Kjennern Skrevet August 15, 2014 Skrevet August 15, 2014 Kjørt mye i Nice/Antibes/Cannes og synes det er null stress. At det er kø og mye trafikk må du bare regne med. Tross alt litt flere som bor der en i Drammen. Thailand derimot kjører jeg kun taxi
Martin1993 Skrevet August 15, 2014 Skrevet August 15, 2014 Traffikken i Tyrkia er det ikke mye logisk forklaring på syns eg.. Alle kjører som dem vil
Haukefer Skrevet August 15, 2014 Skrevet August 15, 2014 Tyrkia er ikke den første plassen jeg hadde leigd meg bil nei Martin1993 reagerte på dette 1
mabeta Skrevet August 15, 2014 Skrevet August 15, 2014 Er ikke trafikkmengden som gjør Drammen til en god nr 2. Da hadde Paris/Barcelona/Madrid kommet først. Det er de "lokale" høyrergelene og den fullstendige mangelen på køkultur som gjør Drammen ille. Det som gir meg litt angst med Nice er alle syklistene innlandet småunger på kryss og tvers pluss alle feilparkerte biler kombinert med "spansk" tuting. Med andre ord, er det en bil foran def? Tut!! (Og hvor kommer den fra? I løpet av 11 ferier med x antall mil på spanske veier har ti stykker tutet på meg, jeg har tutet på tja, flere..) Beklager litt usammenhengende skriving, det er lenge og 1500km siden jeg stod opp..
VegarVS Skrevet August 15, 2014 Skrevet August 15, 2014 da blei det "ny" bil gitt overtar den neste uke
Fredrik 90 Skrevet August 15, 2014 Skrevet August 15, 2014 Regner med at det er endel som har kjørt i litt forskjellige byer rundt om i verden her?... Så da er mitt spørsmål, hvilke byer er de værste å kjøre i? Frem til i går var min faktisk Drammen (min hjemby) men etter en runde i Nice har jeg faktisk fått en ny favoritt.. Kan ha sammenheng med rush/ferietid/5 timers kjøring på forhånd. Men makan til masete by å kjøre i.... Den værste byen jeg har kjørt i er helt klart Paris, her går alt fort og du er omgitt av mopeder, små Renaulter og folk som løper ut i gata. Jeg trodde faktisk at Roma skulle bli værst med det var det ikke, de har iallfall en liten form for forståelse og medmenneskelighet når de ser du har utenlandske skilter og kanskje har havnet i feil fil. Franskmenn er et ufyselig folkeslag og alt skal gå etter deres tempo, ikke vil de snakke engelsk, ikke vil de innrømme at vaskepersonalet på hotellet stjeler og de tar ikke nei for ett svar. Oslo kommer også høyt opp på lista over ille byer å kjøre i, værre å kjøre i Oslo enn Nice og Antibes synes jeg. Bare dårlige veier over alt, uoversiktlig kryss, frekke kvinnfolk i Audi uten trafikkkultur og løkhuer i Range Rover som tror de er fritatt trafikkreglene fordi de har dyr bil. Munchen derimot var en posetiv overraskelse, tyskere har svært god trafikk kultur og alt er godt skiltet og ryddig organisert Liker mye bedre å kjøre i Tyskland enn i Norge for å si det slik. da blei det "ny" bil gitt overtar den neste uke Gratulerer så mye
hanzhe Skrevet August 15, 2014 Skrevet August 15, 2014 Roma var drøyt. Trafikklys, skilter og fartsgrenser betyr ingenting. Samtlige kjøretøy fulle av bulker i større eller mindre grad, fotgjengere blir overrasket når man stopper for de selv om de har grønt lys. Slitsomt.
wicky124 Skrevet August 15, 2014 Skrevet August 15, 2014 M6en kosta han 280tusen... og den er strøken!
VegarVS Skrevet August 15, 2014 Skrevet August 15, 2014 Takk for det Fredrik Fredrik 90 reagerte på dette 1
Merrushe Skrevet August 15, 2014 Skrevet August 15, 2014 Da seilte 911`en igjennom førstegangskontrollen med "flying colors" som de sier på godt svensk! Dama var veldig skeptisk til Dansk sportseksosen, som jeg har døpt "Avfallssjakten". Man kan jo stappe et brød rett inn der! Dokumentasjon ble gjentatte ganger etterspurt, hvorpå jeg med uskyldig mine trakk på skuldrene og sa at meg bekjent var dette et "sportslig tilbehør" og at "alle Porscher bråker da"... hehehe Den beit hun ikke på, men det gikk greit under TVIL! Hun ba meg gasse og pliktskyldigst dro jeg den opp til 2500-3000 omdreininger der inne... godt hun ikke hørte når den kom "On-cam" ved 4500 Deilig! Diiesel, M|Fjeld, Fredrik og 1 annen reagerte på dette 4
Shattered Skrevet August 15, 2014 Skrevet August 15, 2014 Dama var veldig skeptisk til "Avfallssjakten". Man kan jo stappe et brød rett inn der! Deilig! Ikke lov å si Skulebollen reagerte på dette 1
316 Skrevet August 15, 2014 Skrevet August 15, 2014 Skrevet kontrakt på huset nå, så avgårde klokka 15 i kontraktsmøte for salg av leilighet. Fredrik og VegarVS reagerte på dette 2
Skårholen Skrevet August 15, 2014 Skrevet August 15, 2014 Håndholdt rå lommelykt folkens, hva kjøper jeg? Wicked torch er ganske sykt.
Anbefalte innlegg