret før jeg sparker nedi noe glava rundt girspaken :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...