Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Har ingenting med det å gjøre , det er forskjell på å oppfordre til ulovlig kjøring og å leke trafikkpoliti med KRAFTIG moderering av kjøreprat som i Norge uten unntak vil bety at man nå og da bryter fartsgrensen og dermed loven. Hva med alle de ulovlige byggene her på forumet? 

Hva med å flykte til Bimmeren, sammen med resten av sutrekoppene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne faktisk godt ha tenkt meg til å fjerne tråden du refererer til ja. Hvorfor i alle dager skulle en synes at det er greit å glorifisere det å kjøre galning blant folk?

Har du et ønske om fart og spenning finnes der tilstrekkelig med arrangementer for slikt rundt om i landet. Det er ikke en unnskyldning for å risikere livet til deg selv og/eller medtraffikanter.

Å skryte av at man har kjørt fra politiet i biljakt er et par hakk værre enn å legge ut en GIF av en kebab. Det er heller ikke det jeg i hovedsak definerer som en "erfaring med politiet".

Du blander rollen din som moderator. Fordi DU personlig ikke liker en ting skal du for faen ikke leke Walker Texas Ranger fordet. Jeg er ikke interessert i motorsykler og tv.serier, så guess what - jeg holder meg unna og spammer ikke ned hvor mye jeg misliker det.

Skaff deg et liv, og flytt fra den gudsforlatte øya oppi Nord-Norge så du får litt erfaring med virkeligheten.

Erfaring med politi er faktisk også å kjøre fra dem. Vi som har gjort slikt vet mye mer om politiet og hvordan de fungerer i praksis enn det folk som deg gjør, som aldri bryter fartsgrensene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blander rollen din som moderator. Fordi DU personlig ikke liker en ting skal du for faen ikke leke Walker Texas Ranger fordet. Jeg er ikke interessert i motorsykler og tv.serier, så guess what - jeg holder meg unna og spammer ikke ned hvor mye jeg misliker det.

Skaff deg et liv, og flytt fra den gudsforlatte øya oppi Nord-Norge så du får litt erfaring med virkeligheten.

Erfaring med politi er faktisk også å kjøre fra dem. Vi som har gjort slikt vet mye mer om politiet og hvordan de fungerer i praksis enn det folk som deg gjør, som aldri bryter fartsgrensene.

Har aldri bodd på ei øy, og har den siste tiden bodd i Oslo, selv om det strengt tatt ikke er veldig relevant. :smile:

Vet mye mer om "hvordan politiet fungerer"? Hvis du har prøvd å kjøre fra dem vil jeg påstå at du har misforstått i utgangspunktet.

Jeg må ærlig innrømme at jeg hadde ikke forventet en slik respons fra deg. Fra en 19-åring, greit nok, men jeg hadde et inntrykk av at du var betydelig eldre enn som så. Manglende respekt for autoriteter (les: politiet) for ikke å nevne manglende forståelse for hva deres oppgave faktisk er, er gjerne forbeholdt den yngre garde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri bodd på ei øy, og har den siste tiden bodd i Oslo, selv om det strengt tatt ikke er veldig relevant. :smile:

Vet mye mer om "hvordan politiet fungerer"? Hvis du har prøvd å kjøre fra dem vil jeg påstå at du har misforstått i utgangspunktet.

Jeg må ærlig innrømme at jeg hadde ikke forventet en slik respons fra deg. Fra en 19-åring, greit nok, men jeg hadde et inntrykk av at du var betydelig eldre enn som så. Manglende respekt for autoriteter (les: politiet) for ikke å nevne manglende forståelse for hva deres oppgave faktisk er, er gjerne forbeholdt den yngre garde.

Misforstått? Jeg er ikke interessert i å sponse julebordet og sommerfesten deres, eller havne på teknisk hos BT fordi de ikke liker trynet mitt.

Du får slik respons fordi du oppfører deg som en kontrollkåt nisse. Jeg har fått en del erfaring med politiet, det er nettopp derfor jeg mangler respekt for dem. Vet også utmerket godt hva deres oppgave er, og hvordan de i virkeligheten utfører den. De er pengepumpere som alle andre som har budsjetter å forholde seg til. Senest i stad sto dem og hadde laserkontroll på 4-felts motorvei kl 20 på kvelden og gir ut bøter som fort er det dobbelte av hva vinningskriminelle og voldtektsforbrytere får.

Personlig er jeg bra skuffet over hvordan du utfører oppgavene dine her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misforstått? Jeg er ikke interessert i å sponse julebordet og sommerfesten deres, eller havne på teknisk hos BT fordi de ikke liker trynet mitt.

Du får slik respons fordi du oppfører deg som en kontrollkåt nisse. Jeg har fått en del erfaring med politiet, det er nettopp derfor jeg mangler respekt for dem. Vet også utmerket godt hva deres oppgave er, og hvordan de i virkeligheten utfører den. De er pengepumpere som alle andre som har budsjetter å forholde seg til. Senest i stad sto dem og hadde laserkontroll på 4-felts motorvei kl 20 på kvelden og gir ut bøter som fort er det dobbelte av hva vinningskriminelle og voldtektsforbrytere får.

Personlig er jeg bra skuffet over hvordan du utfører oppgavene dine her inne.

Er ganske sikker på at "argumentene" dine ang politiets oppgaver og straffenivåene her i landet lønner seg bedre å ta opp med en politiker enn en moderator på et bilforum hvis det er sånn at du ønsker forandring.

Hvis ikke er det ren sutring, eller.. det er det i grunn uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow...den ene kvelden jeg ikke har tid til å lese på bimmers så klikker det for alle!? GODDAMMITS!!!

og ja..werther...hadde forventa slike innlegg fra mange andre her på forumet men ikke deg...trodde du egentlig var en avslappet fyr...ikke en purke-hater....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sant nok...men ikke sånn... "the criminal way" om du skjønner...

Men jeg er helt enig..moderatorene gjør som de selv føler "akkurat den og den dagen".... og om stikke av fra politiet er ulovlig her på bimmers burde den "hvor fort har du kjørt" tråden også slettes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det å stikke fra politiet er så altfor uvanlig egentlig, iallefall ikke med MC.. Du hører vell gjerne ikke om de gangene folk stikker av, fordi politiet ikke melder det inn i frykt for å fremstå som evneveike? Jeg ble stoppa forrige uke med MC, fikk litt tilsnakk, men de hadde ikke fullført målingen på meg, fordi de var redd for at jeg skulle stikke av dersom de fortsatte å ligge bak og måle.. Sikkert ikke uten grunn at de nevnte det :P

Støtter ikke folk som stikker av fra politiet, slik det er sagt.. Har man vert dum og tatt en sjanse, får man stå for det man har gjort dersom man blir stoppa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...