Robkill Skrevet Oktober 4, 2014 Share Skrevet Oktober 4, 2014 hahahaha jeg var snill jo!!! Jada, hun trodde på meg etterhvert! S123 på neste tur! Har du trua? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 4, 2014 Share Skrevet Oktober 4, 2014 Jada, hun trodde på meg etterhvert! S123 på neste tur! Har du trua? Selv om jeg hadde en noe tvilsom retning i rundkjøringa ved Mccern? Har du fler bilder av Merca? Ja den går nok hele veien frem og tilbake Når skal du til bergen igjen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 4, 2014 Share Skrevet Oktober 4, 2014 Jobbe i natt! Ta i bruk prosjektet på Gjerstad som jeg har holdt på med i en måneds tid. ! Alltid like spennende og hektisk det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Oktober 4, 2014 Share Skrevet Oktober 4, 2014 Noen som har noen isbanetreff å anbefale i vinter? ute etter mye kjøring og lite kø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 4, 2014 Share Skrevet Oktober 4, 2014 Vurrusjøen i Drevsjø tror jeg det er ganske bra! https://www.google.no/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=5&cad=rja&uact=8&ved=0CDQQtwIwBA&url=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DnC4nJfH7ys4&ei=AxEwVMLTM6S6ygOPxoL4BA&usg=AFQjCNEw4gb6WxVleZDIu4DmbhL-rxwyQw&bvm=bv.76802529,d.bGQ Eks... Mariuskv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 4, 2014 Share Skrevet Oktober 4, 2014 Nydelig... etter 25 år med en oppsetning Sonus Faber i stuen går jeg god for kvaliteten... Hvilke? Har Olympica 2 på jobb og det er vel kun 3eren jeg kommer på er bedre og i prisklasse vanlige folk kan unne seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Oktober 4, 2014 Share Skrevet Oktober 4, 2014 Er Use Your Illusion 1 og 2 ment for et mono oppsett? Høres helt for jævlig ut med stereo øreplugger iallefall, blir kvalm av den ekstreme bruken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 4, 2014 Share Skrevet Oktober 4, 2014 Hvilke? Har Olympica 2 på jobb og det er vel kun 3eren jeg kommer på er bedre og i prisklasse vanlige folk kan unne seg. Sonus Faber Minima FM2. Kostet 12K pr. par i 1990 eller ca. 20K i dagens pengeverdi. Tilsvarende høyttalere selges idag for ca. 1000-1200 GBP. Handcrafted in Italy og selvfølgelig med serienummer og Bi-Wiring. Mine Minima'er er en tidlig utgave... post 92 har ikke Bi-Wiring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 4, 2014 Share Skrevet Oktober 4, 2014 Bare for å si det, jeg har kverka 2 clutcher i dag.. På eksakt samme vis, de lekker i slavesylinder.. Først Saab i morres, kjørte Corona på butikken nå nettopp og kjente like lav clutch der plutselig.. Vips så var den clutchløs og.. Det skal jo egentlig ikke være mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 4, 2014 Share Skrevet Oktober 4, 2014 Hatt 3 saaber...alle døde pga clutch/girkasse problemer... mener slavesylindern ligger mellom motor og girkasse på den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Oktober 4, 2014 Share Skrevet Oktober 4, 2014 Er Use Your Illusion 1 og 2 ment for et mono oppsett? Høres helt for jævlig ut med stereo øreplugger iallefall, blir kvalm av den ekstreme bruken Guns? Nei, da har du dårlig kobling et eller annet sted, eller dårlig anlegg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 4, 2014 Share Skrevet Oktober 4, 2014 Sonus Faber Minima FM2. Kostet 12K pr. par i 1990 eller ca. 20K i dagens pengeverdi. Tilsvarende høyttalere selges idag for ca. 1000-1200 GBP. Handcrafted in Italy og selvfølgelig med serienummer og Bi-Wiring. Mine Minima'er er en tidlig utgave... post 92 har ikke Bi-Wiring. Gode greier Du må høre Olympica, men vær forberedt på at du garantert kommer til å handle etterpå.. Både 1, 2 og 3 er overlegne alt sammenligningsbart jeg kommer på.. Fin test, mine koster 30k og Olympica 3 84K http://www.soundstagehifi.com/index.php/opinion/620-listening-to-sonus-faber-s-venere-3-0-and-olympica-iii-and-some-naked-italians Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Oktober 4, 2014 Share Skrevet Oktober 4, 2014 Fornøyd med mitt selv om dama ikke liker det Se bort infra bamsene, dama prøver å please vår snart ett år gamle kid Focal høyttalere, pioneer sc-lc82 forsterker. Sub fra dali Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 4, 2014 Share Skrevet Oktober 4, 2014 Fornøyd med mitt selv om dama ikke liker det image.jpg Se bort infra bamsene, dama prøver å please vår snart ett år gamle kid image.jpg image.jpg Focal høyttalere, pioneer sc-lc82 forsterker. Sub fra dali Gode gamle JM Lab, de er seriøs value for money for tiden de der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Oktober 4, 2014 Share Skrevet Oktober 4, 2014 Kanskje feil plass å spørre, men tar en sjanse: noen som har erfaring med Toyota Supra ? Er en 87 mod med 1jz twinturbo motor. Importert i 06, aldri vinterkjørt og rustfri påståes det. Han var i akutt behov for familiebil, så ville bytte rent i 530d-en min, som jeg tenker 70-80k for.. noen tanker rundt dette? Sendt fra min SM-G900F via Fapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg