Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Mulig feil sted og skrive, men her sitter det mange og leser dalig så må spørre :) 

Bmw 520 E39 1997 modell, stopper når den blir varm 

En bil jeg har billig på hånden som jeg tenkte å kjøpe, er eu godkjent og bilen er pen. årsavgift betalt 

Pleier det og være sensor eller noe ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såg at der ikke var noe veg rett over. Alså må jeg ta ferge. ;) og der var flere plasser og krysse havet.så tenkte bare om noen hadde tips til hvor jeg burde ta veien videre fra København, siden det virker som halve bimmers reiser til Tyskland.

Hvordan er Kiel fergen med lav bil? Har funnet ut at jeg tar Kiel fergen ned. Reiser rett til München. Så da blir det og reise fra Nürburgring til København.

Så hvilken ferge/bro?

Og ja Awt. Skal klare og finne det ut selv, men spør andre hyggelige bimmers medlem med erfaring om gode råd :)

Google Maps er kjekt verktøy for å finne ruter/veier. Du får opp alternativer også.

Men du har noen muligheter fra København som er kurrante.

Du kan kjøre E20 -> E65 og videre mot Tyskland med ferge fra Rødby til Puttgarden. Denne er vel helt grei og mye brukt.

Du kan kjøre E20 -> E45 (Mot Kolding) Dog mye mer mil og tar lenger tid. Da krysser du inn i Tyskland ved Flensburg.

Kiel ferga gidder jeg aldri å ta, er for dyr og tar lang tid. Da er det bedre med DFDS - Oslo -> København.

Stena Line har også ferger fra Gøteborg til Kiel og Frederikshavn.

Om du ikke vil kjøre så mye og minst mulig ferge er Larvik(Langesund har vel en ferge også) til Hirtshals er mulighet.

Superspeed fra Larvik er veldig bra 3-4 timer til Hirtshals, men ofte full om sommern.

Jeg har brukt å kjøre fra Oslo -> Helsingborg -> Scandlines til Helsingør -> kjøre til Rødby og Scandlines til Puttgarden! Deretter bånn gass :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig feil sted og skrive, men her sitter det mange og leser dalig så må spørre :)

En bil jeg har billig på hånden som jeg tenkte å kjøpe, er eu godkjent og bilen er pen. årsavgift betalt 

bensinpumpereleet

Defekt hallgiver

veiv sensor

Bytt plugger

Kanskje coilene

Sjekk de tingene 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da E30'en min var slik, så var det bensinpumpa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei takk ! :)

Ikke veldig nøyaktige symptomer du beskriver, men kluss med LMM og Lambdasensor vil og i hovedsak være fremtredende når motoren er varm.

Her kan bl.a falskluft gi falsk alarm på LMM om du tar en diagnose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stasjonsvogn med oransje lys og M-fanger? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei da satser jeg heller på noe brukt :)

God lyd koster flesk, brukt er tingen, har spart mange titusener på det :)

Er det noe jeg har funnet ut, så er det at man bør kjøpe noe skikkelig med en gang. 3000,- får man ingenting for :P

10 000 så blir det brått bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...