Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som husker navn på di bbs felgene som er ganske tette i midten med mange hull rundt og bra med kant? Ofte sett på vw. Mener han anders87 her inne hadde det på en vento

Skrevet

småkjipt å komme tilbake til min egen 525d etter å ha kjørt en kompis sin e92 335d med 325hk på hjula. På tide å få ut fingeren å få ut noe mer av min egen, men det vil jo blekne en del i forhold uansett :(

Skrevet

småkjipt å komme tilbake til min egen 525d etter å ha kjørt en kompis sin e92 335d med 325hk på hjula. På tide å få ut fingeren å få ut noe mer av min egen, men det vil jo blekne en del i forhold uansett :(

jeg føler med deg :P 

Skrevet

Blir immun mot skuffelser når man kjører dieselbil uten turbo! :) Kan kjøre hva som helst, men når jeg kommer inn i Benzen igjen så blir jeg hel og er gjenforent med det treigeste  i flere mils omkrets. Trenger ikke noe mer jeg :wub:

Skrevet

Haha :P

Æsj, det klør skikkelig i fingrene etter å få meg noe lavt og shiny å kjøre.. nesten så jeg kjøper meg en billig e39, bytter fangere, felger, senk og lakker den bare for å ha noe å kjøre det nedte halvåret... men så kommer fornuften inn i bildet, den som fikk meg til å selge m5'n, og sier at jeg skal kjøpe meg leilighet før det blir noe tøft som jeg kan bruke litt penger på igjen... hater disse dilemmaene!! :P

Skrevet

For å ikke ha turbo innabords synes jeg den er rask nok, problemet er at det er total mangel på krefter lavt i registeret.. Patetisk å trekke tung henger med den feks.

Skrevet

Blir immun mot skuffelser når man kjører dieselbil uten turbo! :) Kan kjøre hva som helst, men når jeg kommer inn i Benzen igjen så blir jeg hel og er gjenforent med det treigeste  i flere mils omkrets. Trenger ikke noe mer jeg :wub:

Kjenner litt til det der selv med min 520, jeg kommer i ett helt annen modus så fort jeg setter meg inn i den bilen. Alt som har med fart og akselerasjon å gjøre krever mer anstregelser og tid ifra motoren kontra 530en som flytter seg helt uanstrengt opp i fart :) Det er helt greit at 520en er dau, det passer bilens karakteristikk godt og jeg innfinner meg med det. Koser meg bak rattet på en annen måte en hva jeg gjør i F10en, og det er imponerende at selv etter 20 år så gir bilen fortsatt "Freude am Fahren" :D

Skrevet

Sånn apropo triste overganger... Måtte på Shell for å kjøpe melk til ungen... der møtte jeg han som jobber i kassa der...svenske.... joda...hadde kjøpt seg M6 han med hartge trim... helt ålreit å ratte den par runder i lillestrøm før jeg måtte parkere den...og gå tilbake til dieselmerce....

Og ja... M knappen på rattet gjør JÆVLIG stor forskjell...

post-42422-0-14325000-1408059774_thumb.j

Skrevet

Regner med at det er endel som har kjørt i litt forskjellige byer rundt om i verden her?... Så da er mitt spørsmål, hvilke byer er de værste å kjøre i? Frem til i går var min faktisk Drammen (min hjemby) men etter en runde i Nice har jeg faktisk fått en ny favoritt.. Kan ha sammenheng med rush/ferietid/5 timers kjøring på forhånd. Men makan til masete by å kjøre i....

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...