Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Det er jo helt latterlig å ha en politibil uten dieselvarmer, skulle tro at til og med politiet var smarte nok til å forstå det! :) Dieselvarmeren på Passaten røyk i fjor, var ikke akkurat noe varmt inni der da nei!

Har dere sett "Let's be cops"?

Til tross for slakt i Dagbladet, og P3 så lo jeg godt flere ganger!  :iwant: Anbefales!

http://www.filmweb.no/film/article1156119.ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at hundepatruljen i Bergen har kjørt E350 CDI, så det virker som om kravene er litt annerledes enn vanlige patruljebiler, hvor det går mest i Passat. Innsatslederen kjører GL tror jeg, mens spesialenheten kjører Gelendewagen. Flott for BMW Norge at de får inn litt flere biler til det offentlige, og ikke bare sivilbiler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner noen ganger å lure på hva drikkekulturen i Norge er.. 
Jeg har de siste årene stort sett holdt meg til å drikke ganske så få enheter når jeg er ute eller på fest, fire øl eller cider holder i utgangspunktet i massevis for at jeg skal ha det hyggelig i lag med andre fulle mennesker (Edru går også, men det kommer litt ann på hva slags steder\fester man oppsøker) 
Men i går var det noen som la merke til hvor lite jeg egentlig drakk, og det ble da en diskusjon rundt det hvor flesteparten satt med den meningen at "Man drikker for å bli dritings, ellers er det ikke gøy"   Hva er det for en innstilling? og hvorfor er det et mål?  

Nå er det ingen regel uten unntak heller, flatfyll har skjedd meg flere ganger. Men da blir jeg stort sett lei og tenker heller på hvordan jeg skal komme meg hjem, trives mye bedre med å være oppegående og kunne vedlikeholde\skape bekjentskaper fremfor å sitte der med huet i bordet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner noen ganger å lure på hva drikkekulturen i Norge er..

Jeg har de siste årene stort sett holdt meg til å drikke ganske så få enheter når jeg er ute eller på fest, fire øl eller cider holder i utgangspunktet i massevis for at jeg skal ha det hyggelig i lag med andre fulle mennesker (Edru går også, men det kommer litt ann på hva slags steder\fester man oppsøker)

Men i går var det noen som la merke til hvor lite jeg egentlig drakk, og det ble da en diskusjon rundt det hvor flesteparten satt med den meningen at "Man drikker for å bli dritings, ellers er det ikke gøy" Hva er det for en innstilling? og hvorfor er det et mål?

Nå er det ingen regel uten unntak heller, flatfyll har skjedd meg flere ganger. Men da blir jeg stort sett lei og tenker heller på hvordan jeg skal komme meg hjem, trives mye bedre med å være oppegående og kunne vedlikeholde\skape bekjentskaper fremfor å sitte der med huet i bordet.

Jeg er helt avholds. Man blir lei etterhvert av å forklare hvorfor man ikke drikker (religion i mitt tilfelle), så nå pleier jeg bare å ta ut bilnøkkelen og vifter for å slippe mer spørsmål.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

drikker igrunn sjeldent, men blir gjerne litt når jeg gjør det, men ikke sånn helt ubrukelig drita elns,

gidder ikke drikke bare et par øl, da er det liksågreit å ikke drikke,

blir gjerne en 2-3 ganger rundt jul og 1-3 ganger ellers i året.

har bedre ting å gjøre enn å drikke hver helg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der visste jeg kom, først begynnte de med å bruke BMW i UP som sivilbiler men nå går de også over til uniformerte biler. Tipper det blir X5 nå i første omgang også etterhvert vil vi sikkert se 5-serie også i politidekor, slik som de har begynnt med i Sverige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, Cayman er jo midtmotorisert - en mye mer velbalansert konstruksjon og R`en har garantert fremtidig samlerstatus. 

Men du har rett i at Cayman er mye billigere enn en 911, men det er jo tildels fordi du får den med den knøttlille Norgesmotoren på 211 hester for å spare avgifter.

med 330 hester så burde den flytte seg litt bedre :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...