Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men du virker jo når det kommer til langkjøring da Wicky.. Gratulerer med salg 316, hadde det vært mulighet for å komme å se på E30n i kveld kanskje?

Hallo. Kan du komme på søndag? Driver med noe hver dag og samboeren min jobber så jeg må passe dattera vår. :)

Fikk igjen "nok" for leiligheten så jeg er ikke desperat etter å selge.

Skrevet

En kompis av meg har en slik, dønn strøken bare med 5.6L motor, er en jævlig tøff bil!

pleier aldri å se på mercedes men fy faen den der var rå! må bare fikse litt penger så skal jeg nok få importert en slik en i 2015

Skrevet

Skal kjøre fra Stavanger til Tromsø på torsdags morgen. Planlegger å kjøre til Trondheim første dagen.

Noen som har kjørt denne strekka før, og vet hvordan det er lurt å dele Trondheim-Tromsø ruten opp? Planlegger å ha en overnatting på den strekningen også.

Eventuelt en annen måte å dele ruta opp på?

Blir kos dette i E34'en :)

http://sommertreff.no/

Skrevet

Det BMW-treffet som alltid er ved Atlanterhavsveien (ser bilder av det på forumet hvert år, massevis av BMWer som kjører sammen), når og i hvilken forbindelse er det? Vi har nedprioritert Atlanterhavsveien pga. for lang/stressende kjørerute i forhold til tid, men jeg kan tenke meg å joine det treffet neste gang det finner sted :)

Skrevet

124 er ålreit, begynner å bli lave priser på dieselutgavene nå og langt mellom de greie eksemplarene. Kjenner modellen meget godt nå og kan si at de er jævlig bra, men finnes ting som er minst like bra. Som diskutert før, går dette på preferanser.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...