turbina10 Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 Dagens 220i er jo hurtigere fra 0 til 100 enn min eldre 120d i følge BMW. Er vel mye som har skjedd. Og 220i kontra 220d har nesten ingen forskjell leste jeg. Var på en f22! Bedre lyd i bensin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=48279027&editAd=true Kanskje det er lettere for meg å selge den om jeg "råner den opp" litt? Ser jo rimelig standard og fin ut nå da. Men ser for meg det er en yngre kar som skrur selv osv som vil kjøpe den her. Kanskje lettere med us blink, svarte felger, senk og 260hk chip da? en på jobben er interessert trur jeg, tipsa han om din for lenge sia pris med senk og 260hk oppsettet? er det en fysisk chip eller? bytta ikke du IC og downpipe og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 Hmmm... stadig 22 varmegrader her i Århus. Kanskje vi får tropenatt i natt?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 ...men jeg er skeptisk pga. dårlig erfaring med regnsensorer (nå har jeg bare testet kjipe regnsensorene på 10 år gamle biler da...). Regnsensoren på E46 er elendig. Samme med sensoren jeg hadde på en MB W204. Utrolig irriterende hjelpemiddel når den ikke fungerer skikkelig. Dog er regnsensoren på Mondeoen veldig bra. Var nesten vitne til en frontkollisjon i dag i Lommedalen. En eldre Yaris skjente over til venstre og fikk hjulene utenfor veien før den akkurat klarte å hive seg tilbake rett foran en møtende bil som måtte stoppe opp. Sikkert tukling med tlf eller radio... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 Hmmm... stadig 22 varmegrader her i Århus. Kanskje vi får tropenatt i natt?... Får ikke håpe det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 Bedre lyd i bensin Nei, det blir aldri bra lyd i en firer uansett drivstoff... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 Nei, det blir aldri bra lyd i en firer uansett drivstoff... haha sant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 Nei, det blir aldri bra lyd i en firer uansett drivstoff... haha usant Kvasi, majuz, turbina10 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 Bedre lyd i bensin Til en viss grad, dieselen høres faktisk overraskende bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 Okey, da tar jeg ordet ditt på at det fungerer godt i praksis og legger det til, deilig på landeveikjøring om vinteren sikkert Stoler ikke helt på effektiviteten av slikt system, men satser på at det fungerer bra nok. Innfellbare sidespeil koster litt da, jeg pleier å bruke sidespeila som pekepinn for bredden av bilen, under parkering på trange plasser Hehe, å velge utstyr til BMW er jo ikke akkurat lett. Mye snadder på lista. Jeg personlig liker å slå inn speila når jeg har parkert. Føler dem er litt mer beskyttet da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 21 grader ute, 23 grader inne. Koker i stua... Jævla tven er en varmeovn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 Nei, det blir aldri bra lyd i en firer uansett drivstoff... Hmmm... jeg liker skikkelig rekkefirer... helt opp til 9000 rpm... majuz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 Haha for en laid back kjørestil han hadde. Ei halv hand på rattet. Som om han cruisa på en firefelts i 90kmt majuz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 Hehe, å velge utstyr til BMW er jo ikke akkurat lett. Mye snadder på lista. Jeg personlig liker å slå inn speila når jeg har parkert. Føler dem er litt mer beskyttet da Bortsett fra ene gangen amatørsyklisten i Tour De France tights som knuste speilhuset på E28en min mens jeg satt i bilen (og fikk hakeslep), så har jeg ikke hatt speiltrøbbel og deler egentlig ikke den bekymringen Annonserte nybilpriser er no lureri, og ekstrautstyrprisene er tyveri! Kanskje det er passende klistremerke til å ha bak på F30en ;p Kampanjen varer til fredag, så i morgen skal jeg være 100% ferdig med bilen og på fredag må kontrakt skrives! Kul opplevelse så langt, mye mer spennende enn leilighetskjøpet spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 Hmmm... jeg liker skikkelig rekkefirer... helt opp til 9000 rpm... FORFERDELIG SA JEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg