Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Kom over denne idag:
http://www.ebay.com/itm/300917924992?_trksid=p2060778.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Må si det er noe av det rareste og mest harry jeg har sett. Og ja det er passe teit å ha slik!

MEN jeg bestilte likevel... Hvorfor? Jo, min søster har en Yaris. Og jeg tenkte å snikmontere en slik på den.

Da jeg så denne filmen: 

var jeg solgt.
Hun kommer aldri i verden til å skjønne hva som skjer  \:D/ Jeg derimot skal ha meg en god latter!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir jo bare overdrevet på et tynt eksosrør. Hadde en slik på mopeden i sin tid, fant den i skuffen i sommer en gang og satte den i røret på Mercen. Merka at det var noe som tetta i andre enden for å si det sånn :P Røret ut fra bakerste lydemper på mercen er forøvrig svært rommelig.

Gøy? Nei :P Kjørte nok ikke mer enn 2km med denne montert, og forstår hvorfor gamle sure dieseler ikke er så godt akseptert i store tyske byer :P "Rolling coal" der altså. Fløyta hadde allerede fått et akseptabelt lag med sot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har erfaringer med ledbar fra ebay? Evt en selger og anbefale, har ikke lyst til å vente altfor lenge.

Jeg kjøpte en 150cm led bar fra ebay. Kom på 2100 med moms og frakt. Denne har flood og beam. Kjøpe? Brukt noen uker. Har ikke offroad bil å ha den på lengre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjapt spm til karosserifolk:

Prisestimat på lakking og retting av halgskadet tak, sedan (7 små hagl bulker), samt retting og lakking av panser?

Jeg vet at dette er vanskelig å svare på uten bilder, men tror forsikringsselskapet prøver å slippe billig unna bed å tilby meg 8665,- eks mva for skaden.. Dette skal da være dekking av tak og 25% av panser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Nesten 7000kr ble dette estimert til. Skal høre en annen plass senere i dag, men er vel bare å bite i det sure eplet. Faen ta folk som bulker og stikker av... 976772fb2ec580005b1fd374f51ad9aa.jpg

Det er nok ingen u-pris... Vansklig å se om det er noen skade på dør? Isåfall vil jeg si at det er billig [emoji1]
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er heldigvis bare på skjermen.

7000kr er sure penger å bruke på å rette opp andres uhell/hærverk, mye annet jeg heller kunne ha tenkt meg å bruke de pengene på :) Men nå tok jeg kontakt med et spot-repair-verksted i stedet, og de kunne glatt fikse det for ca. halve prisen. Gir de en sjanse, blir sikkert ikke første gangen dette skjer :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...