awt Skrevet September 13, 2014 Share Skrevet September 13, 2014 En Z4 er ikke det mest lettsolgte, og en Z4 med en smådyr skade og en kilometerstand på 240K er ihvertfall ikke lettsolgt. I tillegg kommer kostnader i forbindelse med reise, klargjøring og slike ting. I tillegg har ofte forhandlere et ansvar etter at bilen er solgt. noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 13, 2014 Share Skrevet September 13, 2014 Tror shabby Z4 er uaktuelt uansett... Allerede tynt lommeboka nok med 4GC kjøpet, orker ikke "strekke liiitt til" leken igjen for bil i god stand (slik en sommerbil bør være) Skal følge med på Z3 Coupe markedet fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 13, 2014 Share Skrevet September 13, 2014 Når får du nybilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet September 13, 2014 Share Skrevet September 13, 2014 Vurderer ny fanger og nye skjermer på e90'en hvis den beholdes. Noen som tør tippe hva jeg må regne med for å få de delene lakkert dersom det er ferdig grunna deler som brukes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 13, 2014 Share Skrevet September 13, 2014 Har ikke du nettopp byttet til M-sport? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet September 13, 2014 Share Skrevet September 13, 2014 Ny sesong krever nytt utseende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 13, 2014 Share Skrevet September 13, 2014 Regn med rundt 5-10k, tipper rundt 7,5k Ny sesong = ny look, ja! Haha. Helt riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet September 13, 2014 Share Skrevet September 13, 2014 Var noe rundt der jeg tippa selv Blir ihvertfall ny farge på felger, nye framskjermer og fanger og litt diverse smått om bilen beholdes.. Kan ikke risikere å ha lik bil i to sesonger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 13, 2014 Share Skrevet September 13, 2014 Høres artig ut det. Hvordan er markedet om dagen? (for sedan, coupe og større motorer) Har inntrykk av at folk bare vil ha stv, SUV eller små hatchbacks o.l. Gjerne med små motorer. Stemmer dette? Jeg gikk gjennom et parkeringshus i går, og det slo meg at det var en utrolig kjedelig bilpark. Nyere bilpark, men fortsatt kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet September 13, 2014 Share Skrevet September 13, 2014 Skal være såpass ærlig og innrømme at det er veldig lite interesse rundt min ihvertfall. Det som har vært har stort sett bare vært innbytte i kjedelige/ukurante biler. Regna ikke med at det skulle være enkelt å selge den heller da. Halvgammal 3-serie med stor bensinmotor er vel ikke akkurat det folk flest er på jakt etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet September 13, 2014 Share Skrevet September 13, 2014 Har ikke takka nei e Anders! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 13, 2014 Share Skrevet September 13, 2014 Jeg har ikke fulgt med i det hele tatt. Lever helt i min egen verden Og E46 coupe har gjerne litt kunstig pris (står stille i tiden), så følte liksom at den var i en egen del av markedet. Bortsett fra den og et par vrak, er det mange år siden jeg fulgte med. Men har merket at hos Audi, rundt 2000 mod, har sedanene skampris ift stv. Får mye bil for pengene ved kjøp (brukt), men må være kjipt for de som kjøper nyere sedan. Hehe. Hvor lenge lå din til salg, før du kjøpte den? Bare for nysgjerrighetens skyld. Med sånne biler virker det som om man må satse på en man virkelig liker, i fare for å sitte fanget med den lenge. Dumt at det må være sånn. Sikkert mange som går for downsizing i frykt for å ikke få videresolgt bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet September 13, 2014 Share Skrevet September 13, 2014 Kult bilde fra en bilsjappe her i byen, i November 1960 noekult, Fredrik 90 og Fredrik reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 13, 2014 Share Skrevet September 13, 2014 Kult... ser ut som Renault Dauphine som hadde hekkmotor. En populær bil i rally sammenheng... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet September 13, 2014 Share Skrevet September 13, 2014 Har ikke takka nei e Anders! Ja, bare å komme å kjøpe den! Du vet jo hvor jeg bor Jeg har ikke fulgt med i det hele tatt. Lever helt i min egen verden Og E46 coupe har gjerne litt kunstig pris (står stille i tiden), så følte liksom at den var i en egen del av markedet. Bortsett fra den og et par vrak, er det mange år siden jeg fulgte med. Men har merket at hos Audi, rundt 2000 mod, har sedanene skampris ift stv. Får mye bil for pengene ved kjøp (brukt), men må være kjipt for de som kjøper nyere sedan. Hehe. Hvor lenge lå din til salg, før du kjøpte den? Bare for nysgjerrighetens skyld. Med sånne biler virker det som om man må satse på en man virkelig liker, i fare for å sitte fanget med den lenge. Dumt at det må være sånn. Sikkert mange som går for downsizing i frykt for å ikke få videresolgt bilen. E46 holder prisen noe helt sinnsykt, "garantert" en fremtidig klassiker! Skjønner det forøvrig godt, det er et veldig godt kompromiss mellom sportsbil og cruiser, har fortsatt lyst på en skikkelig pen e46 cab... Audi som sedan er vel nærmest uhørt for de som vurderer de bilene Skal man ha en Audi som er lett å selge igjen, så må det vel være en avant med quattro. Vet ikke hvor lenge min lå, men den var ganske gunstig prisa. Har kosta på den alt for store summer siden jeg kjøpte den Ikke at det ikke har vært verdt det, for jeg har jo blitt veldig fornøyd med bilen og jeg har jo kost meg med den. Kan fint leve med den mye lengre, men det er en relativt dyr bil for meg å eie, spesielt siden jeg skal kjøpe bolig om ett års tid, da er det greit å ha litt egenkapital. Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg