Fredrik 90 Skrevet Mai 30, 2014 Share Skrevet Mai 30, 2014 Men du Fredrik. Du har flere brukere på IP du har brukt. Så jeg tror du kjører et dobbelt spill Skrevet xx.xx.2012 - 17:53 du Skrevet xx.xx.2012 - 18:04 en annen bruker. Samme IP. Og de innlegga er rett etter hverandre. Hehe, det tenker jeg er profilen dama mi opprettet en gang. Kun for å erte på meg så kalte ho seg like godt for Fru Fredrik 90, jepp Har nekta ho å skrive noe mer under det brukernavnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 30, 2014 Share Skrevet Mai 30, 2014 Stemmer det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 30, 2014 Share Skrevet Mai 30, 2014 Hehe, det tenker jeg er profilen dama mi opprettet en gang. Kun for å erte på meg så kalte ho seg like godt for Fru Fredrik 90, jepp Har nekta ho å skrive noe mer under det brukernavnet Er det samme dama enda da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 30, 2014 Share Skrevet Mai 30, 2014 MEN HVEM BRYR SEG SÅ LENGE MERRUSH OPPFØRER SEG? om MSJ er merrush og ikke oppfører seg, så steng ute MSJ....? Jeg er helt enig og jeg har den samme pragmatiske innstillingen til problemet med at man kan opprette flere brukere/profiler her inne bare for å lage kvalm. Selvfølgelig legger man merke til de tingene som Fredrik 90 nevner, men så lenge diskusjonene er nogenlunde fornuftige spiller det liten rolle. Sklir diskusjonene ut fordi en eller flere av brukerne er ute etter bråk er det bare å ta tak i problemet der det oppstår. Personlig synes jeg at forumet bør ha en rimelig stor takhøyde når det er helt åpent og det ikke kreves noen former for ID når man oppretter brukere/profiler. TRF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 30, 2014 Share Skrevet Mai 30, 2014 Er det samme dama enda da? Jepp, samme dama ennå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 30, 2014 Share Skrevet Mai 30, 2014 Ta en chill pill og nyt været og helgen Nok krig og krangel fra før! eriksen76 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Mai 30, 2014 Share Skrevet Mai 30, 2014 Ta en chill pill og nyt været og helgen Nok krig og krangel fra før!Nydelig vær for tiden! blir godt med helg nå. Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Mai 30, 2014 Share Skrevet Mai 30, 2014 Den logikken er vel ikke helt god. Så hvis jeg forgriper meg på 5 barn i barnehage X, så er det heeelt greit at jeg bytter navn og får meg ny jobb i barnehage Y nedi gata? Si det til foreldrene til ungene som Breivik drepte. Kan ikke sammenlignes helt, men poenget står - er det kreft et sted kutter man av delen istedenfor å legge på et plaster. Jeg ser hva du prøver å si, men logikken er helt fin den. Det er fordi den er kobla sammen med noe vesten er veldig flinke på, nemlig proporsjonalitet i sin maktanvendelse. Nordmenn har for øvrig en egen evne til å kreve proporsjonalitet i saker vanlige mennesker knapt kan forstå, men i små fillesaker så går vi av hengslene. Synd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mai 30, 2014 Share Skrevet Mai 30, 2014 Hvordan skal man klare å holde en bruker som ønsker å lage ugang ute? Det er jo bare å lage ny konto. Epost-adresser er jo ikke noe stress å opprette, ip-adresser er ikke mye jobben å forandre. Skulle man lage noe tilnærmet trygt og automatisert, måtte man kanskje ha tastet inn telefonummer i registering og verifisere sms-kode eller noe liknende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 30, 2014 Share Skrevet Mai 30, 2014 Det jeg lurer på angående IP er følgende...Om jeg logger meg inn hjemme...og deretter på jobb...og etter det igjen hos foreldrene mine..så har jeg jo tre forskjellige IP adresser? Da er det jo litt...merkelig...at noen bruker NØYAKTIG samme IP adresse i alle år...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Mai 30, 2014 Share Skrevet Mai 30, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 30, 2014 Share Skrevet Mai 30, 2014 De strekker ut etter en hard treningsøkt! de bakerste er PT som motiverer dem! M|Fjeld, hermanoo90 og adne95 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 30, 2014 Share Skrevet Mai 30, 2014 Da var CRXen solgt! Billøs... DET er lenge siden sist det. Må bare ha disiplin i et par måneder fremover (til F30en kommer) og ikke impulskjøpe kul bil med nye problemer igjen VegarVS og Shattered reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Mai 30, 2014 Share Skrevet Mai 30, 2014 Da var CRXen solgt! Billøs... DET er lenge siden sist det. Må bare ha disiplin i et par måneder fremover (til F30en kommer) og ikke impulskjøpe kul bil med nye problemer igjen blir nok som meg, kommer til å savne den lille raketten! blir digg med f30 da noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 30, 2014 Share Skrevet Mai 30, 2014 Den bilen var helt super når været var bra, så jeg kommer nok til å savne de halvtimes utfluktene mine Ja, F30 blir deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg