Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Haha, dødsbra :)

Får meg til å tenke på en lignende historie. Kom i snakk med en på et utdrikningslag som fortalte en historie fra sitt eget utdrikningslag.

Kompisene hadde kledd han opp i skikkelig important dress/smoking. Så ga de han en låst stresskoffert med håndjern på så han ikke kunne ligge fra seg kofferten.

Deretter ba de han ta en stappfull buss fra Bergen Sentrum til Arna (vil tippe ca halvtime). 

Etter et par minutter begynte det å ringe på en mobiltlf inne i kofferten på høyeste volum. og det ringte hele veien.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følte meg greit brydd på båten og bussen hjem i kveld!

I det jeg satte meg ned ombord så bestemte telefonen seg for å låse seg totalt, samtidig som at den synes det var et passende tidspunkt og sette NRK Sami nettradio på høyeste volum.   Mye rare blikk fulgte de neste 45minuttene!  Ikke før jeg var hjemme fant jeg noe tynt nok til å få trykka inn resetknappen.

derfor man skal enten ha samsung...eller øredobb (gangster-version) til slike nødtilfeller :P

Noen som vet om det går an å kjøpe vinterdekk i butikkene nå? Er det fjorårets dekk da eller har nye kommet?

Og hvor er det rimelig å kjøpe i Oslo? Trenger bare 2 stk. piggfri, Nokian eller Continental.

Ikke fått solgt golfen enda altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei den er solgt, ble borte ila par dager den! :) Er broderns Golf V det gjelder. Vi skal reise bort en stund alle sammen i oktober, tenkte å sette på vinterdekk før vi drar slik at det ikke blir stress når vi er tilbake i desember, om det er snø. Et dekk som må byttes pga. punktering, tenkte derfor å kjøpe to nye og sette på foran.

Jeg må nok kjøpe vinterdekkpakke fra GS eller noe sånt selv, når jeg er tilbake  :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arg....fikk bilen tilbake for en ukes tid siden etter seks uker på verksted.

Gikk forbi bilen i dag tidlig og da låste den seg opp, og fortsatte med det selv om den da allerede var låst opp.

Batteriet tømmes får jeg varsel på, og nøkkelen til bilen deaktiverer seg selv fra tid til annen så jeg ikke får låst opp bilen.

Begynner å bli litt lei nå, vært mye små tull med f11n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei den er solgt, ble borte ila par dager den! :) Er broderns Golf V det gjelder. Vi skal reise bort en stund alle sammen i oktober, tenkte å sette på vinterdekk før vi drar slik at det ikke blir stress når vi er tilbake i desember, om det er snø. Et dekk som må byttes pga. punktering, tenkte derfor å kjøpe to nye og sette på foran.

Jeg må nok kjøpe vinterdekkpakke fra GS eller noe sånt selv, når jeg er tilbake  :mrgreen:

Vianor har som regel en kampanje før vinteren på vinterdekk :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja jævlig kjekt med hærverk..
Noen har prøvd å knuse frontruten min så jeg har nå sprekk fra bunn til topp.. Bilen står godt gjemt vekk og, så ikke tilfeldig..
Må vel ta å sette opp kamera-overvåkning framover, får jo ikke ha ting i fred :( Noen som har tips til billig overvåkningskamera?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...