Skårholen Skrevet Juli 22, 2014 Skrevet Juli 22, 2014 Bade masse i dag, kav konge. Bader i et juv, 316 her på forumet vet kanskje hvor jeg mener. Er litt oppe i fjellet, men vannet hadde likevel god temperatur. Og det er konge og bade der for da kan man ha konkurranse om hvem som tørr og hoppe høyest da det er rundt en 15-20m på det høyeste.
Fredrik 90 Skrevet Juli 22, 2014 Skrevet Juli 22, 2014 Hvorfor klager folk fortsatt over varmen? Har folk aldri vært i syden, da sitter man ikke på Facebook og bimmers og syter over varmen. Ja det er varmt men det er deilig, vi klager hele vinteren... kvammis, M|Fjeld, hsd og 4 andre reagerte på dette 7
rublings Skrevet Juli 22, 2014 Skrevet Juli 22, 2014 Hvorfor klager folk fortsatt over varmen? Har folk aldri vært i syden, da sitter man ikke på Facebook og bimmers og syter over varmen. Ja det er varmt men det er deilig, vi klager hele vinteren... Er ikke alle som liker å reise til syden, pluss at man forventer en slik varme da. Med det er det ikke sagt at folk ikke klager uansett
wicky124 Skrevet Juli 22, 2014 Skrevet Juli 22, 2014 norsk kultur å klage på både sommer og vinter xD Du er kurder. Det er varmere i irak enn i Norge. Slutt å klag. Det er varmt, koselig og digg nå..ja man svetter og føler seg stekt...men vil du heller hakke tenner og skrape is på leiebilen med førerkortet som ikke har førerkortnr? 316 reagerte på dette 1
Fredrik Skrevet Juli 22, 2014 Skrevet Juli 22, 2014 Jeg er etnisk nordboer (person av skandinavisk herkomst) og 43 varmegrader i det sydlige Frankrike er for varmt for meg. La meg si det sånn... aldri har en Citroën C5 (163 HK og 340 Nm) leiebil med fullautomatisk klimaanlegg vært et mer hyggelig sted å være. Bilen skal styres som et skip (absolutt ingen styrefølelse), men er egentlig ganske behagelig på motorveiene). Sixt i Tyskland klarte dessverre ikke å skaffe en BMW F10, men vi fikk franskmannen billig med alle forsikringer og fri kjørelengde (grei deal når alt kommer til alt). Her i DK er det nå rundt 28 varmegrader og det er perfekt... Saltkjelen reagerte på dette 1
Fredrik Skrevet Juli 22, 2014 Skrevet Juli 22, 2014 Forskjell å henge på ett utenlandsk bmw forum kontra "i have to much money so I bought a fuckin bugatti in pink" forum... Helt enig... "money counts" forum er rimelig håpløst. Som om mye penger automatisk fører til mer kunnskap om biler eller bedre kjøreferdigheter... wicky124 reagerte på dette 1
Fredrik 90 Skrevet Juli 22, 2014 Skrevet Juli 22, 2014 Jeg er etnisk nordboer (person med skandinavisk herkomst) og 43 varmegrader i det sydlige Frankrike er for varmt for meg. La meg si det sånn... aldri har en Citroën C5 (163 HK og 340 Nm) leiebil med fullautomatisk klimaanlegg vært et mer hyggelig sted å være. Bilen skal styres som et skip (absolutt ingen styrefølelse), men er egentlig ganske behagelig på motorveiene). Sixt i Tyskland klarte dessverre ikke å skaffe en BMW F10, men vi fikk franskmannen billig med alle forsikringer og fri kjørelengde (grei deal når alt kommer til alt). Her i DK er det nå rundt 28 varmegrader og det er perfekt... Hadde jeg fått en C5 i stede for en F10 så hadde jeg blitt skuffa med store bokstaver
Gjest Skrevet Juli 22, 2014 Skrevet Juli 22, 2014 Du er kurder. Det er varmere i irak enn i Norge. Slutt å klag. Det er varmt, koselig og digg nå..ja man svetter og føler seg stekt...men vil du heller hakke tenner og skrape is på leiebilen med førerkortet som ikke har førerkortnr? stor forskjell på varmen i norge og Irak, var der forrige sommer og tempraturene var opp i 45, ikke svettet jeg eller hadde det så klamt og dårlig som jeg har det nå. den norske varmen er litt spesiell, tror det har noe med luftfuktigheten å gjøre.
Fredrik Skrevet Juli 22, 2014 Skrevet Juli 22, 2014 Fredrik 90: Ja... og det ble vi også, men alt fint var åpenbart leid ut. Mercedes-Benz var ikke et alternativ siden vi skulle en sving innom Italia (Sixt har strenge leievilkår der) og det var bare en A4 ledig vedr. Audi. VW Passat var neste nivå, men den modellen var også utleid. Jeg har hatt en Citroën C5 Mrk.I som firmabil for 13-14 år siden og C5 er faktisk en vesentlig bedre bil enn mange tror. Dagens C5 er en bil som på flere områder er bedre enn Passat, men utfordringen for Citroën er at både tilliten og markedsverdien er lav... for lav mener jeg. Ergo får man mye bil for pengene ved å kjøpe en Citroën.
316 Skrevet Juli 22, 2014 Skrevet Juli 22, 2014 Bade masse i dag, kav konge. Bader i et juv, 316 her på forumet vet kanskje hvor jeg mener. Er litt oppe i fjellet, men vannet hadde likevel god temperatur. Og det er konge og bade der for da kan man ha konkurranse om hvem som tørr og hoppe høyest da det er rundt en 15-20m på det høyeste.Øksna? Eller Åstaelva, er en av delene. Og ja, det er helt konge... Her? http://m.youtube.com/watch?v=f5MHoKFfD5k
Shattered Skrevet Juli 22, 2014 Skrevet Juli 22, 2014 Æsj, innlegget mitt ble fjerna... fikk plutselig masse likes på det, av en eller annen grunn
Kvasi Skrevet Juli 22, 2014 Skrevet Juli 22, 2014 Noen av dere gutta som har lyst på fryktelig gode høyttalere for "småpenger"? Vurderer å selge et par B&W matrix 802 S3 jeg har stående for å legge kroner til dyrere saker.
M|Fjeld Skrevet Juli 22, 2014 Skrevet Juli 22, 2014 Æsj, innlegget mitt ble fjerna... fikk plutselig masse likes på det, av en eller annen grunn Folk flest her inne er vel enig i det du skrev, deriblant meg
Fredrik 90 Skrevet Juli 22, 2014 Skrevet Juli 22, 2014 Folk flest her inne er vel enig i det du skrev, deriblant meg Hva har man gått glipp av nå? Edit: Vet det nå, liker fra meg også M|Fjeld reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg