Shattered Skrevet November 23, 2014 Share Skrevet November 23, 2014 sikker på at det ikke er du som er ute å sykler? Snakker om å sykle... voila. Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 23, 2014 Share Skrevet November 23, 2014 Hva er greia med å "jailbreake"? Altså få ett annet operativplattform på android? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet November 23, 2014 Share Skrevet November 23, 2014 Greia er vel bare det å få det meste ut av Android. Alle (utenom Nexus) har et eget skall som de har lagt på Android'en, som igjen kanskje ikke passer en helt 100%. Da får en gjøre som en vil. Få mange funksjoner som ikke er tilgjengelig i stock og gjøre det litt annerledes og det ser som regel bedre ut. Og så er det det å få noe nytt.. Mange muligheter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 23, 2014 Share Skrevet November 23, 2014 Men...hva "Nytt" kan du gjøre med ny plattform kontra standard? Jeg bare lurer siden jeg aldri har gjort det selv før... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet November 23, 2014 Share Skrevet November 23, 2014 Forskjellige funksjoner, enkelt og greit.. Ikke lett å forklare sånn helt uten videre, har ikke gjort det på ett år. Øke farten på telefonen, utnytte mer av minnet. Rett og slett raskere. osv! ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 23, 2014 Share Skrevet November 23, 2014 aah....så det er bedre å endre operativsystem enn å bare kjøpe større minnekort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet November 23, 2014 Share Skrevet November 23, 2014 Ikke det minnet Internminnet på telefonen, arbeidsminnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet November 23, 2014 Share Skrevet November 23, 2014 (endret) har ikke så god peiling på data osv, men hvis jeg sammenligner min gamle galaxy s3 4g med s5'n jeg har nå, så har begge 2GB ram, lukka jeg alle apper på s3'n så hadde jeg ca 1.2GB ledig plass mener jeg å huske, på s5'n er det motsatt, ca 0,7GB ledig når alle apper er lukket, sånn har det vært siden jeg kjøpte den... skyldes det at android-versjonen på s5-en tar nesten dobbelt så mye "krefter" å kjøre? det er jo nesten det samme greiene, men likavel bruker det nesten dobbelt så mye ressurser på å kjøre? hva skjer?dagens musikalske innspill: edit: og skulle Gaslight Anthem bli for polert/poppa, så anbefales Hot Water Music på det sterkeste Endret November 23, 2014 av Ådne95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 24, 2014 Share Skrevet November 24, 2014 Må farte rundt i denne i dag, MB C250 CDI 4-Matic. Pen bil i grunnen, kjapp og gjerrig motor men ellers så er det tydelig at Mercedes ikke hadde det så greit når denne ble lansert Kjipt interiør og vonde seter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 24, 2014 Share Skrevet November 24, 2014 Interiøret er ikke det beste nei men setene er gode på langturer...Kjørte den jo europa rundt ifjor... __________________________________ En annen ting jeg ikke skjønner...hvordan kan en fyr fra Farmen ha flere stemmer når det gjelder "Årets navn 2014" enn Mads Gilbert!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 24, 2014 Share Skrevet November 24, 2014 (endret) Må farte rundt i denne i dag, MB C250 CDI 4-Matic. Pen bil i grunnen, kjapp og gjerrig motor men ellers så er det tydelig at Mercedes ikke hadde det så greit når denne ble lansert Kjipt interiør og vonde seter... Synes også de er pene, prøvekjørte en C250CDI 4Matic med Final Edition AMG pakke til sterkt redusert pris grunnet nylansering av den nye modellen. Motoren var ok, den jeg kjørte hadde jo sportsseter etc. Synes den var god å kjøre, men understellet bar preg av å være i stiveste laget. Liker sånn sett E39/E60/E61 sin perfekte kombinasjon mellom passe stiv-passe myk. 3-serien lider litt av det samme føler jeg, de er veldig Gokart Det er jo litt av greia, 3-serien/C-klasse skal være mindre mer sportslige biler. 5-serie/E-klasse skal være mer komfortabel/familievennlig/"normal". Følte C250CDI ikke led helt av det samme som det jeg opplever er et problem på mindre turbodieseler, og det er et enormt turbolag, opplever å gølve pedalen, også går det noen sekunder også drar "det no voldsomt". Min nåværende bil har en stor motor under huven, men opplever å ha gassen i bunn nærmest kontinuerlig allikevel Endret November 24, 2014 av FredrikE24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet November 24, 2014 Share Skrevet November 24, 2014 Hva syntes folk om denne farge komboen? Det er vel individual? Ut ifra seter og treverk listene? Noen som vet hva fargen heter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 24, 2014 Share Skrevet November 24, 2014 Synes også de er pene, prøvekjørte en C250CDI 4Matic med Final Edition AMG pakke til sterkt redusert pris grunnet nylansering av den nye modellen. Motoren var ok, den jeg kjørte hadde jo sportsseter etc. Synes den var god å kjøre, men understellet bar preg av å være i stiveste laget. Liker sånn sett E39/E60/E61 sin perfekte kombinasjon mellom passe stiv-passe myk. 3-serien lider litt av det samme føler jeg, de er veldig Gokart Det er jo litt av greia, 3-serien/C-klasse skal være mindre mer sportslige biler. 5-serie/E-klasse skal være mer komfortabel/familievennlig/"normal". Følte C250CDI ikke led helt av det samme som det jeg opplever er et problem på mindre turbodieseler, og det er et enormt turbolag, opplever å gølve pedalen, også går det noen sekunder også drar "det no voldsomt". Min nåværende bil har en stor motor under huven, men opplever å ha gassen i bunn nærmest kontinuerlig allikevel Ja denne også har AMG pakke med sporstunderstell og den blir veldig stiv og stumpete, også er styringen litt dvarsk. Men motoren likte jeg, masse krefter og gjevnt moment. Ikke så rent lite ulik en BMW motor, men jeg savner mer kjøredynamikk og bedre interiør kvalitet slik som E90en hadde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet November 24, 2014 Share Skrevet November 24, 2014 Kjørt slik c-klasse litt jeg og. Syns den er pen utvendig, men interiøret er jeg enig med dere. Veldig trist og kjedelig. Setene føles ikke spesielt gode å sitte i, men blir likevel ikke dårlig over tid kan jeg se for meg. Er ofte slik med mercedes seter syns jeg. Jeg kjørte c200 cdi, den motoren var fryktelig kjedelig. Kombinert med manuell gir som ikke hører hjemme i en mercedes E-klasse w212 likte jeg mye bedre, gav preg av være veldig mye mer påkosta bil syns jeg. 220 cdi motoren fungerte greit der. Men var bedre utstyrt og den da som trekker opp totalinntrykket. Gjorde jobben bedre som stor og komfortabel bil som jeg syns mercedes skal være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 24, 2014 Share Skrevet November 24, 2014 Synes også de er pene, prøvekjørte en C250CDI 4Matic med Final Edition AMG pakke til sterkt redusert pris grunnet nylansering av den nye modellen. Motoren var ok, den jeg kjørte hadde jo sportsseter etc. Synes den var god å kjøre, men understellet bar preg av å være i stiveste laget. Liker sånn sett E39/E60/E61 sin perfekte kombinasjon mellom passe stiv-passe myk. 3-serien lider litt av det samme føler jeg, de er veldig Gokart Det er jo litt av greia, 3-serien/C-klasse skal være mindre mer sportslige biler. 5-serie/E-klasse skal være mer komfortabel/familievennlig/"normal". Jepp... og det handler også i aller høyeste grad om subjektive verdier som f.eks image. For noen fremstår C-klassen som mer "voksen" enn 3-serien og det kan være et helt avgjørende kjøpsargument. Det er heller ikke alle som liker et mest mulig sportslig understel. Jeg er ikke en stor tilhenger av sportsunderstel på alminnelige bruksbiler og jeg synes til og med at vår tidligere E46 med originalt understel mange ganger ble for hard med 16" felger. På jevne veier var alt supert, men så snart det kom skarpe ujevnheter var det bedre med litt ekstra gummi på felgen. Som et kompromiss valgte jeg derfor originaldimensjonen som var 195/65-15 på E46 318d Touring. Det er ingen tvil om at C-klassen med standardunderstelet generelt håndterer dårlige veier bedre enn 3-serien. Generelt synes jeg at alt snakket om mest mulig sportslighet er noe tullball på alminnelige biler. Det er en kostbar gimmick bilprodusentene bruker for å drive opp prisen på bilene de selger. wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg