Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Er det urealistisk å finne en pen og velholdt E39 eller E46 2001-modell til under 50 000? Er på jakt etter en med manuell girkasse, men ellers har jeg ikke så store krav til utstyrslisten.

egentlig ikke, jeg kjøpte en helt strøken, voksenkjørt 1999 mod 523i med lav km for 65 000, det er snart to år siden, og etter det har de falt MYE i pris :)  ha litt is i magen så dukker det sikkert opp en 520i eller lignende som er godt tatt vare på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 grader ute, 23 grader inne. Koker i stua... Jævla tven er en varmeovn!

 

varmepumpe på autofunksjon = deilig å kjølig inne :P

 

316, on 21 May 2014 - 17:15, said:

    Avsluttet turnusen natt til tirsdag med å megge en mordersnegle.... Var fascinerende hva som skjedde med den asså...  8-[

 

 

det må jeg prøve å huske neste gang jeg ser en snegle på jobb :P 1000v burde duge greit til det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahah, artig med "diesel runaway" eller hva det heter :P pga slitasje og lekk forbi stempelringane eller? sett endel klipp av gamle diseseler som løper løpsk.. har faktisk hørt om ett tilfelle der det skjedde på en totakts lettmc :o

kunne fort gått gæærnt.. hva brukas den motorn der te og hvor gammel er den? båtmotor ?

Slike semi-dieseler sitter som oftest i ganske store gamle båter og skøyter. En Runaway på en båt med en slik omord kan faktisk bety forlis :P

Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike semi-dieseler sitter som oftest i ganske store gamle båter og skøyter. En Runaway på en båt med en slik omord kan faktisk bety forlis :P

Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk

stemmer :)  litt krise da ja :P

 

 

det her er så jævli standard, hver gang jeg begynner å browse på youtube  :-s

auto-9gag-1212690.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt morsomt å se hvordan de forskjellige journalistene tolker dette, og noe som igjen viser hva journalisten liker. Her fra Dinside:

 

Vokst seg stor
Plassen er det heller ikke noe å si på. Maksimalt lastevolum er nå strukket til 1.510 liter, noe som er ti liter mer enn forgjengeren.

 

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plass eller ei, men det som imponerer meg er hvor mye mer premium C-klasse føles over F30 3-serie. Her har BMW en solid opprydningsjobb (det ble riktignok litt bedre med skinntrukket dashbord som option i våres) med F30 LCI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der forsvant den siste grunnen til å kjøpe Mercedes fremfor BMW, nye C klasse Stasjonsvogn har mindre bagasjerom enn Golf og like stort som F31 :P

http://www.vg.no/forbruker/bil-baat-og-motor/nye-biler/ny-mercedes-c-klasse-velutstyrt-men-mindre-bagasjeplass-enn-i-vw-golf/a/10131251/

Har aldri vurdert merce forann bmw før heller eg da!  Btw: har du fått hentet den nye bilen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri vurdert merce forann bmw før heller eg da!  Btw: har du fått hentet den nye bilen ?

Nei Mercedes har jeg heller aldri vurdert og kommer aldri til å gjøre det, med unntak av C126 ;) Bilen kom i dag så jeg håper å få den i morgen, var nede å mysa på den innigjennom vinduene hos forhandleren i stad :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt morsomt å se hvordan de forskjellige journalistene tolker dette, og noe som igjen viser hva journalisten liker. Her fra Dinside:

Vokst seg stor

Plassen er det heller ikke noe å si på. Maksimalt lastevolum er nå strukket til 1.510 liter, noe som er ti liter mer enn forgjengeren.

:D

Wow. En ekstra 10 liters bøtte er mye. Fantastisk rett og slett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plass eller ei, men det som imponerer meg er hvor mye mer premium C-klasse føles over F30 3-serie. Her har BMW en solid opprydningsjobb (det ble riktignok litt bedre med skinntrukket dashbord som option i våres) med F30 LCI.

F30 LCI? Finnes det? Trodde det skulle komme neste år eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...