Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe, Fredrik, selv om du krangler med halve forumet til tider betyr ikke det at de er alle samme person. Er ikke rart at en guttevalp som er litt stor i kjeften blir satt litt på plass iblandt. Du blir ofte nevnt på BMW treff med litt latter og en kald øl, som jeg har prøvd å nevnt tidligere. Kanskje på tide å roe seg ned litt, det er bare et forum :)

Og nei dette er ingen form av personangrep eller noe annet du skal vri det til....og jeg er heller ikke Erebus/Chicane/Merrushe blablabla

Endret av MSJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får tro hva dere vil om meg, jeg har vært her daglig i 6 år og over 11 000 innlegg så kjenner forumet bedre enn min egen bukselomme. Jeg merker når ting ikke er som det skal her og har jaggu hatt rett alle ganger til nå når det gjelder troll her inne (de har jo blitt stengt ute). De av dere som eventuelt går å baksnakker meg på biltreff må jo bare fortsette med det, men tror kanskje dere har misforstått litt meningen med å gå på biltreff da (personlig tror jeg dette bare er bullshit) Jeg vet iallfall at de BMW treffene jeg deltar på består av bare hyggelige å oppegående mennesker og jeg har vært så heldig å knytte mange gode bekjentskaper den veien :)

Håper det er noen der ute (utenfor tulletråden) som ser meg for litt mer enn enn storkjefta idiot, kranglefant og kverrulant som enkelte vil ha meg til å være :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...