noekult Skrevet November 28, 2014 Share Skrevet November 28, 2014 Spottet noe du har lyst på, awt awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 28, 2014 Share Skrevet November 28, 2014 Ja, du må gjerne ta den med hjem til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 28, 2014 Share Skrevet November 28, 2014 Ja, du må gjerne ta den med hjem til meg. Hva slags bil og prestanda snakker vi om her? Form for touring bil dette eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 28, 2014 Share Skrevet November 28, 2014 Ja, du må gjerne ta den med hjem til meg. Å jasså, du er litt "skap" Mercedes fan du også Selv så skulle jeg gjerne reist å hentet denne 560en, går forran en del BMWer på ønskelista mi http://m.finn.no/car/used/ad.html?model=1.785.3773&sort=7&make=0.785&ref=fas&finnkode=53199694 Jeg og en kamerat som Mercedilla har planen klar, vi skal kjøpe hver vår SEC og dra på roadtripp til Tyskland. Vi skal kle oss opp i smoking og damene i tilsvarende antrekk også skal vi dra på tur slik de fine herrefolket gjorde på 80 tallet wicky124 og Robkill reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet November 28, 2014 Share Skrevet November 28, 2014 Hva slags bil og prestanda snakker vi om her? Form for touring bil dette eller? Kjenner du ikke igjen en CLK GTR? Wikipedia-tallene sier 6,9l V12 på 612hk, 0-100 på 3.8 og toppfart på 320km/t. Kun produsert 25 stk, så det er en sjelden sak. Kostet 11 millioner kr i 1998... Ganske absurd å se de triste W210-baklysene i matchende taxi-grått på en slik superbil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 28, 2014 Share Skrevet November 28, 2014 Å jasså, du er litt "skap" Mercedes fan du også Selv så skulle jeg gjerne reist å hentet denne 560en, går forran en del BMWer på ønskelista mi http://m.finn.no/car/used/ad.html?model=1.785.3773&sort=7&make=0.785&ref=fas&finnkode=53199694 Jeg og en kamerat som Mercedilla har planen klar, vi skal kjøpe hver vår SEC og dra på roadtripp til Tyskland. Vi skal kle oss opp i smoking og damene i tilsvarende antrekk også skal vi dra på tur slik de fine herrefolket gjorde på 80 tallet Mnja, de har noen godbiter de også. CLK-GTR er en klar favoritt, men jeg har også sansen for 190 evo 2 (den med vingen). Utover det er det ikke så mye jeg bryr meg om, men jeg har sansen for CL, CLS (inkl. Shooting Brake) samt w212(?) (dagens E-klasse) etter faceliften. SEC som du nevner er også utrolig vakre biler, men jeg vet ikke helt om jeg kunne hatt en gammel bil. Planen din høres forøvrig super ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 28, 2014 Share Skrevet November 28, 2014 Mnja, de har noen godbiter de også. CLK-GTR er en klar favoritt, men jeg har også sansen for 190 evo 2 (den med vingen). Utover det er det ikke så mye jeg bryr meg om, men jeg har sansen for CL, CLS (inkl. Shooting Brake) samt w212(?) (dagens E-klasse) etter faceliften. SEC som du nevner er også utrolig vakre biler, men jeg vet ikke helt om jeg kunne hatt en gammel bil. Planen din høres forøvrig super ut. Ja de har noen få godbiter, mest eldre modeller jeg faller for. Dagens Mercedeser er bare kjipe, de når ikke opp til BMW i det hele tatt synes jeg Men har noen andre favoritter som W109 300 SEL 6,3, W107 500 SL og ikke minst W126 serien både i sedan og Coupe. De meste de kom med etter 1985 er kjedelige og uinteressante modeller for min del De klarte aldri å gjenskape den essensen og stoltheten de hadde før, hadde de klart å holde på dette hadde de fortsatt vært der det var for 30 år siden i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 28, 2014 Share Skrevet November 28, 2014 (endret) Så det var en CLK, og sett modellen før, men aldri visst navn el.En superbil er det rett og slett!Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Endret November 28, 2014 av FredrikE24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet November 28, 2014 Share Skrevet November 28, 2014 (endret) Kjenner du ikke igjen en CLK GTR? Wikipedia-tallene sier 6,9l V12 på 612hk, 0-100 på 3.8 og toppfart på 320km/t. Kun produsert 25 stk, så det er en sjelden sak. Kostet 11 millioner kr i 1998... Ganske absurd å se de triste W210-baklysene i matchende taxi-grått på en slik superbil. Greit å nevne det forferdelig kjedelige interiøret òg! en 210 ligger hakket over jo... Endret November 28, 2014 av Robkill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 28, 2014 Share Skrevet November 28, 2014 CLK GTR heter bilen. Kjent for at racingutgaven hadde håpløs aerodynamikk og at gateversjonen var full av mangler. Sikkert flere eksperter på denne bilen her inne, det er et av 90-tallets aller største ikoner (drømmebil for hundretusener). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet November 28, 2014 Share Skrevet November 28, 2014 Sekserdiesel låter ikke så galt i grunn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet November 28, 2014 Share Skrevet November 28, 2014 Nei, men er for fortsatt en diesel.. Låter bra for en diesel gjør den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 28, 2014 Share Skrevet November 28, 2014 Er ganske fornøyd med lyden i 530en også, låter slettes ikke så værst ved pådrag Naboen kom til meg å sa at lyden i bilen er bøs når jeg kjører forbi ham om morgenen på vei til jobb Robkill og sveigis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 29, 2014 Share Skrevet November 29, 2014 Filter og olje bestilt fra Koed, tror olja kosta 330kr for 5l (kjøpte 10l), er det en grei pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet November 29, 2014 Share Skrevet November 29, 2014 Tror lyden må være en av de større fordelene med å kjøre 540i med Hamann eksos adne95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg