Haukefer Skrevet Desember 5, 2014 Share Skrevet Desember 5, 2014 Er vel ikke lange tiden du kan nyte dagslyset? Nei, går vakter dra 02.00-08.00 og fra 14,00-20.00.. fikk en halvtime idag før det var mørkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Desember 5, 2014 Share Skrevet Desember 5, 2014 Nytern: har sendt deg 2 PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 5, 2014 Share Skrevet Desember 5, 2014 (endret) Spørs jo hva bilen skal brukes til. Jeg har kjørt med Performance Friction på originale 3.2 skiver, og de er veldig slemme mot skivene, samt at det blir mye bremsestøv. Ferrodo 2500 er nok et bedre kompromiss for en bil som kjøres mest på vanlig vei. Bilen kjørest mest på vanlig vei, egentlig veldig forundret over at di originale klossene ikke klarer mer.. Ikke mange nedbremsingene før bremsene blir svakere ( om det er originale som står på da ) Vil også ha minst mulig bremsestøv Tips til hvor handle disse? Endret Desember 5, 2014 av Skulebollen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Desember 5, 2014 Share Skrevet Desember 5, 2014 Faaaaaaaaaak, jeg har jo svart i hodet mitt! Svar kommer, fo real! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Desember 5, 2014 Share Skrevet Desember 5, 2014 Faaaaaaaaaak, jeg har jo svart i hodet mitt! Svar kommer, fo real! haha takker, venter spent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 5, 2014 Share Skrevet Desember 5, 2014 Jeg må si NRK kan sine saker når det gjelder Tv-produksjon. Ser på Beat for Beat nå, et svært så melket program som har gått i snart to tiår og man kan fint høre at NRK legger vekt på god lyd i musikalske programmer. TV2 sender søppelsendinger hver uke med dans og sang, men lyden er totalt strippet for dynamikk og er kjedelig å høre på, stikk motsatt er NRKs Beat for Beat og flere andre! Men hvem bryr seg om god lyd i disse dager? Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Det er mange av oss, men hvem ser på tv i disse dager, er kanskje det rette spørsmålet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Desember 6, 2014 Share Skrevet Desember 6, 2014 Det er mange av oss, men hvem ser på tv i disse dager, er kanskje det rette spørsmålet? Enig der! Ser mest nedlastet/streaming! Får sett de når jeg vil og slipper å stresse med "ååå! Må være ferdig med de her til kl 19, om jeg skal rekke farmen ikveld!" Fikk med meg en NetCom reklame her om dagen.. Hvordan havner sånn søppel på TVen?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Desember 6, 2014 Share Skrevet Desember 6, 2014 (endret) Hei, er på jakt etter en ABB dobbel stikkontakt, jordet. Lik denne: http://m.clasohlson.com/no/Vegguttak%20utenpåliggende,%20Elko%20RS/Pr362306000 men bare med en skrue. Er det det samme som den jeg har, bare at den ene skruen ikke er skrudd i? Endret Desember 6, 2014 av Einarsson Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 6, 2014 Share Skrevet Desember 6, 2014 ABB kontakter tåler ingen ting, bruk Elko Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Desember 6, 2014 Share Skrevet Desember 6, 2014 La merke til at den ABB kontakten ikke tåler no ja, knakk av skjønner du! Men ska erstatte den med den originale. Hvor kan jeg få tak i det? http://www.elektroimportoren.no/stikkontakt-dobbel-innfelt-jord-abb/1517999/Product.html Denne er det vel, men ønsker å handle i butikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Desember 6, 2014 Share Skrevet Desember 6, 2014 Bytter ikke du bare hele kontakten da? Jeg hadde noen rimelige kontakter og brytere når jeg kjøpte leiligheten, men bytta samtlige ut i Elko i løpet av første uken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 6, 2014 Share Skrevet Desember 6, 2014 Om man ikke er elektriker eller evt. automatiker har man faktisk kun lov til å bytte selve dekselet, og ikke noe mer. Sånn at det er sagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Desember 6, 2014 Share Skrevet Desember 6, 2014 Om man ikke er elektriker eller evt. automatiker har man faktisk kun lov til å bytte selve dekselet, og ikke noe mer. Sånn at det er sagt. Skru av hovedsikringa og følge oppskrift man har funnet på Google, eller spørre en elektriker venn? Google pleier å fungere til det meste ^^ Eller er det et veldig stort "fy-fy" å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 6, 2014 Share Skrevet Desember 6, 2014 De aller fleste som klarer å skifte hjul på bilen vil nok også klare å bytte en kontakt, men det gjør det ikke mer lovlig. Satt litt på spissen så kan det får store konsekvenser om det gjøres feil. Huset kan faktisk brenne ned, og om det oppdages at årsaken var en feilmontert kontakt som man monterte selv kan man få problemer med forsikringen. Om man må Google seg til en "oppskrift" for å gjøre dette vil jeg anbefale å få noen andre til å gjøre det. noekult, adne95, eriksen76 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Desember 6, 2014 Share Skrevet Desember 6, 2014 (endret) Skjønner ^^ Edit: Hva gjør folk i dag? Jobb til 16.00 her ^^ Endret Desember 6, 2014 av hermanoo90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg