e30_joakim Skrevet Juni 26, 2014 Share Skrevet Juni 26, 2014 Mulig feil sted og skrive, men her sitter det mange og leser dalig så må spørre Bmw 520 E39 1997 modell, stopper når den blir varm En bil jeg har billig på hånden som jeg tenkte å kjøpe, er eu godkjent og bilen er pen. årsavgift betalt Pleier det og være sensor eller noe ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Juni 26, 2014 Share Skrevet Juni 26, 2014 Såg at der ikke var noe veg rett over. Alså må jeg ta ferge. og der var flere plasser og krysse havet.så tenkte bare om noen hadde tips til hvor jeg burde ta veien videre fra København, siden det virker som halve bimmers reiser til Tyskland. Hvordan er Kiel fergen med lav bil? Har funnet ut at jeg tar Kiel fergen ned. Reiser rett til München. Så da blir det og reise fra Nürburgring til København. Så hvilken ferge/bro? Og ja Awt. Skal klare og finne det ut selv, men spør andre hyggelige bimmers medlem med erfaring om gode råd Google Maps er kjekt verktøy for å finne ruter/veier. Du får opp alternativer også. Men du har noen muligheter fra København som er kurrante. Du kan kjøre E20 -> E65 og videre mot Tyskland med ferge fra Rødby til Puttgarden. Denne er vel helt grei og mye brukt. Du kan kjøre E20 -> E45 (Mot Kolding) Dog mye mer mil og tar lenger tid. Da krysser du inn i Tyskland ved Flensburg. Kiel ferga gidder jeg aldri å ta, er for dyr og tar lang tid. Da er det bedre med DFDS - Oslo -> København. Stena Line har også ferger fra Gøteborg til Kiel og Frederikshavn. Om du ikke vil kjøre så mye og minst mulig ferge er Larvik(Langesund har vel en ferge også) til Hirtshals er mulighet. Superspeed fra Larvik er veldig bra 3-4 timer til Hirtshals, men ofte full om sommern. Jeg har brukt å kjøre fra Oslo -> Helsingborg -> Scandlines til Helsingør -> kjøre til Rødby og Scandlines til Puttgarden! Deretter bånn gass Skulebollen og Fredrik reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Juni 26, 2014 Share Skrevet Juni 26, 2014 Mulig feil sted og skrive, men her sitter det mange og leser dalig så må spørre Bmw 520 E39 1997 modell, stopper når den blir varm En bil jeg har billig på hånden som jeg tenkte å kjøpe, er eu godkjent og bilen er pen. årsavgift betalt Pleier det og være sensor eller noe ? bensinpumpereleet Defekt hallgiver veiv sensor Bytt plugger Kanskje coilene Sjekk de tingene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Juni 26, 2014 Share Skrevet Juni 26, 2014 bensinpumpereleet Defekt hallgiver veiv sensor Bytt plugger Kanskje coilene Sjekk de tingene Okei takk ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoKi Skrevet Juni 26, 2014 Share Skrevet Juni 26, 2014 Mulig feil sted og skrive, men her sitter det mange og leser dalig så må spørre Bmw 520 E39 1997 modell, stopper når den blir varm En bil jeg har billig på hånden som jeg tenkte å kjøpe, er eu godkjent og bilen er pen. årsavgift betalt Pleier det og være sensor eller noe ? Da E30'en min var slik, så var det bensinpumpa. turbina10 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Juni 26, 2014 Share Skrevet Juni 26, 2014 Only in japan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 26, 2014 Share Skrevet Juni 26, 2014 Okei takk ! Ikke veldig nøyaktige symptomer du beskriver, men kluss med LMM og Lambdasensor vil og i hovedsak være fremtredende når motoren er varm. Her kan bl.a falskluft gi falsk alarm på LMM om du tar en diagnose. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juni 26, 2014 Share Skrevet Juni 26, 2014 Kjedelig på jobb i dag, noen som trenger nå bra stereo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Juni 26, 2014 Share Skrevet Juni 26, 2014 Only in japan Jeg skjønner i grunn at det kun er i Japan.. og godt er det. Kjedelig på jobb i dag, noen som trenger nå bra stereo? Hva har du å tilby til 3k? majuz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juni 26, 2014 Share Skrevet Juni 26, 2014 Hva har du å tilby til 3k? Det som spiller best og ikke koster mer her er denne; http://www.soundgarden.no/klipsch-kmc-3-tradlos-hoyttaler.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 26, 2014 Share Skrevet Juni 26, 2014 Mange takk for det vet ikke om du har prøvd den helt ordentlig men 530 har et ektremt deilig drag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 26, 2014 Share Skrevet Juni 26, 2014 Mulig feil sted og skrive, men her sitter det mange og leser dalig så må spørre Bmw 520 E39 1997 modell, stopper når den blir varm En bil jeg har billig på hånden som jeg tenkte å kjøpe, er eu godkjent og bilen er pen. årsavgift betalt Pleier det og være sensor eller noe ? Stasjonsvogn med oransje lys og M-fanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Juni 26, 2014 Share Skrevet Juni 26, 2014 Det som spiller best og ikke koster mer her er denne; http://www.soundgarden.no/klipsch-kmc-3-tradlos-hoyttaler.html Okei da satser jeg heller på noe brukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juni 26, 2014 Share Skrevet Juni 26, 2014 Okei da satser jeg heller på noe brukt God lyd koster flesk, brukt er tingen, har spart mange titusener på det Er det noe jeg har funnet ut, så er det at man bør kjøpe noe skikkelig med en gang. 3000,- får man ingenting for 10 000 så blir det brått bedre! Skårholen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 26, 2014 Share Skrevet Juni 26, 2014 vet ikke om du har prøvd den helt ordentlig men 530 har et ektremt deilig drag Joda jeg har prøvd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg