Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som har peiling på feriering i Danmark? Skal kjøre ned med et vennepar i slutten av juli, og vi har ikke anelse hvor det er best å være, spesielt med tanke på været.

Lurer også på om noen har erfaring med firma som leier ut feriehus :)

Jeg har brukt Dancenter 3 ganger og er fornøyd med di. Akkuratt hvor i Danmark som er best er vel litt vanskelig å si. Har vært i Egense (20 min fra Aalborg mot Sverige) en gang, meget heldig med været. Var i Ebeltoft året etter, litt uheldig med været. I år skal jeg til Skibby som er med Roskilde. Satser på det er bra. Vet noen skryter av Fyn, er vel den øya før Sjælland.

Men tipper mange av di beste husa er utleid. Feriehus i Danmark er jo rene luksusen.

Åsså så billig øl da, er farlig å være for lenge der! :P

Viss dere er på jakt etter uteliv er vel Aalborg kjent for bra liv, jomfrugaten(?) hvor det er puber hele gata til endes og nattklubber. Mener det var der..

Sent fra min LG-D802 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/tigging/blir-forbudt-aa-tigge-i-hele-landet/a/23226974/

ENDELIG. Etter 8 år med Jensemann så får vi ut PAKKET av byen, denne organiserte tiggeturismen der de sitter med iphones under pleddene og stjeler som RAVNER på nattestid. Gleder meg til å sparke klingende kaffekopper nedover karl johan så fort dette blir innført...

Dette er gode nyheter - men det er på høy tid. Spesielt Oslo og Bærum har blitt hardt rammet av disse...Blir lett provosert av å passere 3-4 stk på 200m.

Kommentaren fra hun sosialisten i Venstre er så naiv - ikke rart det partiet har få velgere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E46 for meg er en bil med letthet jeg kunne hatt,fine som bare det.Dog for ny for min del som prosjekt.

Men mitt problem er at når jeg så e36 på 90 tallet noe som var min ungdomstid,var dette noe av det råeste jeg visste om på veien. :).

Disse formene som var på denne kombinert med lyden av sekseren var fint og rått.

Jeg har fikset opp min e34 som jeg drømte om på 90 tallet så hvorfor ikke kline til med en e36 også? :)

Tror det kunne ha blitt riktig så koslig jeg.. ;)

Selv om jeg ikke liker E36 noe spesielt, betyr det ikke at jeg synes det er feil/ser ned på/irriterer meg over at andre liker modellen :)

Har stor respekt for de som tar tak i en gammel bil og får den til å skinne som ny.

Men  jeg ville aldri ha kjøpt meg en E36, den er rett og slett for kjip i mine øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E46 for meg er en bil med letthet jeg kunne hatt,fine som bare det.Dog for ny for min del som prosjekt.

Men mitt problem er at når jeg så e36 på 90 tallet noe som var min ungdomstid,var dette noe av det råeste jeg visste om på veien.:).

Disse formene som var på denne kombinert med lyden av sekseren var fint og rått.

Jeg har fikset opp min e34 som jeg drømte om på 90 tallet så hvorfor ikke kline til med en e36 også?:)

Tror det kunne ha blitt riktig så koslig jeg..;)

Det holder jeg med deg i, du må lete opp en fin E36 325i :) Så flink som du er til å lete opp deler og alt mulig rart så tror jeg ikke det blir noe problem ;) Men du må ikke selge E34en, den må du bare kose med fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men mitt problem er at når jeg så e36 på 90 tallet noe som var min ungdomstid,var dette noe av det råeste jeg visste om på veien. :).

Jeg har fikset opp min e34 som jeg drømte om på 90 tallet så hvorfor ikke kline til med en e36 også? :)

Tror det kunne ha blitt riktig så koslig jeg.. ;)

M3 3.0 da eller ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go for it, sveigis. Viktigste med slik bil er at man faktisk vil ha den og blir glad av å holde på den.

Er det jeg og mener.Også må det være noe som man ser enden i tunnelen av å holde på med.

