Skulebollen Skrevet Oktober 2, 2014 Share Skrevet Oktober 2, 2014 Loki. Er membran under fugene så det skal ikke vere noe problem Man vil uansett pusse opp badet etter 20-30 år så ser virkelig ikke problemet med dusj vegger. Holder lenge det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 2, 2014 Share Skrevet Oktober 2, 2014 Dusjkabinett er helt klart den tryggeste løsningen, men man utnytter ikke plassen like bra som med dusjdører. Jeg har selv dusjdører på mitt bad, er veldig fornøyd med det men det krever at det er tilstrekkelig fall til sluk. Dusjdørerne mine som er ifra Megaflis kan også felles helt inn slik at man får bedre romfølelse og plass om man har lite og trangt bad. På det andre badet mitt har jeg to glassbyggersten vegger med en dør i mellom, tar litt mer plass igjen men er utrolig pent synes jeg. Men nå er mitt hus nytt og jeg vet hvordan forholdene er med membran og tettning er under flisene, hadde jeg hatt ett eldre bad og ikke visst hva som var under flisene hadde jeg helt klart valgt et dusjkabinett. Det skal ikke mye vann til før det skaper råte, sopp og øvrige skader ned i bjelkelag hvis det ikke er membran eller at arbeidet er dårlig utført. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Oktober 2, 2014 Share Skrevet Oktober 2, 2014 Huset er bygd i 2011, så badet er ganske så nytt. Er opptatt av at det skal se pent ut og dersom jeg finner et kabinett som faktisk ser noenlunde pent ut, så er det nok stor sjanse for at jeg går for det. Hvis jeg ikke finner et kabinett som ser bra ut til en bra pris, så går jeg nok antakeligvis for dusjdører/vegger. Hvis jeg ikke tar helt feil, så ble det i utgangspunktet levert med dusjdører når det var nytt, men de som kjøpte det da "oppgraderte" til hjørnebadekar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Oktober 2, 2014 Share Skrevet Oktober 2, 2014 Fikk godkjent søknaden jeg leverte for registrering av min alpina b10 biturbo, på motorhistorisk grunnlag. Noen som har gjort det før? Klar over at man ikke kan endre ting på bilen, men da slipper man at noen råner den opp om den skulle selges engang. adne95, Tzunami og Fredrik 90 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 2, 2014 Share Skrevet Oktober 2, 2014 Ladaen jo! Sukk.. Ok, hypotetisk spm.. La oss si at en venn av meg hadde sin andre arbdag i ny jobb i dag.. Han returnerer og finner bilen sin på et helt annet sted enn der han parkerte den hvorpå det viser seg at ny arbgiver glemte å nevne at parkeringa skulle helrenoveres. Det viser seg at man da har valgt å flytte bilen med truck.. Er denne vennen min riv ruskende galt hvis han tordner mot verden i rent sinne pga dette? Han kjører riktignok en gammel/billig bil, men det er prinsippet som gjelder.. Respekt.. Mener vennen min.. Ka dokk trur? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Oktober 2, 2014 Share Skrevet Oktober 2, 2014 Ladaen jo! Sukk.. Ok, hypotetisk spm.. La oss si at en venn av meg hadde sin andre arbdag i ny jobb i dag.. Han returnerer og finner bilen sin på et helt annet sted enn der han parkerte den hvorpå det viser seg at ny arbgiver glemte å nevne at parkeringa skulle helrenoveres. Det viser seg at man da har valgt å flytte bilen med truck.. Er denne vennen min riv ruskende galt hvis han tordner mot verden i rent sinne pga dette? Han kjører riktignok en gammel/billig bil, men det er prinsippet som gjelder.. Respekt.. Mener vennen min.. Ka dokk trur? Bilen min sto oppe på en container , en tollpost container en gang da jeg var kjøreleder der, de på terminalen var sure når sjåførene kom inn med mye varer. den ble løftet opp med truck, jeg tok det med et smil og det var ingen billig bil , det var min e46 den gang ble ikke noe under er det billigbil hadde jeg bare ledd av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 2, 2014 Share Skrevet Oktober 