Nytern Skrevet September 27, 2014 Share Skrevet September 27, 2014 Mr2 er konge vinterbil. Jeg hadde mk1 i 4 vintre, den krevde sin mann men med gode dekk var den en fryd på vinterføre! Veldig godt varmeapparat og, motoren sitter jo skjermet bak, kunne fint sitte i t-skjorte i -40 Kompis hadde mk2, forskjellen mellom disse 2 er at mk2 er hakket mer forutsigbar. Pleide å hive 50kg sand foran, det hjalp veldig i rundkjøringer o.l. Skrevet på tlf, tilgi meg skrivefeil og dårlig flyt BMWE39turbo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet September 27, 2014 Share Skrevet September 27, 2014 Ahhh, Fortøyd i Bergen by.. Venter spent på ptsjjjjjjjj lyden -Roger- og 316 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet September 27, 2014 Share Skrevet September 27, 2014 Ahhh, Fortøyd i Bergen by.. Venter spent på ptsjjjjjjjj lyden Regner med du snakker om lyden fra en Hansa og ikke en Sierra Cosworth? Kvasi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet September 27, 2014 Share Skrevet September 27, 2014 Huff, skal til med boligkjøp nå om dagen og skal se på en leilighet på mandag, dersom alt er som forventa skal det legges inn bud på den. Har aldri vært så spent og nervøs før, tror til og med dette slår julaften som barn... Flere enn meg som hadde såpass med nerver før kjøp av første bolig? Skummelt å bruke så mye penger når det er første gang og en i utgangspunktet ikke har peiling på slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet September 27, 2014 Share Skrevet September 27, 2014 Regner med du snakker om lyden fra en Hansa og ikke en Sierra Cosworth?Haha, korrekt Rettere sagt Royal Export Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet September 27, 2014 Share Skrevet September 27, 2014 Prøvde å google det litt nå, og tror nok det er en del dyrere enn 25 000.. Er en som sier det er snakk om 50 000kr for 10 timer. Kanskje det ikke er faste priser, men at det blir gitt pris i forhold til hvem som leier, hvor mange dager, når på året, ukedager eller helg osv.. Jeg vet rett og slett ikke. Men jeg har hørt 25000kr for et par år siden. Tror det var "Dirty" her inne og en gjeng som leide banen en gang for den prisen... Det er såpass ja. Tenkte å få med noen kamerater kanskje noen andre fra området å leie men blir nesten 20k for 4 timer en dag så blir det fort uaktuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet September 27, 2014 Share Skrevet September 27, 2014 Ahhh, Fortøyd i Bergen by.. Venter spent på ptsjjjjjjjj lyden Hmm... Er det lov da?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 27, 2014 Share Skrevet September 27, 2014 Det er såpass ja. Tenkte å få med noen kamerater kanskje noen andre fra området å leie men blir nesten 20k for 4 timer en dag så blir det fort uaktuelt. Da vil jeg anbefale deg å dra på trackday i stedet... Du må jo følge regler med vakter og alt. noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 27, 2014 Share Skrevet September 27, 2014 Hvem er "Ape93kuk" på snap? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet September 27, 2014 Share Skrevet September 27, 2014 Da satt man på ferga over til Horten for å ta en tur til skien å hente no vinterhjul da Noe annet kult å hente på vei dit kanskje ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 27, 2014 Share Skrevet September 27, 2014 no stjålne bimmerdeler er vel alltids lette å skaffe i skien... Nytern og adne95 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet September 27, 2014 Share Skrevet September 27, 2014 Da satt man på ferga over til Horten for å ta en tur til skien å hente no vinterhjul da Noe annet kult å hente på vei dit kanskje ? Jeg har noen kjipe originale lykter til E39 du kan lime på E30'en Wicky, on 27 Sept 2014 - 19:33, said: Hvem er "Ape93kuk" på snap? Sikkert en apekuk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 27, 2014 Share Skrevet September 27, 2014 Huff, skal til med boligkjøp nå om dagen og skal se på en leilighet på mandag, dersom alt er som forventa skal det legges inn bud på den. Har aldri vært så spent og nervøs før, tror til og med dette slår julaften som barn... Flere enn meg som hadde såpass med nerver før kjøp av første bolig? Skummelt å bruke så mye penger når det er første gang og en i utgangspunktet ikke har peiling på slikt. Var nervøs som faen, hehe. Kjøpte min første leilighet usett, og mens jeg var på jobb femti mil unna. Nå, tre år senere har jeg solgt den med 100k ish i gevinst og venter på å flytte inn i en ny tomannsbolig som er ferdig i slutten av november. Men det skal sies, enda mer nervøs var jeg faktisk da jeg skulle selge. Hadde mareritti lange tider om at det skulle gå skikkelig i dass, og at jeg skulle bli sittende med to boliglån. Heldigvis gikk det på 1-2-3, pengene fra overskuddet tikket inn i går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet September 27, 2014 Share Skrevet September 27, 2014 Synes det alltid er stress uansett på visning. Var på utrolig mange visninger før vi fikk tilslag på rekkehuset vi har nå. Bydde på mye, vant for såvidt en del også, men tapte på ansinitet. Men var heldig, på åtte år,tjente jeg en mill på gamle leiligheten. Dama tjente også en del på sin, så det var jo greit når vi skulle handle nytt. 316 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 27, 2014 Share Skrevet September 27, 2014 Herre, så tøft!!! adne95, -Roger- og Jås reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg