Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Nei Mercedes har jeg heller aldri vurdert og kommer aldri til å gjøre det, med unntak av C126 ;) Bilen kom i dag så jeg håper å få den i morgen, var nede å mysa på den innigjennom vinduene hos forhandleren i stad :P

Ahh, okeida! Import ?  Det skal vel gå å få den klar til i morgen viss du kje ska ha alt for mye ekstra utstyr montert :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, okeida! Import ?  Det skal vel gå å få den klar til i morgen viss du kje ska ha alt for mye ekstra utstyr montert :)

Jepp, bestilte den ifra Tyskland igjennom en lokal forhandler for ca 2,5 uker siden. De lengste ukene jeg har opplevd tror jeg :P Tror de fikk bilen ned ifra Drammen i går eller i dag så han venta bare på noen registrerings papirer som skulle komme i morgen, så krysser fingrene for at jeg får den i morgen :) Fikk tatt service hos merkeforhandleren den sto hos før bilen ble sendt oppover til Norge så ut over dette så er det ikke noe som skal gjøres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, bestilte den ifra Tyskland igjennom en lokal forhandler for ca 2,5 uker siden. De lengste ukene jeg har opplevd tror jeg :P Tror de fikk bilen ned ifra Drammen i går eller i dag så han venta bare på noen registrerings papirer som skulle komme i morgen, så krysser fingrene for at jeg får den i morgen :) Fikk tatt service hos merkeforhandleren den sto hos før bilen ble sendt oppover til Norge så ut over dette så er det ikke noe som skal gjøres.

Hehe, kjenner til den følelsen!  Du får ha lykke til med henting av ny bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei Mercedes har jeg heller aldri vurdert og kommer aldri til å gjøre det, med unntak av C126 ;) Bilen kom i dag så jeg håper å få den i morgen, var nede å mysa på den innigjennom vinduene hos forhandleren i stad :P

Hvilken bil kjøpte du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

varmepumpe på autofunksjon = deilig å kjølig inne :P

 

316, on 21 May 2014 - 17:15, said:

    Avsluttet turnusen natt til tirsdag med å megge en mordersnegle.... Var fascinerende hva som skjedde med den asså...  8-[

 

 

det må jeg prøve å huske neste gang jeg ser en snegle på jobb :P 1000v burde duge greit til det..

 

Varmepumpe er den beste investeringen jeg har gjort i mitt liv. Mitsubishi Kirigamine ftw!

 

Plass eller ei, men det som imponerer meg er hvor mye mer premium C-klasse føles over F30 3-serie. Her har BMW en solid opprydningsjobb (det ble riktignok litt bedre med skinntrukket dashbord som option i våres) med F30 LCI.

 

Jeg tenkte på det mens jeg kjørte på jobb i dag - tusen takk, BMW. For at dere lager så fantastiske biler!

Og så sier du det.. :P

 

Fruen har en 2014 A3 med sportsseter, og setene i en gammel E91 er milevis foran i komfort og støtte. Så de er i verste fall på andreplass av premium-merkene fra Tyskland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjørt audi a3 2012 1.8t med sline seter fram og tilbake til østlandet et par ganger, forstår ikke at audi kan lage så dårlige seter. Blir vond i ryggen etter 2 timer og jeg har ikke ryggproblemer. Samme blir de andre i bilen.

 

men gamlingen sin audi a4 07 med sport seter er myye bedre, der kan selv han kjøre til tyskland i et strekk uten å bli vond :P og han sliter med ryggen.

 

Fant en e90 jeg har lyst på nå med pent utstyr, bare så irriterende det er 2 andre biler som må bort først  :stupid:  vertfall en av dem.

Mye lettere å kjøpe bil enn å selge :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte på det mens jeg kjørte på jobb i dag - tusen takk, BMW. For at dere lager så fantastiske biler!

Og så sier du det.. :P

 

Fruen har en 2014 A3 med sportsseter, og setene i en gammel E91 er milevis foran i komfort og støtte. Så de er i verste fall på andreplass av premium-merkene fra Tyskland.

 

Jeg mener at BMW og Mercedes er de som troner toppen av premiumbilene fra Tyskland. Audi er etter mitt syn kun en forfinet VW/Skoda og appelerer ikke særlig til meg. Det som imidlertid irriterer meg er hvor "kjipe" BMW har blitt på enkelte ting, spesielt lysfronten. Halogenlykter på en modell fra 2014 er ikke akkurat spesielt imponerende. Jeg er rimelig sikker på at Mercedes, innen få år, igjen vil lede an i klassen blant premiumbiler. 

 

Når det gjelder E9x, synes jeg denne virker mer gjennomført og kvalitetsmessig bedre enn en tilsvarende F3x.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...