Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Da ville jeg heller satset på VG2 brønnteknikk via an vanlig videregående skole. Tror det er lettere å få lærlingplass da.

 

Hvorfor ikke søke seg ut innen elektro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men for å søke seg som lærling som innen brønnteknikkk må man vel ha skolen for det? :)

 

Kjøp bøkene, les og ta de tværrfaglige privatisteksamenene. Dette koster deg ca 2000 kroner i bøker og rundt det samme i eksamener (som du kan ta 2 ganger i året). Så sparer du ikke bare en hau med penger siden du slipper det kurset, du kan arbeide fulltid slik du skaffer deg arbeidserfaring og tjener penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buffalo-sko var det store hos ungdomsskole elevene da jeg gikk på barneskolen, sko med såler på opptil 15cm på det verste. Spør man foreldrene sine(i alderen 50-60 år) var det platåsko, trange bukser man måtte ta på seg våt for å få den på som var trenden. Buksene skulle ha skikkelig sleng rundt legga og helst dekke over hele skoen og nesten helt i bakken.. Ganske rar trend idag egentlig..

Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk

Så bare den nederste delen av innlegget hans, haha. :P Så da er han vel litt lavere uten de skoa ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kjenner til om man får kortere stabstag linker/kyllingbein bak til e46?

 

 

Begge mine er knekt tvers av for lenge siden, men har ikke gidda gjort noe med det :P

 

Men greit å få stive opp ræva så mye som mulig igjennom svinger :)

 

Rart det kun følger med til foran i coilovers settet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei og nei og nei og nei!


Alderdommen er her! I går fant jeg ut at det var nedtur med 18" på E46'en igjen, i dag valgte jeg å skru ned volumet i E36'en fordi det ble så "bråkete". The end is near.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei og nei og nei og nei!

Alderdommen er her! I går fant jeg ut at det var nedtur med 18" på E46'en igjen, i dag valgte jeg å skru ned volumet i E36'en fordi det ble så "bråkete". The end is near.

Har bare nedturer etter jeg fikk lappen for 2 måneder siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nylig fått bråkeeksos og får nye dekk 18" sommerdekk i morgen med lavere profil :D :D

 

Godt jeg ikke er blitt gammel ennå ;)

 

Liker ikke kjøre med mye profil på dekkene jeg, syns det blir så unøyaktig styring og oppførsel på bilen. litt støy og vibrasjon kan jeg leve med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører helst på 15" og synes det er helt konge! Originaldim. er best!!

Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk

Kjørt med 15" i vinter, og synes det var som å gå på glattisen med ei bøtte dritt under beina. Men igjen har det ikke vært snø så lenge, haha. Da jeg fikk på 17" var jeg rimelig fornøyd, de er kjempedigge å kjøre med. Kjørte tur-retur Hønefoss for ei ukes tid siden, og de hjula på nylagt asfalt med god utsikt over skauen, vannet og iskald Imsdal med blåbærsmak = superdigg tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...