2, 2014 Denne vennen min må kanskje senke skuldrene litt, men han takler bare så utrolig dårlig at folk tuller med bilene hans.. Han er så forsiktig med bilene og så streng mot seg selv at han fikser enhver lille ripe påført i hans eie koste hva det koste vil. Riper og skader som er på bilen fra før hans eie derimot, de er ikke såå farlige.. Det er noe med dette at en bil _aldri_ skal bli verre i hans eie. Han er en snåling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 2, 2014 Share Skrevet Oktober 2, 2014 Noen som vil ha lambo? http://www.stadssalg.no/sale/view/id/12406 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 2, 2014 Share Skrevet Oktober 2, 2014 Noen som vil ha lambo? http://www.stadssalg.no/sale/view/id/12406 Kjenner eieren, han har en LM002 også. Og DE er mandige de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 2, 2014 Share Skrevet Oktober 2, 2014 Denne vennen min må kanskje senke skuldrene litt, men han takler bare så utrolig dårlig at folk tuller med bilene hans.. Han er så forsiktig med bilene og så streng mot seg selv at han fikser enhver lille ripe påført i hans eie koste hva det koste vil. Riper og skader som er på bilen fra før hans eie derimot, de er ikke såå farlige.. Det er noe med dette at en bil _aldri_ skal bli verre i hans eie. Han er en snåling. Jeg hadde dessverre klikka i vinkel uansett åssen bilen hadde sett ut. Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Oktober 2, 2014 Share Skrevet Oktober 2, 2014 Denne vennen min må kanskje senke skuldrene litt, men han takler bare så utrolig dårlig at folk tuller med bilene hans.. Han er så forsiktig med bilene og så streng mot seg selv at han fikser enhver lille ripe påført i hans eie koste hva det koste vil. Riper og skader som er på bilen fra før hans eie derimot, de er ikke såå farlige.. Det er noe med dette at en bil _aldri_ skal bli verre i hans eie. Han er en snåling. Atombombe hadde gått av Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 2, 2014 Share Skrevet Oktober 2, 2014 "Vennen" min blir nok glad for at han ikke er alene om å være sånn.. Det er prinsippet.. En gjør bare ikke sånt uansett hva bilen koster. Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 2, 2014 Share Skrevet Oktober 2, 2014 Model S eiere er svært Amerika-vennlige mennesker. De kjører en vulgær, barsk og bensinslukende råtass (tror de). En rodeo-okse man aldri kan temme. Dette må vises ved å ta på seg kostyme, under kjøring av en Model S. Kostymet består av; 1: Bart ned til haken 2: College genser 3: Pilot-solbriller med brunt glass 4: Sort cowboyhatt Dette var konklusjonen min, etter å ha spottet en fyr i nevnte kostyme, i en rød, ikke-metallic Model S. Første gang jeg har fått skikkelig øye på en fører av disse bilene, og da er det jo klart at alle er slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 2, 2014 Share Skrevet Oktober 2, 2014 "Vennen" min blir nok glad for at han ikke er alene om å være sånn.. Det er prinsippet.. En gjør bare ikke sånt uansett hva bilen koster. Vennen din er ikke så sær selv om han har mange sær biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Oktober 2, 2014 Share Skrevet Oktober 2, 2014 Ladaen jo! Sukk.. Ok, hypotetisk spm.. La oss si at en venn av meg hadde sin andre arbdag i ny jobb i dag.. Han returnerer og finner bilen sin på et helt annet sted enn der han parkerte den hvorpå det viser seg at ny arbgiver glemte å nevne at parkeringa skulle helrenoveres. Det viser seg at man da har valgt å flytte bilen med truck.. Er denne vennen min riv ruskende galt hvis han tordner mot verden i rent sinne pga dette? Han kjører riktignok en gammel/billig bil, men det er prinsippet som gjelder.. Respekt.. Mener vennen min.. Ka dokk trur? Hadde blitt hinsides forbanna Sendt fra min SM-G900F via Fapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg