Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så en Top Gear episode i går som jeg kunne tenkt meg å se igjen. Det var en Subaru Impreza stasjonsvogn, E39 og Volvo V70 R som kjørte på mildt sagt RÆVVA veier. Merkelig å se hvor bra de egentlig tok seg fram :P

Edit:

http://m.youtube.com/watch?v=qqQzU-q8S2o

Artig episode det det :) La du ikke merke til at BMWen var den eneste som kom helt frem uten å bryte helt sammen, ikke dårlig for en bil som er bygget for Autobahn ;)

Skrevet

Går nok litt på flaks og hvem som kjører, tror jeg. Ikke minst åssen du treffer hullene som er litt vanskelig å se :P Imponert over alle bilene jeg.

Skrevet

Artig episode det det :) La du ikke merke til at BMWen var den eneste som kom helt frem uten å bryte helt sammen, ikke dårlig for en bil som er bygget for Autobahn ;)

Det begynte ikke så bra, men et par hammerslag på blokka gjorde susen!
Skrevet

Hvis Clarkson hadde kjørt Subaru'en ville den ha kommet helt frem uten å bryte sammen. Clarkson vinner alltid... :)

Clarkson er jo han som kjører hardest av dem alle da, så da hadde vel Subaruen brutt sammen før den gjorde med Hammond bak rattet ;) En en ting er sikkert, de hadde ikke kommet langt uten Subaruen med tanke på alle de gangene de andre måtte trekkes løs :)

Skrevet

Så en Top Gear episode i går som jeg kunne tenkt meg å se igjen. Det var en Subaru Impreza stasjonsvogn, E39 og Volvo V70 R som kjørte på mildt sagt RÆVVA veier. Merkelig å se hvor bra de egentlig tok seg fram :P

Edit:

Elsker Top Gear Specials, Episoden der er 2-delt, ligger på Netflix :)

Siste episodene er og å anbefale, da drar dem på tur med lastebiler, og bygger ei bru o.o.

Skrevet

Man må og huske at alt som skjer på Top Gear er fiksjon. Ting bryter ned når dem selv ønsker det.

Det er riktig, og man vet ikke hvor mye energi dem faktisk legger i å få bilene igang igjen. Enkelte ganger virker ting litt enkelt, som da man krysser denne ørkenen med en gammel bil(Oliver, Merc 123 og Clarksons engelske(?) bil), Clarksons bil kjørte over kontinentet med konstant koking mener jeg å huske.. 

Jeg har mistet litt sansen for TopGear da det mer er komedie enn bilrelatert.

Skrevet

Man må og huske at alt som skjer på Top Gear er fiksjon. Ting bryter ned når dem selv ønsker det.

Ja... alt er avtalt og planlagt på forhånd (alt. bevisst tilrettet underveis). Jeg tror at handlingen ligger fast samt den overordnede dialogen, men at de også tar mange kommentarer på sparket etterhvert som opptakene beveger seg fremover. Som regel er de flinke til å få det hele til å virke naturlig, men noen ganger virker dialogen litt kunstig. Jeg tror at den gode kjemien mellom gutta er helt avgjørende for resultatet. Top Gear USA er langt fra like gjennomført selv om det overordnede innholdet ofte ikke varierer stort fra det britiske Top Gear. Dette skyldes helt klart kjemien mellom Clarkson, May og Hammond.

http://www.telegraph.co.uk/culture/tvandradio/8597628/The-secret-life-of-Top-Gear.html

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...