Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Spørs jo hva bilen skal brukes til. Jeg har kjørt med Performance Friction på originale 3.2 skiver, og de er veldig slemme mot skivene, samt at det blir mye bremsestøv. Ferrodo 2500 er nok et bedre kompromiss for en bil som kjøres mest på vanlig vei.

Bilen kjørest mest på vanlig vei, egentlig veldig forundret over at di originale klossene ikke klarer mer.. Ikke mange nedbremsingene før bremsene blir svakere ( om det er originale som står på da ) :) Vil også ha minst mulig bremsestøv :P Tips til hvor handle disse?

Endret av Skulebollen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si NRK kan sine saker når det gjelder Tv-produksjon. Ser på Beat for Beat nå, et svært så melket program som har gått i snart to tiår og man kan fint høre at NRK legger vekt på god lyd i musikalske programmer. TV2 sender søppelsendinger hver uke med dans og sang, men lyden er totalt strippet for dynamikk og er kjedelig å høre på, stikk motsatt er NRKs Beat for Beat og flere andre!

Men hvem bryr seg om god lyd i disse dager? :)

Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk

Det er mange av oss, men hvem ser på tv i disse dager, er kanskje det rette spørsmålet? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange av oss, men hvem ser på tv i disse dager, er kanskje det rette spørsmålet? ;)

Enig der! Ser mest nedlastet/streaming! Får sett de når jeg vil og slipper å stresse med "ååå! Må være ferdig med de her til kl 19, om jeg skal rekke farmen ikveld!" :P

Fikk med meg en NetCom reklame her om dagen.. Hvordan havner sånn søppel på TVen?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man ikke er elektriker eller evt. automatiker har man faktisk kun lov til å bytte selve dekselet, og ikke noe mer. Sånn at det er sagt. :)

Skru av hovedsikringa og følge oppskrift man har funnet på Google, eller spørre en elektriker venn?

Google pleier å fungere til det meste ^^

Eller er det et veldig stort "fy-fy" å gjøre? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller fleste som klarer å skifte hjul på bilen vil nok også klare å bytte en kontakt, men det gjør det ikke mer lovlig.

Satt litt på spissen så kan det får store konsekvenser om det gjøres feil. Huset kan faktisk brenne ned, og om det oppdages at årsaken var en feilmontert kontakt som man monterte selv kan man få problemer med forsikringen.

Om man må Google seg til en "oppskrift" for å gjøre dette vil jeg anbefale å få noen andre til å gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...