M|Fjeld Skrevet August 2, 2014 Skrevet August 2, 2014 Blir ikke slark med den bakre foringen på bildet, det ble levert slik originalt fra fabrikk på disse bilene. E46 også. Det du må bruke er den originale koppen som holder hele foringen oppe. Da kommer bakstillinga i senter. Og slark finnes ikke.
FredrikE24 Skrevet August 2, 2014 Skrevet August 2, 2014 Lübeck idag, her liker jeg meg! Marsipan og verdens beste iskrem på alle hjørner! M|Fjeld, Fredrik og Merrushe reagerte på dette 3
316 Skrevet August 2, 2014 Skrevet August 2, 2014 Hmm... Vært i sånn navnedag i dag, type humanistisk dåp... De plantet et tre, men det som jeg synes var litt snodig var at de hadde morkaken ned i bakken sammen med treet. Faen meg glad middagen var først og ikke etterpå. Edit: Glemte en viktig detalje. Den hadde ligget fryst ned i et halvt år, og posen var ikke tett så det rant blod utover stuegulvet da de hentet den. Haha. M|Fjeld, Merrushe, Fredrik 90 og 1 annen reagerte på dette 4
Merrushe Skrevet August 2, 2014 Skrevet August 2, 2014 stekt morkake med løk er da en norsk delikatesse, spiser dere ikke det i pakistan? Shattered og HPVL reagerte på dette 2
316 Skrevet August 2, 2014 Skrevet August 2, 2014 Jeg måtte jo bare se. Da de snakket om det trodde jeg seriøst de kødda... Men det er sånn du ikke vil, men må se.
Fredrik 90 Skrevet August 2, 2014 Skrevet August 2, 2014 Hmm... Vært i sånn navnedag i dag, type humanistisk dåp... De plantet et tre, men det som jeg synes var litt snodig var at de hadde morkaken ned i bakken sammen med treet. Faen meg glad middagen var først og ikke etterpå. Edit: Glemte en viktig detalje. Den hadde ligget fryst ned i et halvt år, og posen var ikke tett så det rant blod utover stuegulvet da de hentet den. Haha. Det høres ut, hadde spydd tror jeg...
316 Skrevet August 2, 2014 Skrevet August 2, 2014 Jeg fikk noen brekninger, spesielt da hu skulle studere åssen den så ut og senket den ned i hullet med navlestrengen i henda....
axept Skrevet August 2, 2014 Skrevet August 2, 2014 Hørtes fabelaktig ut Normal prosedyre på slike navnefester?? Bare for å slenge ut en ting i denne kakefesten, noen som er sugen på en Onkyo TX-NR609 7 kanals reciever???
Kvasi Skrevet August 2, 2014 Skrevet August 2, 2014 Hmm... Vært i sånn navnedag i dag, type humanistisk dåp... De plantet et tre, men det som jeg synes var litt snodig var at de hadde morkaken ned i bakken sammen med treet. Faen meg glad middagen var først og ikke etterpå. Edit: Glemte en viktig detalje. Den hadde ligget fryst ned i et halvt år, og posen var ikke tett så det rant blod utover stuegulvet da de hentet den. Haha. Det var her det foregikk ja? https://www.google.no/maps/preview?oe=utf-8&client=firefox-a&channel=nts&ie=UTF-8&fb=1&gl=no&cid=10421753615531994897&q=gaustad+sykehus&ei=LDbdU9XDAuXqyQPLpIDADA&ved=0CKYBEPwSMBA HPVL og Kattlikzm reagerte på dette 2
316 Skrevet August 2, 2014 Skrevet August 2, 2014 Hahaha, nei... Strandbygda i Elverum... Alle er normale her!
Kvasi Skrevet August 2, 2014 Skrevet August 2, 2014 Hahaha, nei... Strandbygda i Elverum... Alle er normale her! En viss skepsis til det ute og går her
Gjest Skrevet August 2, 2014 Skrevet August 2, 2014 Hmm... Vært i sånn navnedag i dag, type humanistisk dåp... De plantet et tre, men det som jeg synes var litt snodig var at de hadde morkaken ned i bakken sammen med treet. Faen meg glad middagen var først og ikke etterpå. Edit: Glemte en viktig detalje. Den hadde ligget fryst ned i et halvt år, og posen var ikke tett så det rant blod utover stuegulvet da de hentet den. Haha. what the actual fuck?
316 Skrevet August 2, 2014 Skrevet August 2, 2014 Mange tok bilder av det... DET gjorde ikke jeg! Shattered reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg