Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, du må gjerne ta den med hjem til meg. :)

Å jasså, du er litt "skap" Mercedes fan du også :P Selv så skulle jeg gjerne reist å hentet denne 560en, går forran en del BMWer på ønskelista mi ;)

http://m.finn.no/car/used/ad.html?model=1.785.3773&sort=7&make=0.785&ref=fas&finnkode=53199694

Jeg og en kamerat som Mercedilla har planen klar, vi skal kjøpe hver vår SEC og dra på roadtripp til Tyskland. Vi skal kle oss opp i smoking og damene i tilsvarende antrekk også skal vi dra på tur slik de fine herrefolket gjorde på 80 tallet 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags bil og prestanda snakker vi om her? Form for touring bil dette eller? :)

Kjenner du ikke igjen en CLK GTR?

Wikipedia-tallene sier 6,9l V12 på 612hk, 0-100 på 3.8 og toppfart på 320km/t.

Kun produsert 25 stk, så det er en sjelden sak. Kostet 11 millioner kr i 1998...

Ganske absurd å se de triste W210-baklysene i matchende taxi-grått på en slik superbil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jasså, du er litt "skap" Mercedes fan du også :P Selv så skulle jeg gjerne reist å hentet denne 560en, går forran en del BMWer på ønskelista mi ;)

http://m.finn.no/car/used/ad.html?model=1.785.3773&sort=7&make=0.785&ref=fas&finnkode=53199694

Jeg og en kamerat som Mercedilla har planen klar, vi skal kjøpe hver vår SEC og dra på roadtripp til Tyskland. Vi skal kle oss opp i smoking og damene i tilsvarende antrekk også skal vi dra på tur slik de fine herrefolket gjorde på 80 tallet 8)

Mnja, de har noen godbiter de også. :)

CLK-GTR er en klar favoritt, men jeg har også sansen for 190 evo 2 (den med vingen). Utover det er det ikke så mye jeg bryr meg om, men jeg har sansen for CL, CLS (inkl. Shooting Brake) samt w212(?) (dagens E-klasse) etter faceliften. :)

SEC som du nevner er også utrolig vakre biler, men jeg vet ikke helt om jeg kunne hatt en gammel bil. Planen din høres forøvrig super ut. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mnja, de har noen godbiter de også. :)

CLK-GTR er en klar favoritt, men jeg har også sansen for 190 evo 2 (den med vingen). Utover det er det ikke så mye jeg bryr meg om, men jeg har sansen for CL, CLS (inkl. Shooting Brake) samt w212(?) (dagens E-klasse) etter faceliften. :)

SEC som du nevner er også utrolig vakre biler, men jeg vet ikke helt om jeg kunne hatt en gammel bil. Planen din høres forøvrig super ut. :D

Ja de har noen få godbiter, mest eldre modeller jeg faller for. Dagens Mercedeser er bare kjipe, de når ikke opp til BMW i det hele tatt synes jeg :)

Men har noen andre favoritter som W109 300 SEL 6,3, W107 500 SL og ikke minst W126 serien både i sedan og Coupe. De meste de kom med etter 1985 er kjedelige og uinteressante modeller for min del ;) De klarte aldri å gjenskape den essensen og stoltheten de hadde før, hadde de klart å holde på dette hadde de fortsatt vært der det var for 30 år siden i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner du ikke igjen en CLK GTR?

Wikipedia-tallene sier 6,9l V12 på 612hk, 0-100 på 3.8 og toppfart på 320km/t.

Kun produsert 25 stk, så det er en sjelden sak. Kostet 11 millioner kr i 1998...

Ganske absurd å se de triste W210-baklysene i matchende taxi-grått på en slik superbil.

Greit å nevne det forferdelig kjedelige interiøret òg!  en 210 ligger hakket over jo...

2002_MercedesBenz_CLKGTRRoadster11.jpg

Endret av Robkill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...