noekult Skrevet August 12, 2014 Skrevet August 12, 2014 Tør ikke sende Wicky flere PM`s de ganger seg opp 300x+++++ uten grunn uansett. Send han 100 Så ser vi om forumet eller Wicky klikker helt først lol adne95, turbina10 og stig. reagerte på dette 3
316 Skrevet August 13, 2014 Skrevet August 13, 2014 Så en Top Gear episode i går som jeg kunne tenkt meg å se igjen. Det var en Subaru Impreza stasjonsvogn, E39 og Volvo V70 R som kjørte på mildt sagt RÆVVA veier. Merkelig å se hvor bra de egentlig tok seg fram Edit: http://m.youtube.com/watch?v=qqQzU-q8S2o VegarVS, adne95 og Shattered reagerte på dette 3
Haukefer Skrevet August 13, 2014 Skrevet August 13, 2014 Flott at dem finner den egentlige kilden til Nilen Sent from my iPad using Tapatalk HD
adne95 Skrevet August 13, 2014 Skrevet August 13, 2014 Jeg vil på sånn tur med noen kamerater, fy faen å vilt Sendt fra min SM-G900F via Fapatalk
Fredrik 90 Skrevet August 13, 2014 Skrevet August 13, 2014 Så en Top Gear episode i går som jeg kunne tenkt meg å se igjen. Det var en Subaru Impreza stasjonsvogn, E39 og Volvo V70 R som kjørte på mildt sagt RÆVVA veier. Merkelig å se hvor bra de egentlig tok seg fram Edit: http://m.youtube.com/watch?v=qqQzU-q8S2o Artig episode det det La du ikke merke til at BMWen var den eneste som kom helt frem uten å bryte helt sammen, ikke dårlig for en bil som er bygget for Autobahn
Fredrik Skrevet August 13, 2014 Skrevet August 13, 2014 Hvis Clarkson hadde kjørt Subaru'en ville den ha kommet helt frem uten å bryte sammen. Clarkson vinner alltid...
316 Skrevet August 13, 2014 Skrevet August 13, 2014 Går nok litt på flaks og hvem som kjører, tror jeg. Ikke minst åssen du treffer hullene som er litt vanskelig å se Imponert over alle bilene jeg.
FredrikE24 Skrevet August 13, 2014 Skrevet August 13, 2014 Artig episode det det La du ikke merke til at BMWen var den eneste som kom helt frem uten å bryte helt sammen, ikke dårlig for en bil som er bygget for Autobahn Det begynte ikke så bra, men et par hammerslag på blokka gjorde susen! Shattered reagerte på dette 1
Stawky Skrevet August 13, 2014 Skrevet August 13, 2014 Lett at jeg prøver et par hammerslag på ECU boksen hvis min ikke starter en gang
Fredrik 90 Skrevet August 13, 2014 Skrevet August 13, 2014 Hvis Clarkson hadde kjørt Subaru'en ville den ha kommet helt frem uten å bryte sammen. Clarkson vinner alltid... Clarkson er jo han som kjører hardest av dem alle da, så da hadde vel Subaruen brutt sammen før den gjorde med Hammond bak rattet En en ting er sikkert, de hadde ikke kommet langt uten Subaruen med tanke på alle de gangene de andre måtte trekkes løs Fredrik reagerte på dette 1
eriksen76 Skrevet August 13, 2014 Skrevet August 13, 2014 Så en Top Gear episode i går som jeg kunne tenkt meg å se igjen. Det var en Subaru Impreza stasjonsvogn, E39 og Volvo V70 R som kjørte på mildt sagt RÆVVA veier. Merkelig å se hvor bra de egentlig tok seg fram Edit: Elsker Top Gear Specials, Episoden der er 2-delt, ligger på Netflix Siste episodene er og å anbefale, da drar dem på tur med lastebiler, og bygger ei bru o.o.
S.Hafsmo Skrevet August 13, 2014 Skrevet August 13, 2014 Man må og huske at alt som skjer på Top Gear er fiksjon. Ting bryter ned når dem selv ønsker det. Nytern, Merrushe og Haug reagerte på dette 3
Markus E30 Skrevet August 13, 2014 Skrevet August 13, 2014 Stavanger - Tromsø kjører man jo i et strekk da
FredrikE24 Skrevet August 13, 2014 Skrevet August 13, 2014 Man må og huske at alt som skjer på Top Gear er fiksjon. Ting bryter ned når dem selv ønsker det. Det er riktig, og man vet ikke hvor mye energi dem faktisk legger i å få bilene igang igjen. Enkelte ganger virker ting litt enkelt, som da man krysser denne ørkenen med en gammel bil(Oliver, Merc 123 og Clarksons engelske(?) bil), Clarksons bil kjørte over kontinentet med konstant koking mener jeg å huske.. Jeg har mistet litt sansen for TopGear da det mer er komedie enn bilrelatert.
Fredrik Skrevet August 13, 2014 Skrevet August 13, 2014 Man må og huske at alt som skjer på Top Gear er fiksjon. Ting bryter ned når dem selv ønsker det. Ja... alt er avtalt og planlagt på forhånd (alt. bevisst tilrettet underveis). Jeg tror at handlingen ligger fast samt den overordnede dialogen, men at de også tar mange kommentarer på sparket etterhvert som opptakene beveger seg fremover. Som regel er de flinke til å få det hele til å virke naturlig, men noen ganger virker dialogen litt kunstig. Jeg tror at den gode kjemien mellom gutta er helt avgjørende for resultatet. Top Gear USA er langt fra like gjennomført selv om det overordnede innholdet ofte ikke varierer stort fra det britiske Top Gear. Dette skyldes helt klart kjemien mellom Clarkson, May og Hammond. http://www.telegraph.co.uk/culture/tvandradio/8597628/The-secret-life-of-Top-Gear.html eriksen76 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg