Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jada, hun trodde på meg etterhvert! ;) 

S123 på neste tur! Har du trua? 

DSC_0036_zpsslss87ax.jpg

Selv om jeg hadde en noe tvilsom retning i rundkjøringa ved Mccern? :P

Har du fler bilder av Merca? Ja den går nok hele veien frem og tilbake :) Når skal du til bergen igjen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke? 

Har Olympica 2 på jobb og det er vel kun 3eren jeg kommer på er bedre og i prisklasse vanlige folk kan unne seg.

Sonus Faber Minima FM2. Kostet 12K pr. par i 1990 eller ca. 20K i dagens pengeverdi. Tilsvarende høyttalere selges idag for ca. 1000-1200 GBP.

gallery_38233_76_2386882.jpg

Handcrafted in Italy og selvfølgelig med serienummer og Bi-Wiring. Mine Minima'er er en tidlig utgave... post 92 har ikke Bi-Wiring.

gallery_38233_76_938563.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å si det, jeg har kverka 2 clutcher i dag.. På eksakt samme vis, de lekker i slavesylinder.. Først Saab i morres, kjørte Corona på butikken nå nettopp og kjente like lav clutch der plutselig.. Vips så var den clutchløs og.. Det skal jo egentlig ikke være mulig :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Use Your Illusion 1 og 2 ment for et mono oppsett? Høres helt for jævlig ut med stereo øreplugger iallefall, blir kvalm av den ekstreme bruken :P

Guns? Nei, da har du dårlig kobling et eller annet sted, eller dårlig anlegg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sonus Faber Minima FM2. Kostet 12K pr. par i 1990 eller ca. 20K i dagens pengeverdi. Tilsvarende høyttalere selges idag for ca. 1000-1200 GBP.

Handcrafted in Italy og selvfølgelig med serienummer og Bi-Wiring. Mine Minima'er er en tidlig utgave... post 92 har ikke Bi-Wiring.

Gode greier :)  

Du må høre Olympica, men vær forberedt på at du garantert kommer til å handle etterpå.. Både 1, 2 og 3 er overlegne alt sammenligningsbart jeg kommer på.. 

Fin test, mine koster 30k og Olympica 3 84K

http://www.soundstagehifi.com/index.php/opinion/620-listening-to-sonus-faber-s-venere-3-0-and-olympica-iii-and-some-naked-italians

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje feil plass å spørre, men tar en sjanse: noen som har erfaring med Toyota Supra ? Er en 87 mod med 1jz twinturbo motor. Importert i 06, aldri vinterkjørt og rustfri påståes det. Han var i akutt behov for familiebil, så ville bytte rent i 530d-en min, som jeg tenker 70-80k for.. noen tanker rundt dette?

Sendt fra min SM-G900F via Fapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...