Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Det står/stod en slik hos Mercedes-forhandleren hjemme (ja, en gul Black Series), men jeg vet ikke om det er den samme. I følge ryktene er det en lokal som har kjøpt den, og planen er å eksportere den til utlandet og la den gå der. Om det er tilfellet virker det ikke ut som om det er den samme.

Det må jo være den samme som det sto om i Haugesunds Avis som var foliert gul, mener den hadde noe rødt i interiøret slik som den som dinside skriver om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jo være den samme som det sto om i Haugesunds Avis som var foliert gul, mener den hadde noe rødt i interiøret slik som den som dinside skriver om.

Jeg kjenner ikke noe til bilen, og har dessverre ikke lest artikkelen, men om den er foliert så spørs det jo om den er en original black series(?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, i følge BMW har 520i utslipp på 32 mg/km og 520d 17 mg/km med automat. Noe mer uten.

Hvor finner du disse tallene? De er ikke logiske når det gjelder dieselbilen og jeg tror at du blander gram og milligram. Årsaken til dette er de europeiske grenseverdiene for utslipp fra forbrenningsmotorer som har lov til å kjøre på offentlige veier... den såkalte Euronormen. Alle kjøretøysfabrikantene er forpliktet til å oppgi hvor store utslipp av bl.a NOx pr. kilometer deres motorer har. Normene blir justert med jevne mellomrum og nå er vi kommet til Euro5 normen. Den slår fast at ingen bilmotorer må ha et større utslipp av NOx enn 0,180 g/Km for dieselmotorer og 0.060 g/Km for bensinmotorer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Populært kalt Streetmeet? Drev med det i stor stil før, men fy så døft det er når jeg ser tilbake på det. Hvert meet er det samme stort sett. Sprenger noen dekk, en Volvo eller to ryker girkassen og noen mister lappen.

Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ikke noe til bilen, og har dessverre ikke lest artikkelen, men om den er foliert så spørs det jo om den er en original black series(?)

Historien i HA og på dinside var like med tanke på at eieren hadde vært i Tyskland å hentet bilen selv og at de hadde flagget med det norske flagget. Og i HA stod det at BOS i Oslo var misunnelig på Wathne i Haugesund som hadde fått tildelt en slik bil for salg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da er det nok samme, men synes det er rart om det stod den var foliert, det virker jo som om bilen ble levert gul.

Edit: Ser forøvrig at bilen kommer til å gå på Bømlo, men at eieren er opprinnelig fra Karmøy (i følge kommentarene på DinSide).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...