Det holder jeg med deg i, du må lete opp en fin E36 325i :) Så flink som du er til å lete opp deler og alt mulig rart så tror jeg ikke det blir noe problem ;) Men du må ikke selge E34en, den må du bare kose med fremover :)

Ja,har tenkt mye på det i det siste.E34 blir den.Kommer til å bruke litt tidfremover nå for å se.Ingenting er avgjort.Men har kriterier og planer for mitt evnt. Neste prosjekt.:)

M3 3.0 da eller ?

Å nei dæven,det er det ikke finanser til gitt,en 325 eller 328 tenker jeg.

Må bare se hva jeg kan finne etterhvert.Har overhode ingen hast..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det jeg og mener.Også må det være noe som man ser enden i tunnelen av å holde på med.

Ja,har tenkt mye på det i det siste.E34 blir den.Kommer til å bruke litt tidfremover nå for å se.Ingenting er avgjort.Men har kriterier og planer for mitt evnt. Neste prosjekt. :)

Å nei dæven,det er det ikke finanser til gitt,en 325 eller 328 tenker jeg.

Må bare se hva jeg kan finne etterhvert.Har overhode ingen hast.. ;)

hehe ja 325i og 328i går ikke dårlig de nei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har peiling på feriering i Danmark? Skal kjøre ned med et vennepar i slutten av juli, og vi har ikke anelse hvor det er best å være, spesielt med tanke på været.

Lurer også på om noen har erfaring med firma som leier ut feriehus :)

Vi har leigd hytte 40 min fra Tysklandsgrensa via Novasol. Satser på mye sol og billig øl :-D

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er gode nyheter - men det er på høy tid. Spesielt Oslo og Bærum har blitt hardt rammet av disse...Blir lett provosert av å passere 3-4 stk på 200m.

Kommentaren fra hun sosialisten i Venstre er så naiv - ikke rart det partiet har få velgere.

De ler jo av oss og slenger masse gloser om man nekter å gi..da forandrer det smilende tannløse gliset seg kjapt til en stygg grimase og noe oppgulp blir hivd etter deg… De blir jo faen meg sponsa av en hjernedød venstreside som lager det der Folk er Folk magasinet til dem.. de har selvfølgelig ikke produsert det selv. Det eneste de er i stand til å lage er vel en halvmeters kabel i frognerparken. 

Jeg sier som Sarkozy - de burde blitt spylt bort fra gatene med en Kärcher høytrykksspyler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har gått på den ene siden, så skal bare ha ny pære ;)

Skal jeg bytte til led i park må jeg bytte pærene til tåkelysene også, og det gidder jeg ikke.

Da hadde jeg likegreit kjøpt hos bavaria eller no..hva er prisen der? kan vel umulig være store penger å spare ved å kjøpe på finn.no?

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/tigging/blir-forbudt-aa-tigge-i-hele-landet/a/23226974/

ENDELIG. Etter 8 år med Jensemann så får vi ut PAKKET av byen, denne organiserte tiggeturismen der de sitter med iphones under pleddene og stjeler som RAVNER på nattestid. Gleder meg til å sparke klingende kaffekopper nedover karl johan så fort dette blir innført...

Er enig der as..rett og slett møkk lei rumenske tiggere...jeg gir spesifikt penger (om jeg skal) til narkomane norske som er ærlige nok til å si at "hey jeg trenger penger til narkotika"... er en i grønlandsområdet..eldre kar som har en hjerneskade eller no...han står alltid utenfor bilen og venter til man får øyekontakt..så spør han om penger. men han spesifiserer hva de skal til... her om dagen ba han om 18kr for å kjøpe 1 kartong med melk... og han fikk 20...gikk og kjøpte melk...kom tilbake og ga meg 2kr tilbake før han satte seg ned på plassen sin og drakk...

Rumenerne er bare plagsomme...

Apropo folk er folk... noen hadde visst "truet" han på facebook der han var frekk mot vedkommende...som i sin tur sa at "hadde du vært rumener hadde jeg banka deg"....dette resulterte i 30dager i fengsel for han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...