Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Fikk takst på e92'n min i dag.

240k ville de gi meg, syns det var dårlig.

Billigste 325D coupe for salg er 280k(07 mod kjørt 111), neste er 335k(08 mod kjørt 155k), neste etter der er 359k(08 mod kjørt 110k)

min er en 2007 mod, kjørt 109k, fullt service hefte på Bavaria(1 eier frem til 2 mnd siden når jeg kjøpte den), strøken, fortsatt 10 mnd garanti. Bra utstyrt etter min mening(comfort access, msport skinn interiør, sort taktrekk, elseter, regnsensor, 2xlyspakke, adaptive lys, elektrisk hengerfeste, pdc, cruise, mlf ratt osv

240k er jo det man betaler for en grei 320d eller en sedan.

Får nekte å godta tilbudet jeg skal få skriftlig så ser jeg hva dem sier :P

Kompis fikk 237 for sin e92 320D som var gått lengre for ett par mnd siden..

Selskapene gjør alltid slik, du kan også krangle med dem pr tlf. Kompisen min krangla seg ca 50,000 opp fra første tilbud, begynner nesten å lure på om saksbehandleren får bonus jo mindre han gir deg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik som deg da antar jeg...

Nei, grå Golf 5 TDI. Menmen, ikke noe big deal

Så du rettferdig gjør det skifte fil når det er en bil rett bak deg som innhenter deg i høyere hastighet UTEN å bruke blinklys. Det ikke så lurt å uttale seg om ting man åpenbart ikke har noe greie på. Ta deg en tur til storbyen du også og se trafikk kulturen og mentaliteten bak rattet her...

Heldigvis for meg kjører jeg ofte i Oslo og vet at slik oppførsel i trafikken er mer eller mindre vanlig, så tar det ikke så tungt :)

Jeg rettferdiggjør det ikke, men jeg har forstelse for at folk gjør feil isteden for å få raserianfall. Det som skjedde skjedde, og det nytter ikke blinke med lysene av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rettferdiggjør det ikke, men jeg har forstelse for at folk gjør feil isteden for å få raserianfall. Det som skjedde skjedde, og det nytter ikke blinke med lysene av den grunn.

Ja men da skulle han ikke vært kuk å vist fingern, heller vært en smule ydmyk og takknemlig for min raske reksjon som bremser ned for ham... Han dreit seg litt ut og da blir det ikke bedre at han viser fingern når jeg blinker med langlysene for å singnalisere at "nå gjorde du noe feil"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor parkerer alle i Bergen ved parkerings forbudt skilt? Skjønte ikke mye. Forbudt over alt, men personbiler parkerer likevel.

ja hva faen var det??? Lørdag kveld var ALLE "rød sirkel med en strek igjennom" plassene opptatt av bilen som hadde stått der i flere timer, uten å få bot?? Folk kom når det var ledig plass der, parkerte og gikk...Er det lov å stå der altså? skjønte ingenting sist jeg var i bergen selv as...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nesten ikke en kjeft som går rundt og skriver bøter på senkveld/natt. Kjerringen jobber midt i sentrum og der er hele gaten full av biler, når hun kommer på jobb, rett før 07. Så forsvinner de plutselig.

Det er også mange gater som blir gratis etter kl 22 i helg osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan du be de fikse bilen, for det blir vel billigere :)

hehe ja,

Skaden kom på 210-220k :)

Men får krangle litt med dem, kommer ikke til å gå med på det.

Har fylt noenlunde med på markedet siden jeg kjøpte min, ikke sett noen under 250 som jeg kan huske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke Oslotrafikken utmerker seg som noe spesielt, mulig jeg bare er vant til å tilpasse meg og jeg gir fullstendig blanke om noen legger seg ut forran meg, skal man begynne å påpeke andres feil i trafikken får man horn i panna etterhvert(blir forbanna) :)

Er det noe jeg ikke liker, så er det folk som skal påpeke at jeg gjør noe "galt" i trafikken, feks. Ved å gi meg lyshorn eller et lydsignal. En ting er om man ligger å blokkerer i venstre felt på motorveien, typ at man har glemt seg bort, men at man legger seg ut må man få lov til. Man får først og fremst passe på seg selv, så får de andre gjøre som de vil.

Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns veimerkingen i Bergen var litt rar jeg... Vi fulgte Sentrum-skiltingen og måtte svinge og bytte filer over alt, i Oslo (og Trondheim for den saks skyld) er det bare å følge en retning :P Men på en annen side, kan enveiskjøringsgatene i Oslo utenat og skjønner godt folk som kommer til Oslo og blir frustrerte av kjøremønsterne her...

Skikkelig rare veier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg redda livet til en kar som sovna ved å bruke lyshorn/horn en gang. Tror ikke han synes det var veldig irriterende. Opplever jeg skumle ting i trafikken sier jeg fra som best jeg kan, gjør det meg til en drittsekk i inkompetente/egoistiske/skumle bilisters øyne? So be it, gambler du med livet mitt får du tåle såpass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg redda livet til en kar som sovna ved å bruke lyshorn/horn en gang. Tror ikke han synes det var veldig irriterende. Opplever jeg skumle ting i trafikken sier jeg fra som best jeg kan, gjør det meg til en drittsekk i inkompetente/egoistiske/skumle bilisters øyne? So be it, gambler du med livet mitt får du tåle såpass.

Ja, er jo en grunn til man har varselhorn på bilene :P

Var noen som brøt vikeplikten mot meg (kjørte ut fra parkering) da berget vi oss for jeg hev meg på hornet, slik at personen våknet litt og slo inn bremsen, så jeg kunne få "plass" i motsatt kjøreretning (hadde ikke sjangs til å stoppe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...