Kvasi Skrevet Juni 13, 2014 Share Skrevet Juni 13, 2014 Alle gjør som de vil med meg, ingen grenser i 2ern. !!! Mer info enn vi ville ha Steinhar, Tzunami, sandersander og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Juni 13, 2014 Share Skrevet Juni 13, 2014 Prøvd Horizon på 360 og er nok beste/morsomste bilspillet jeg har spilt Spørs om ikke man må få seg Xbox kun for det! Horizon synst eg var megaskuff. Online-delen var jo latterlig tragisk, tdu gjorde det mye bedre. Og horizon blir sånn mellomting mellom "sim" og arcade, jeg foretrekker enten så simmete som mulig, eller så arcadete som mulig. LFS/assetto corsa i ene enden, og trackmania og rallisport challenge 2 i andre enden. Men det er jo bare meg, folk er forskjellige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 13, 2014 Share Skrevet Juni 13, 2014 Horizon synst eg var megaskuff. Online-delen var jo latterlig tragisk, tdu gjorde det mye bedre. Og horizon blir sånn mellomting mellom "sim" og arcade, jeg foretrekker enten så simmete som mulig, eller så arcadete som mulig. LFS/assetto corsa i ene enden, og trackmania og rallisport challenge 2 i andre enden. Men det er jo bare meg, folk er forskjellige. Aldri spilt det online, men "storyen" var råkul Kjøpte ei gammel boble som fikk 5-600 hk, lett som ei fjær. Dritkult spill. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merrushe Skrevet Juni 13, 2014 Share Skrevet Juni 13, 2014 Noen som har prøvd 1-serie cab her? Sikler fælt på en sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
santho96 Skrevet Juni 13, 2014 Share Skrevet Juni 13, 2014 Trenger tips til hvordan jeg kan låse av diff armene på en E36 når jeg skal løsne de 6 boltene på høyre og venstre side! Har demontert bremser, håndbrekk og hjul. Akslingene som går ut på begge sider roterer når jeg skal løsne boltene, må få holdt de igjen på en eller annen måte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Juni 13, 2014 Share Skrevet Juni 13, 2014 Trenger tips til hvordan jeg kan låse av diff armene på en E36 når jeg skal løsne de 6 boltene på høyre og venstre side! Har demontert bremser, håndbrekk og hjul. Akslingene som går ut på begge sider roterer når jeg skal løsne boltene, må få holdt de igjen på en eller annen måte Monter ett hjul og få noen til å holde, eller bare bank de opp dersom du har fastnøkkel med torx, rørtang rundt drivakslingen.. Evt kan du bare "dra det med deg" rundt med klokka, så når alt starter å rulle litt bare bråsnur du mot klokka på samme måte som man løsner hjul når de er i lufta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
santho96 Skrevet Juni 13, 2014 Share Skrevet Juni 13, 2014 Monter ett hjul og få noen til å holde, eller bare bank de opp dersom du har fastnøkkel med torx, rørtang rundt drivakslingen.. Evt kan du bare "dra det med deg" rundt med klokka, så når alt starter å rulle litt bare bråsnur du mot klokka på samme måte som man løsner hjul når de er i lufta. Prøvd med rørtang ide`n men ikkje ikkje bare med en man. Får ta å montere hjulet og få med meg en kompis til å holde igjen! Takk for hurtig svar !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Juni 13, 2014 Share Skrevet Juni 13, 2014 OMG !http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=48940065&searchclickthrough=true Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 13, 2014 Share Skrevet Juni 13, 2014 FOR EN KAMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juni 13, 2014 Share Skrevet Juni 13, 2014 Selv JEG har fått med meg de tre siste mål gjort av Nederland! Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 13, 2014 Share Skrevet Juni 13, 2014 Hvor så dere Nederland vs Spania? Edit: NRK ja, do'h! Visste jeg ikke... Da blir det Chile vs Australia da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 13, 2014 Share Skrevet Juni 13, 2014 Morsom kamp ja Sjelden mann plutselig tilbake her igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 13, 2014 Share Skrevet Juni 13, 2014 OMG ! http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=48940065&searchclickthrough=true Det er alt for dyrt, selv om bilen har skilter. Men det er jo fasinerende med en fabrikk original E36 med V8er da turbina10 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard welle Skrevet Juni 13, 2014 Share Skrevet Juni 13, 2014 Var dumt og satse penger på Spania idag ja... ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Juni 13, 2014 Share Skrevet Juni 13, 2014 Spørsmål:Fruen driver å ser på Mini Cooper om dagen men vil ikke ha de kvite stripene som strekker seg over panseret på mange modeller. Jeg mener det er dumt å velge bort et ellers godt kjøp kun på grunn av dette.Så spørsmålet er; er stripene foilie eller er det lakkert?Er det foilie så fikser man det fort med varmluft og en polish etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg