wicky124 Skrevet Oktober 15, 2014 Share Skrevet Oktober 15, 2014 funker ikke her as....jaja får sove istedet..... _________________-- Funker nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Haugerud Skrevet Oktober 15, 2014 Share Skrevet Oktober 15, 2014 Noen som veit om det er å få kjøpt separat list te fangeren som du kan ha der du har lista med skiltholderen? Sånn at det blir en tynn list hele veien uten skiltholderen? Til m tech fanger? Eventuelt hvor ? EDIT: til e46 touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 15, 2014 Share Skrevet Oktober 15, 2014 Kan være en fordel å skrive hvilken bil det er til, men det finnes faktisk til de fleste modeller. Du finner det om du velger biler for det amerikanske markedet på f.eks. realoem.com. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Haugerud Skrevet Oktober 15, 2014 Share Skrevet Oktober 15, 2014 Kan være en fordel å skrive hvilken bil det er til, men det finnes faktisk til de fleste modeller. Du finner det om du velger biler for det amerikanske markedet på f.eks. realoem.com. Ops.. glemte det helt.. retta opp i det. Takk for link, fant det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Oktober 15, 2014 Share Skrevet Oktober 15, 2014 Dette synes jeg er rått! Også en Gälendewagen, 897 000km på en biltur i 26 år!! http://e24.no/bil/denne-bilturen-varte-i-26-aar/23315543 Den bilen har fått oppleve mye! Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk -Roger- og majuz reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 15, 2014 Share Skrevet Oktober 15, 2014 Det må ha vært helt fantastisk. All respekt til både bil og folk! Litt stilig at de faktisk har kjørt innom Nord-Korea, det trodde jeg var så og si totalt umulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 15, 2014 Share Skrevet Oktober 15, 2014 Skulle akkurat til og linke til samme reportasjen. Fy flate så kult! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Oktober 15, 2014 Share Skrevet Oktober 15, 2014 Jeg har en bil som blåser veldig varmt i bilen og alt, men temperaturmåleren/termostaten viser aldri over 90 grader.. Noen som vet hva som kan være gærnt? Er det farlig? Termostaten viser ca.70-80 grader, men aldri mer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Oktober 15, 2014 Share Skrevet Oktober 15, 2014 Jeg har en bil som blåser veldig varmt i bilen og alt, men temperaturmåleren/termostaten viser aldri over 90 grader.. Noen som vet hva som kan være gærnt? Er det farlig? Termostaten viser ca.70-80 grader, men aldri mer! Kanskje termostaten? vet ikke hva slags bil det gjelder.På dieseldyret mitt skulle den åpne på 88 grader. HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low is a lifestyle Skrevet Oktober 15, 2014 Share Skrevet Oktober 15, 2014 Kattlikzm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Oktober 15, 2014 Share Skrevet Oktober 15, 2014 Kanskje termostaten? vet ikke hva slags bil det gjelder. På dieseldyret mitt skulle den åpne på 88 grader. Det tror jeg det er også. Billig hvis det bare er det. Tusen takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Oktober 15, 2014 Share Skrevet Oktober 15, 2014 dubbinkopia.jpg Er det fare for å få steinsprut mellom hjulet og hjulbua? "oi, bilen stoppa, må sjekke. Å faen, sitter en bitteliten stein i hjulbua, får den faen ikke ut!!" wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Oktober 16, 2014 Share Skrevet Oktober 16, 2014 Jeg har en bil som blåser veldig varmt i bilen og alt, men temperaturmåleren/termostaten viser aldri over 90 grader.. Noen som vet hva som kan være gærnt? Er det farlig? Termostaten viser ca.70-80 grader, men aldri mer! Hvismdet er f32 din og den er norsk blåser det varmt pga at den har elektriskovn på kupevarmen når motor er kald. Med andre ord det blåser varmt med engang. Normalt skal den ovnen skru seg av når motor er driftsvarm, blir den ikke det så er det noe annet galt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 16, 2014 Share Skrevet Oktober 16, 2014 Dette synes jeg er rått! Også en Gälendewagen, 897 000km på en biltur i 26 år!! http://e24.no/bil/denne-bilturen-varte-i-26-aar/23315543 http://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=YpeYOWK3l9E Den bilen har fått oppleve mye! Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Ikkeno å skryte av. Du vet en E34, E30 og en Citroen hadde klart samme jobben mye bedre.... Ess, e30_joakim og FredrikE24 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Oktober 16, 2014 Share Skrevet Oktober 16, 2014 https://www.youtube.com/watch?v=g3p2TZ5q9 wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg