janerik171187 Skrevet Oktober 31, 2014 Share Skrevet Oktober 31, 2014 Dere som har hus...Når man skal lese av strømforbruk og sende tallene til strømleverandør, hvilke tall er det man bruker. Aldri sett sånne gamle greier med to tallrekker før. Bare de nyeste eller de med 1 rekke, som man kunne snu opp-ned. Hehe. DSC_0237.JPG er totalforbruk tallet. gammel måler fra den tia man betalte for en viss mengde kw, de fleste jeg er borti (er elektriker) så har overforbrukmåleren blitt teipa over. Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Oktober 31, 2014 Share Skrevet Oktober 31, 2014 Siden temaet allerede er husprat, så fortsetter jeg med et spørsmål... Har et lite luksusproblem, skal bestille meg ny seng til leiligheta i morra og sliter med å velge mellom 150- og 180cm bredde på senga. soverommet er 250cm bredt og nattbordene jeg allerede har er 40 cm brede, så må ha nye nattbord om jeg går for 180cm. Er det verdt å betale de ekstra tusenlappene for bredere seng? 180 cm frister helt klart mest, men trenger jeg det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Oktober 31, 2014 Share Skrevet Oktober 31, 2014 Jeg ville definitivt gått for 180 cm. Er utrolig deilig å ha 90 cm hver å boltre seg på. I mitt tilfellet er samboeren iallefall 150 grader celsius om natten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 31, 2014 Share Skrevet Oktober 31, 2014 Heit dame! Shattered, rublings og mkj reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 31, 2014 Share Skrevet Oktober 31, 2014 150cm er bra for 1 person, men verdt med 180 om det skal være flere i den. Sånn om du liker å ta deg god plass. Jeg ruller rundt alle veier. Våkner med beina opp etter veggen, ligger på skrå og med overmadrassen halvveis utfor sengen. Må vel skaffe borrelås Irriterende å flytte på den hver natt, da den, ironisk nok, henger godt fast i lakenet Selv er jeg alltid varm, så varmen fra en til, gjør at jeg ikke får sove (i mindre senger) veldig sensitiv på temp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 31, 2014 Share Skrevet Oktober 31, 2014 2 x 90 senger... ikke 1 x 180 seng. Anbefales hvis dere vil sove godt. Litt kritisk er splitten mellom sengene, men dette løser dere med en overmadrass på 1 x 180... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 31, 2014 Share Skrevet Oktober 31, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 31, 2014 Share Skrevet Oktober 31, 2014 2 x 90 senger... ikke 1 x 180 seng. Anbefales hvis dere vil sove godt. Litt kritisk er splitten mellom sengene, men dette løser dere med en overmadrass på 1 x 180... Den skjønte jeg ikke.. Hvorfor sover man bedre med 2x90 senger enn 1x180? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 31, 2014 Share Skrevet Oktober 31, 2014 Rock'n roll på den gode og skikkelige måten. Apropos Whisky... peated Islay som f.eks Caol Ila 12 years er nydelig... https://www.youtube.com/watch?v=eHaqS3Ccc78 flonoen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Oktober 31, 2014 Share Skrevet Oktober 31, 2014 En av de første sidene i "du gjør det helt feil"-tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 31, 2014 Share Skrevet Oktober 31, 2014 Har sånn kontinentalseng. 2x90 i ett trekk, med 1x180 overmadrass. Hadde ramme før, med seperate madrasser og en tykk 180 overmadrass. Der gled madrassene litt fra hverandre, i toppen, og lagde et kon, som overmadrassen skled nedi. Hver natt endte ryggsøylen midt i skjøten/gropen og jeg våknet med vond rygg/nakke og hodepine. Skikkelig fælt å leve med. 316 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 31, 2014 Share Skrevet Oktober 31, 2014 Den skjønte jeg ikke.. Hvorfor sover man bedre med 2x90 senger enn 1x180? Fordi to senger med individuel fjæring gir mye bedre komfort enn felles fjæring i én seng (forutsatt at dere ønsker boksmadrasser selvfølgelig)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 31, 2014 Share Skrevet Oktober 31, 2014 Ahh, det har jeg ike tenkt på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 31, 2014 Share Skrevet Oktober 31, 2014 Helt enig. Veldig mange som har forskjellig hardhet når du vender madrassen, så da kan både du og damen ha forskjellig hardhet, og du slipper å rulle ned i synkehull når damen snur på seg. Haha. Eller omvendt. Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Oktober 31, 2014 Share Skrevet Oktober 31, 2014 Enn så lenge, så er det kun seng til meg det er snakk om... Meeen, så har jeg ikke tenkt å bo aleine for evig og alltid heller, da Så 180cm er anbefalt fra dere altså. Var det jeg var fast bestemt på i utgangspunktet, men begynte å tvile litt. Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg