Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Sonja var ikke narkis tøs fra tøyen med en kid på slep... Sonja var og er classy :)

 

Det er jeg helt enig i, men hun har stadig et borgerlig opphav. Vi er forøvrig vokst opp ca. 100 meter fra hverandre med ca. 30 års mellomrom... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  

Det tror jeg nok ikke, Harald har vært trofast til BMW siden slutten av 60 tallet og slutter nok ikke der. Disse bilene det er snakk om her er forøvrig bilene de bruker offisielt, Harald fikk byttet ut sin tilårskommende Volvo S80 i lang versjon mens denne nye bilen til Sonja erstatter en Cadillac DeVille Limo fra midten av 90 tallet. Privat så foretrekker selvsagt kongen BMW, det gjør livvakten hans også da kongens F01 ofte er oppservert med ett par sorte E70 X5 på slep ;)

 

Dette gjelder ikke bare kongefamiliens eskorter, men også statsråder og statsminister. Særlig statsminister har en X5 forran og en X5 bak(livvakter, stive sterke menn med snurreledning i nakken) seg stort sett hele tiden. Statsrådene blir kjørt i alt fra motorsterke E-klasser til S-klasser og BMW E60 uten livvakt.

Kongens A-1 er vel en F01 active hybrid sak(står det på C-stolpa hvertfall).

Mellom "takene" vaskes de X5ene veldig ofte, og dette foregår på slottets stall/systue/møbelverksted. Der er to store rom gjort om til vaskehaller :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dette akkurat... skuffelse.

 

10262034_643723995698491_908786700419751

 

Har også sett samme bildet med påteksten "don't even macgyver cant fix an audi" :P Litt ironisk hele verdens mister handy kjører en av de værste problembilene som finnes ;)

Dette gjelder ikke bare kongefamiliens eskorter, men også statsråder og statsminister. Særlig statsminister har en X5 forran og en X5 bak(livvakter, stive sterke menn med snurreledning i nakken) seg stort sett hele tiden. Statsrådene blir kjørt i alt fra motorsterke E-klasser til S-klasser og BMW E60 uten livvakt.

Kongens A-1 er vel en F01 active hybrid sak(står det på C-stolpa hvertfall)

Mellom "takene" vaskes de X5ene veldig ofte, og dette foregår på slottets stall/systue/møbelverksted. Der er to store rom gjort om til vaskehaller :P

SMK (Statsministerens konto) har veldig mye forskjellige biler i sin stall, mest BMW, Audi og Mercedes og alle med store motorer selvsagt da de er fritatt fra avgift (mens politiet og ambulanse må betale full avgift som alle andre btw). Erna kjøres forøvrig rundt i F01 760I LCI for tiden, det samme gjør Siv ;)

A-1 er en Lexus LS 600H, kongens F01 740I Active Hybrid har Haralds eget nummer C 570 :) Her er Kongen og Dronningen ute på kjøretur, selvsagt etterfulgt av livvakter i X5 8)

post-47692-0-67428300-1397246471_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erna kjører vel denne saken her, gamle Jens' bil som ble kjøpt da han ble statsminister ved den første rødgrønne regjeringsperioden

Bildet er faktisk tatt av undertegnede da Jens gikk ut i pressen og lovet full barnehagedekning, så da besøkte både han og et stort pressekorps en lokal barnehage der jeg bodde før. Det pressen ikke sa noe om, var at denne nye delen av barnehagen besto av containere som var stablet oppå hverandre :)

Kanskje denne er "avdanket"? Jaja :P

DSC00085.jpg

 

Etterfulgt av to slike X5r

 

DSC00086.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erna kjører vel denne saken her, gamle Jens' bil som ble kjøpt da han ble statsminister ved den første rødgrønne regjeringsperioden

Bildet er faktisk tatt av undertegnede da Jens gikk ut i pressen og lovet full barnehagedekning, så da besøkte både han og et stort pressekorps en lokal barnehage der jeg bodde før. Det pressen ikke sa noe om, var at denne nye delen av barnehagen besto av containere som var stablet oppå hverandre :)

Kanskje denne er "avdanket"?

Har i det siste sett F01 760I LCI bli brukt som ministerbiler for de viktigste ministerene, dette dog igjennom media. E66 760en over her er fortsatt registert hos SMK dog, litt rart da de pleier å bytte biler ofte der i gården ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal av og titte på denne i skien i morgen,  alltid skeptisk til biler i det området. Har en litt dårlig følelse noen som kjenner til den ?

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=47516869

 

Edit: etter litt googling har jeg funnet ut den har vært grå originalt, og hatt en 330 motor i seg
hmm magefølelsen min hadde rett da, ble skeptisk på om det blir tur nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal av og titte på denne i skien i morgen,  alltid skeptisk til biler i det området. Har en litt dårlig følelse noen som kjenner til den ?

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=47516869

 

Edit: etter litt googling har jeg funnet ut den har vært grå originalt, og hatt en 330 motor i seg

hmm magefølelsen min hadde rett da, ble skeptisk på om det blir tur nå

 

Hvordan googler man en bil egentlig? Skriver bare inn skiltnummeret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke den litt dyr? :s eller jeg som er på bærtur? synes fronten ikke såg heilt original ut heller?

 

Jeg vil egentlig si at dette var billig. Ikke det at jeg følger aktivt med på disse, men jeg har ikke sett så mange billigere ihvertfall.

 

Hverken frontfanger eller bakfanger er originale (begge er M3 replica), og det er tydelig at bilen er omlakkert, da det finnes ca. "ingen" av disse originalt i hvit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...