Daniel84 Skrevet Juni 14, 2011 Skrevet Juni 14, 2011 Jævla typisk å gå tom for sotfilm når det var bare 1 vindu på bilen gjenn...
[space] Skrevet Juni 14, 2011 Skrevet Juni 14, 2011 En kan like, eller ikke like, Broom på tv, men i kveld er de hos SS Performance og skal teste BMWer på bane. Håper det går bedre enn sist det var en SSP bil i studioet, når idiotLarsen kun kommenterte stylinga, og droppa snakk om motoren i bilen... (breddet e46 coupe med e39 M5 motor. Det Hartge-bygget som også pleier å være på vårmønstringen til BMWCCN)
Hansh Skrevet Juni 14, 2011 Skrevet Juni 14, 2011 ":3csag6uu]En kan like, eller ikke like, Broom på tv, men i kveld er de hos SS Performance og skal teste BMWer på bane.Håper det går bedre enn sist det var en SSP bil i studioet, når idiotLarsen kun kommenterte stylinga, og droppa snakk om motoren i bilen... (breddet e46 coupe med e39 M5 motor. Det Hartge-bygget som også pleier å være på vårmønstringen til BMWCCN) Når kl. og hvilke kanal er det Broom går på? Ser omtrent aldri på TV og har aldri sett dette, men en gang i blant må man jo teste at tuneren virker!
awt Skrevet Juni 14, 2011 Skrevet Juni 14, 2011 20:00 på TV2. Nå har jeg snart vært tre uker i Norsjøen, kjenner hjemlengselen begynner å nærme seg.
Daniel84 Skrevet Juni 14, 2011 Skrevet Juni 14, 2011 Jævla typisk å gå tom for sotfilm når det var bare 1 vindu på bilen gjenn... Jævla typisk at æ så æ hadd kjøpt feil sotfilm når æ kom heim gjenn !
knut_olestad Skrevet Juni 14, 2011 Skrevet Juni 14, 2011 http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1 Det her var rett og slett en jævli fin bil!
FredrikE24 Skrevet Juni 14, 2011 Skrevet Juni 14, 2011 Likte stereoanlegget i den bilen, modulbasert fra Pioneer Tøft! Ettertraktet utstyr. Kjempeflott bil!
Fredrik Skrevet Juni 14, 2011 Skrevet Juni 14, 2011 http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1 Det her var rett og slett en jævli fin bil! Nydelig... og en kjempefin farge... skikkelig 70-talls stuk selv om felgene er litt for moderne. E12 varianten med nyrene opp mot panseret på den måten er helt klart den fineste...
noekult Skrevet Juni 14, 2011 Skrevet Juni 14, 2011 Subaru Impreza STi på Isle of Man... Satte rekord for 4-hjulinger http://www.autoblog.com/2011/06/13/suba ... #continued Awesome
Yngvejos Skrevet Juni 14, 2011 Skrevet Juni 14, 2011 20:00 på TV2.Nå har jeg snart vært tre uker i Norsjøen, kjenner hjemlengselen begynner å nærme seg. Man er bra lei etter 3 uker. Jeg fikk nettopp vite at jeg skal være her ute i 1 uke til, være hjemme en uke og så reise ut på ny tur. Da har jeg jobbet slik: 10 dager på, en uke av, 14 dager på (denne turen), 1 uke av og sansynligvis 14 dager på. Må visst utsette nürburgringturen jeg planla.
Jørgen Lie Skrevet Juni 14, 2011 Skrevet Juni 14, 2011 Ikke syt gutter, hatt 12 dager fri siden mars jeg ! Går på fri på torsdag
Yngvejos Skrevet Juni 14, 2011 Skrevet Juni 14, 2011 Ikke syt gutter, hatt 12 dager fri siden mars jeg ! Går på fri på torsdag Jeg har vært hjemme litt over 30 dager i år hvor 1 uke var permisjon uten lønn. Fra 1. januar til 1. mai var jeg hjemme 16 dager hvor en dag hver helg gikk med til å dra tilbake på jobb. Skal bli greit å få litt mer fri enn den lovpålagte resettiden.
Jørgen Lie Skrevet Juni 14, 2011 Skrevet Juni 14, 2011 Står vel i forhold utbetalingene også da ! Det som holder hodet mitt hevet i alle fall.! Hvor jobber du da?
Yngvejos Skrevet Juni 14, 2011 Skrevet Juni 14, 2011 Står vel i forhold utbetalingene også da ! Det som holder hodet mitt hevet i alle fall.! Hvor jobber du da? 20k utbetalt i måneden for øyeblikket. Det rekker ikke til salt i såret en gang. Har stort sett jobbet 7.5 timers dager bortsett fra 3 turer offshore, så det blir lite penger av det, bare masse "fritid" som man tilbringer utenfor hjemmet. Jeg jobber som MWD trainee hos Schlumberger. Får rotasjon når jeg er ferdig med trainee tiden. Motivasjonen om dagen er at jeg får lønnsøkning og fast rotasjon raskere jo mer jeg er på jobb.
Anbefalte innlegg