Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med nye Galaxy note 4? Tenker mest på varmeutvikling, klamme hender/fingre og en skjerm som da begynner å kuke seg. Sånn er min Xperia Z1, og det er noe drit :P likte godt touchen på iPhone 5, men ellers likte jeg ikke så mye. Derfor er jeg veldig usikker på iPhone 6 plus. Har egentlig bare lyst på touchen og størrelsen, men stusser litt på pris vs. hvor lite revolusjonerende den er. Hehe. Er ikke fanboy av noen OS, så det er sagt.

Z1 har også krasjet en del. Slår seg av og på, suger batteri. Chrome appen er stort sett ubrukelig (laster inn en side, så blir den blank, eller fryser, eller lukker seg), så det har blitt en del banning, og telefonen skal alltid kuke seg når man virkelig trenger den.

Opplever også ofte at kameraet ikke vil åpne seg, enten ved kameraapp eller snapchat f.eks. Så røk mini-jacken forrige uke, og det var siste dråpen...

Bruker de bare som surfenettbrett, til sms, e-post og musikk. Har sikkert 4 apper, utenom de originale. Haha.

Har styrt unna galaxy/note-seriene før, da de så skikkelig billig og skral ut, etter min mening, men virker som de har kommet seg veldig, i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har erfaring med nye Galaxy note 4? Tenker mest på varmeutvikling, klamme hender/fingre og en skjerm som da begynner å kuke seg. Sånn er min Xperia Z1, og det er noe drit :P likte godt touchen på iPhone 5, men ellers likte jeg ikke så mye. Derfor er jeg veldig usikker på iPhone 6 plus. Har egentlig bare lyst på touchen og størrelsen, men stusser litt på pris vs. hvor lite revolusjonerende den er. Hehe. Er ikke fanboy av noen OS, så det er sagt.

Z1 har også krasjet en del. Slår seg av og på, suger batteri. Chrome appen er stort sett ubrukelig (laster inn en side, så blir den blank, eller fryser, eller lukker seg), så det har blitt en del banning, og telefonen skal alltid kuke seg når man virkelig trenger den.

Opplever også ofte at kameraet ikke vil åpne seg, enten ved kameraapp eller snapchat f.eks. Så røk mini-jacken forrige uke, og det var siste dråpen...

Bruker de bare som surfenettbrett, til sms, e-post og musikk. Har sikkert 4 apper, utenom de originale. Haha.

Har styrt unna galaxy/note-seriene før, da de så skikkelig billig og skral ut, etter min mening, men virker som de har kommet seg veldig, i det siste.

10710750_10204572546330457_5277300726146

Husk en sånn hvis du kjøper Ishit6plus..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er det som skremmer meg, sendt link til lakkerern min, for å høre hans mening, men blir nok mye jobb for å få den i god stand igjen.. 

samt den har jo gått langt også... 

Kilometerstanden alene gjør at dette aldri kommer til å bli et ettertraktet objekt uansett, så med mindre du ikke har tenkt til å bruke papirene er dette å anse som (dyr) søppel. Interiøret bærer preg av at den har vært bebodd av en løs hund, både i form av slitasjeskader og lukt, så det er heller ingen verdier å hente her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW i8 med "kjipern" stuket. Svart plast nederst og standard kjedelige felger..

attachicon.gifpoverty-i8-54490caf62aa0.jpeg

Syntes Viper'n ble tøff med stålfelg!

attachicon.gifpoverty-viper-54490c158cba9.jpeg

(Ja, det er photoshop..)

Er det sånn "Danmark edition"? Alle biler der har jo stålfelger og sorte plastfangere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Note 3 og har aldri vært mer fornøyd med en telefon.

Stor god skjerm, knallgod hardware og god software. Har ikke hatt noe problemer med den på det året jeg har hatt den nå.

God batteritid er det og, har som oftest over 60% igjen etter jobb og 40% ved leggetid. 

Note 4 er jo bare en bedre Note 3 så kan ikke tenke meg at den er noe verre :) Større batteri har den og.

Jeg sitter å venter på at forhåndsbestilling av Note Edge begynner :P Tror det kan blir en kul avtager til Note 3'en.

Note%20Edge%20Main%20Image.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...