Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ja men for å kunne bruke GPS styringen så må den ha blitt aktivert på icloud på telefonens instillinger. Når vi går inn for å finne den så får vi opp bare den han allerede har som er knust i skjermen.

Så vi får ikke sporet den opp selv. (Jobber i mobilbutikk)

Men har fått tilbud av SONY til å kjøpe Den nye SONY XPERIA Z2. til 2499! (5495 hos lefdal, så 3000 under markedspris) Fikk mail av dem i går med tilbudet, eksklusivt for oss forhandlere.

Kanskje jeg skal kjøpe den til han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men for å kunne bruke GPS styringen så må den ha blitt aktivert på icloud på telefonens instillinger. Når vi går inn for å finne den så får vi opp bare den han allerede har som er knust i skjermen.

Så vi får ikke sporet den opp selv. (Jobber i mobilbutikk)

Men har fått tilbud av SONY til å kjøpe Den nye SONY XPERIA Z2. til 2499! (5495 hos lefdal, så 3000 under markedspris) Fikk mail av dem i går med tilbudet, eksklusivt for oss forhandlere.

Kanskje jeg skal kjøpe den til han...

Kjøper du inn 100 stykker og selger de til Bimmers-pris? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er bemerkelsesverdig at folk som stjeler telefoner ikke kjører Factory Reset før de tar den i bruk? Hadde jeg vært telefontyv hadde jeg gjort det hvertfall Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk

Ios 7 har jo satt sperre for det, du må inn med passord for å få resatt. Derfor er den blitt veldig mindre aktraktiv å stjele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...