Nytern Skrevet September 10, 2014 Share Skrevet September 10, 2014 Haha, synd den ikke begynte å filme i samme øyeblikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet September 10, 2014 Share Skrevet September 10, 2014 Forundrer meg ikke om noen andre ordnet det for meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet September 10, 2014 Share Skrevet September 10, 2014 Haha, dødsbra Får meg til å tenke på en lignende historie. Kom i snakk med en på et utdrikningslag som fortalte en historie fra sitt eget utdrikningslag. Kompisene hadde kledd han opp i skikkelig important dress/smoking. Så ga de han en låst stresskoffert med håndjern på så han ikke kunne ligge fra seg kofferten. Deretter ba de han ta en stappfull buss fra Bergen Sentrum til Arna (vil tippe ca halvtime). Etter et par minutter begynte det å ringe på en mobiltlf inne i kofferten på høyeste volum. og det ringte hele veien..... thbrekke reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet September 10, 2014 Share Skrevet September 10, 2014 Vurderte å kaste den på sjøen en liten stund, men beit tenna sammen og tenkte at dette skulle jeg overleve ^^ -Roger- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 10, 2014 Share Skrevet September 10, 2014 Noen som vet om det går an å kjøpe vinterdekk i butikkene nå? Er det fjorårets dekk da eller har nye kommet? Og hvor er det rimelig å kjøpe i Oslo? Trenger bare 2 stk. piggfri, Nokian eller Continental. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 10, 2014 Share Skrevet September 10, 2014 Vurderte å kaste den på sjøen en liten stund, men beit tenna sammen og tenkte at dette skulle jeg overleve ^^ Er det ikke bare å nappe ut batteriet da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet September 10, 2014 Share Skrevet September 10, 2014 Er det ikke bare å nappe ut batteriet da? Vanntett Xperia-sak, er ikke en gang deksler å fjerne på den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 10, 2014 Share Skrevet September 10, 2014 Vanntett Xperia-sak, er ikke en gang deksler å fjerne på den... Åja, når jeg tenker meg om så hadde det vel ikke gått på IPhone heller -Roger- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 10, 2014 Share Skrevet September 10, 2014 Følte meg greit brydd på båten og bussen hjem i kveld! I det jeg satte meg ned ombord så bestemte telefonen seg for å låse seg totalt, samtidig som at den synes det var et passende tidspunkt og sette NRK Sami nettradio på høyeste volum. Mye rare blikk fulgte de neste 45minuttene! Ikke før jeg var hjemme fant jeg noe tynt nok til å få trykka inn resetknappen. derfor man skal enten ha samsung...eller øredobb (gangster-version) til slike nødtilfeller Noen som vet om det går an å kjøpe vinterdekk i butikkene nå? Er det fjorårets dekk da eller har nye kommet? Og hvor er det rimelig å kjøpe i Oslo? Trenger bare 2 stk. piggfri, Nokian eller Continental. Ikke fått solgt golfen enda altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 10, 2014 Share Skrevet September 10, 2014 Nei den er solgt, ble borte ila par dager den! Er broderns Golf V det gjelder. Vi skal reise bort en stund alle sammen i oktober, tenkte å sette på vinterdekk før vi drar slik at det ikke blir stress når vi er tilbake i desember, om det er snø. Et dekk som må byttes pga. punktering, tenkte derfor å kjøpe to nye og sette på foran. Jeg må nok kjøpe vinterdekkpakke fra GS eller noe sånt selv, når jeg er tilbake -Roger- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 11, 2014 Share Skrevet September 11, 2014 Doom alene er visst verdt en pen slant, jeg vet ikke, derfor jeg spør Ikke vet jeg heller. Men vet at det kommer an på om spill er i esker også videre. Er noen av de det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet September 11, 2014 Share Skrevet September 11, 2014 Arg....fikk bilen tilbake for en ukes tid siden etter seks uker på verksted. Gikk forbi bilen i dag tidlig og da låste den seg opp, og fortsatte med det selv om den da allerede var låst opp. Batteriet tømmes får jeg varsel på, og nøkkelen til bilen deaktiverer seg selv fra tid til annen så jeg ikke får låst opp bilen. Begynner å bli litt lei nå, vært mye små tull med f11n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 11, 2014 Share Skrevet September 11, 2014 Ish da. Sånn er det når bilene blir overfylt med elektronikk, BMW eller ei Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 11, 2014 Share Skrevet September 11, 2014 Nei den er solgt, ble borte ila par dager den! Er broderns Golf V det gjelder. Vi skal reise bort en stund alle sammen i oktober, tenkte å sette på vinterdekk før vi drar slik at det ikke blir stress når vi er tilbake i desember, om det er snø. Et dekk som må byttes pga. punktering, tenkte derfor å kjøpe to nye og sette på foran. Jeg må nok kjøpe vinterdekkpakke fra GS eller noe sånt selv, når jeg er tilbake Vianor har som regel en kampanje før vinteren på vinterdekk noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet September 11, 2014 Share Skrevet September 11, 2014 Jaja jævlig kjekt med hærverk..Noen har prøvd å knuse frontruten min så jeg har nå sprekk fra bunn til topp.. Bilen står godt gjemt vekk og, så ikke tilfeldig..Må vel ta å sette opp kamera-overvåkning framover, får jo ikke ha ting i fred Noen som har tips til billig overvåkningskamera? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg