Poppy Skrevet Juni 26, 2014 Share Skrevet Juni 26, 2014 har du fått deg 530 f10 fredrik? Hva får deg til å tro det? noekult, Fredrik 90 og Haukefer reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 26, 2014 Share Skrevet Juni 26, 2014 dama har rett når hun sier at jeg er blind til tider xD gratiss med ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Juni 26, 2014 Share Skrevet Juni 26, 2014 Tror du skrev "mamma" feil? Uansett, noen som vet hva det koster for nytt skiltnummer dersom skilt har blitt stjelt? Skårholen, Kvasi og Shattered reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Juni 26, 2014 Share Skrevet Juni 26, 2014 140kr elns Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Juni 26, 2014 Share Skrevet Juni 26, 2014 Og da får man nytt skiltnummer, ikke bare nye skilt? Vet at prisen pr stk for nye er rundt 65 kr, men tenkte at prisen ble litt værre da det sikkert inkluderer noe ekstra papirarbeid å skifte det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Juni 26, 2014 Share Skrevet Juni 26, 2014 Nye skilt med nytt nummer ja, får vel også nytt vognkort. Ring og hør de åpner vel om 5 timer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 26, 2014 Share Skrevet Juni 26, 2014 Kjøpt meg ny bil, men når jeg åpner vinduet så piper/knirker det veldig av ruta. Er en E39. Noen som har forslag til hva som bør smøres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juni 26, 2014 Share Skrevet Juni 26, 2014 Feil. Ingen som faktisk ville gi meg svar på beste måten og komme seg fra København til Tyskland på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 26, 2014 Share Skrevet Juni 26, 2014 Det er vel strengt tatt bare til å følge veien? Se på et kart så ser du fort hva som vil være den korteste ruten. Du visste jo ikke hvor du skulle i Tyskland en gang, noe som vil være en fordel om folk skal gi deg et tips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juni 26, 2014 Share Skrevet Juni 26, 2014 Såg at der ikke var noe veg rett over. Alså må jeg ta ferge. og der var flere plasser og krysse havet.så tenkte bare om noen hadde tips til hvor jeg burde ta veien videre fra København, siden det virker som halve bimmers reiser til Tyskland. Hvordan er Kiel fergen med lav bil? Har funnet ut at jeg tar Kiel fergen ned. Reiser rett til München. Så da blir det og reise fra Nürburgring til København. Så hvilken ferge/bro? Og ja Awt. Skal klare og finne det ut selv, men spør andre hyggelige bimmers medlem med erfaring om gode råd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juni 26, 2014 Share Skrevet Juni 26, 2014 Hvor kjøpe gopro 3 billigst nå for tia? Evnt andre kurante alternativer. Samme med et greit speilrefleks/systemkamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoKi Skrevet Juni 26, 2014 Share Skrevet Juni 26, 2014 Jeg fikk min 325d ned i 0,45 på pen langkjøring, intet er umulig. Motoren her passer egentelig ypperlig i en bil som E9x da den ikke er for stor eller for liten Grunnen til at f eks 318d ikke bruker så veldig mye mindre er rett og slett fordi den er undermotorisert, motoren jobber mer med å trekke bilen enn hva en 3,0 gjør. Men bruker du høyrefoten mer iherdig så vil 3 litern bruke adskillig mer enn tilsvarende kjøring med en 318d. En E34 525i bruker av alle ting mindre enn min 520, enkelt og greit fordi den er en smule undermotorisert den også Fikk også høre det når jeg kjøpte meg E34 - 525 var både billigere i forbruk og i forsikring enn 520. Endte på en 525iA, og kom aldri under litern på mila. Men det tror jeg var mest min egen feil Du beskriver egentlig forbruk veldig godt - en nyere stor motor bruker ikke masse drivstoff om du ikke kjører hardt. Å kjøre en 330D like økonomisk som en 318D er null problem så lenge du har litt selvkontroll. Samtidig som det er umulig å bruke like mye med en 318 når du ikke har selvkontroll. Stemmer på en prikk. Trivdes mer med kran/krokkjøring, men når hverken jobben eller ledelsen fungerte gadd jeg bare ikke. Nå trives jeg mer enn noen gang, får dille med bilen som jeg vil og jobber med det jeg vil jobbe med. Får splitter ny euro6 R580 til høsten så er bare velstand Men hva er ny bil, kjører ikke Volvo så det er sagt Driver du eget firma? Sent fra min C6903 via Tapatalk Jeg jobber i administrasjonen hos en av de største private transportleverandørene i Norge. Vi leverer det meste av transporttjenester bortsett fra spesialtransport og tipp. 115ish biler nå Vi har vel rundt 3 års rotasjon på bilene, så "Ny" er maks 3 år. Stort sett Scania og Volvo - tror gutta som har sterke preferanser stort sett får det bilmerket de ønsker. Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 26, 2014 Share Skrevet Juni 26, 2014 dama har rett når hun sier at jeg er blind til tider xD gratiss med ny bil Mange takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Juni 26, 2014 Share Skrevet Juni 26, 2014 Hvor kjøpe gopro 3 billigst nå for tia? Evnt andre kurante alternativer. Samme med et greit speilrefleks/systemkamera. http://www.prisjakt.no/#rparams=ss=gopro%20hero3http://www.prisjakt.no/product.php?p=1752792 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Juni 26, 2014 Share Skrevet Juni 26, 2014 Blæ H&R senkesette mitt har ligget på terminalen i oslo siden i går natt kl 05, er det mulig at det går så tregt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg