Marius2002 Skrevet November 9, 2014 Share Skrevet November 9, 2014 Kom over denne idag:http://www.ebay.com/itm/300917924992?_trksid=p2060778.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AITMå si det er noe av det rareste og mest harry jeg har sett. Og ja det er passe teit å ha slik!MEN jeg bestilte likevel... Hvorfor? Jo, min søster har en Yaris. Og jeg tenkte å snikmontere en slik på den. Da jeg så denne filmen: var jeg solgt.Hun kommer aldri i verden til å skjønne hva som skjer Jeg derimot skal ha meg en god latter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet November 9, 2014 Share Skrevet November 9, 2014 Har prøvd sånn, fytti så irriterende lyd når man kjører fungerer kun på små eksosrør forresten ikke at det blir noe problem på en yaris kan jeg se for meg, haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 9, 2014 Share Skrevet November 9, 2014 Blir jo bare overdrevet på et tynt eksosrør. Hadde en slik på mopeden i sin tid, fant den i skuffen i sommer en gang og satte den i røret på Mercen. Merka at det var noe som tetta i andre enden for å si det sånn Røret ut fra bakerste lydemper på mercen er forøvrig svært rommelig. Gøy? Nei Kjørte nok ikke mer enn 2km med denne montert, og forstår hvorfor gamle sure dieseler ikke er så godt akseptert i store tyske byer "Rolling coal" der altså. Fløyta hadde allerede fått et akseptabelt lag med sot. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 9, 2014 Share Skrevet November 9, 2014 Godt å vite det fungerer og er irriterende. Litt skøyestreker med sine søsken er vel lov!Yarisen skal vel ikke ha noe problem med å ha lite eksosrør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet November 10, 2014 Share Skrevet November 10, 2014 Jepp. Nesten 7000kr ble dette estimert til. Skal høre en annen plass senere i dag, men er vel bare å bite i det sure eplet. Faen ta folk som bulker og stikker av... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 10, 2014 Share Skrevet November 10, 2014 Jepp. Nesten 7000kr ble dette estimert til. Skal høre en annen plass senere i dag, men er vel bare å bite i det sure eplet. Faen ta folk som bulker og stikker av... http://www.kepler.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 10, 2014 Share Skrevet November 10, 2014 Bare 7000? Hadde en veldig lik skade ved juletider i fjor, det kom på rundt 20... Også ble det ikke bra før jeg hadde vært der 5 ganger så reell pris ble vel 70 000 sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 10, 2014 Share Skrevet November 10, 2014 Mener jeg fikk sånn eksosfløyte i gave av en her på forumet for par år siden btw....Noen som vet hvor Space har blitt av? vært merkverdig stille fra han i lang tid nå... Robkill reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet November 10, 2014 Share Skrevet November 10, 2014 Space, the final frontier Thundercoil og noekult reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet November 10, 2014 Share Skrevet November 10, 2014 Noen som har erfaringer med ledbar fra ebay? Evt en selger og anbefale, har ikke lyst til å vente altfor lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet November 10, 2014 Share Skrevet November 10, 2014 Mener jeg fikk sånn eksosfløyte i gave av en her på forumet for par år siden btw....Noen som vet hvor Space har blitt av? vært merkverdig stille fra han i lang tid nå... Det var nok meg du fikk den av! wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet November 10, 2014 Share Skrevet November 10, 2014 Noen som har erfaringer med ledbar fra ebay? Evt en selger og anbefale, har ikke lyst til å vente altfor lenge.Jeg kjøpte en 150cm led bar fra ebay. Kom på 2100 med moms og frakt. Denne har flood og beam. Kjøpe? Brukt noen uker. Har ikke offroad bil å ha den på lengre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet November 10, 2014 Share Skrevet November 10, 2014 Kjapt spm til karosserifolk: Prisestimat på lakking og retting av halgskadet tak, sedan (7 små hagl bulker), samt retting og lakking av panser? Jeg vet at dette er vanskelig å svare på uten bilder, men tror forsikringsselskapet prøver å slippe billig unna bed å tilby meg 8665,- eks mva for skaden.. Dette skal da være dekking av tak og 25% av panser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet November 10, 2014 Share Skrevet November 10, 2014 Jepp. Nesten 7000kr ble dette estimert til. Skal høre en annen plass senere i dag, men er vel bare å bite i det sure eplet. Faen ta folk som bulker og stikker av... Det er nok ingen u-pris... Vansklig å se om det er noen skade på dør? Isåfall vil jeg si at det er billig [emoji1] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet November 10, 2014 Share Skrevet November 10, 2014 Er heldigvis bare på skjermen. 7000kr er sure penger å bruke på å rette opp andres uhell/hærverk, mye annet jeg heller kunne ha tenkt meg å bruke de pengene på Men nå tok jeg kontakt med et spot-repair-verksted i stedet, og de kunne glatt fikse det for ca. halve prisen. Gir de en sjanse, blir sikkert ikke første gangen dette skjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg