Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir ikke slark med den bakre foringen på bildet, det ble levert slik originalt fra fabrikk på disse bilene. E46 også. Det du må bruke er den originale koppen som holder hele foringen oppe. Da kommer bakstillinga i senter. Og slark finnes ikke.

Skrevet

Hmm... Vært i sånn navnedag i dag, type humanistisk dåp... De plantet et tre, men det som jeg synes var litt snodig var at de hadde morkaken ned i bakken sammen med treet. Faen meg glad middagen var først og ikke etterpå.

Edit: Glemte en viktig detalje. Den hadde ligget fryst ned i et halvt år, og posen var ikke tett så det rant blod utover stuegulvet da de hentet den. Haha.

Skrevet

Jeg måtte jo bare se. Da de snakket om det trodde jeg seriøst de kødda... Men det er sånn du ikke vil, men må se. :P

Skrevet

Hmm... Vært i sånn navnedag i dag, type humanistisk dåp... De plantet et tre, men det som jeg synes var litt snodig var at de hadde morkaken ned i bakken sammen med treet. Faen meg glad middagen var først og ikke etterpå.

Edit: Glemte en viktig detalje. Den hadde ligget fryst ned i et halvt år, og posen var ikke tett så det rant blod utover stuegulvet da de hentet den. Haha.

Det høres ut, hadde spydd tror jeg...

Skrevet

Jeg fikk noen brekninger, spesielt da hu skulle studere åssen den så ut og senket den ned i hullet med navlestrengen i henda.... :P

Skrevet

Hørtes fabelaktig ut :P Normal prosedyre på slike navnefester?? ;)

Bare for å slenge ut en ting i denne kakefesten, noen som er sugen på en Onkyo TX-NR609 7 kanals reciever???

Skrevet

Det var her det foregikk ja?  :P

https://www.google.no/maps/preview?oe=utf-8&client=firefox-a&channel=nts&ie=UTF-8&fb=1&gl=no&cid=10421753615531994897&q=gaustad+sykehus&ei=LDbdU9XDAuXqyQPLpIDADA&ved=0CKYBEPwSMBA

Skrevet

what the actual fuck? 

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...