eriksen76 Skrevet Januar 10, 2015 Share Skrevet Januar 10, 2015 Jeg gjør det hele tiden, blir jo en vane ikke akkurat noen uvane heller. Setter den i gir og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 10, 2015 Share Skrevet Januar 10, 2015 Setter bilen i P og trykker inn fotbrekket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carburetion Skrevet Januar 10, 2015 Share Skrevet Januar 10, 2015 (endret) Setter alltid på håndbrekk, og sjeldent i gir. Og som janerik123456 seier så ruster ting fast osv, viss du ikkje bruker håndbrekket. Starter også bilen uten å klemme inn clutch pedalen. Innbiller meg at det sliter mindre på clutch/ utløyser lager. Endret Januar 10, 2015 av Carburetion knoskar reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Januar 10, 2015 Share Skrevet Januar 10, 2015 Setter alltid på håndbrekk, og sjeldent i gir. Og som janerik123456 seier så ruster ting fast osv, viss du ikkje bruker håndbrekket. Starter også bilen uten å klemme inn clutch pedalen. Innbiller meg at det sliter mindre på clutch/ utløyser lager. Leste noe for lenge siden angående N47 motorene og registeret. Var mye starting med clutch inne som forårsaket register problemer på noen av dem (husker ikke hvorfor) Derfor begynte jeg alltid å starte bilen i fri med clutch pedalen ute. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Januar 10, 2015 Share Skrevet Januar 10, 2015 http://www.motorauthority.com/news/1096204_bmw-is-most-successful-luxury-car-brand-in-2014-with-1-8-million-sales?fbfanpageingen tvil om hvem som er nr 1 i klassen vel? Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 10, 2015 Share Skrevet Januar 10, 2015 http://www.motorauthority.com/news/1096204_bmw-is-most-successful-luxury-car-brand-in-2014-with-1-8-million-sales?fbfanpage ingen tvil om hvem som er nr 1 i klassen vel? Ingen over, ingen ved siden av! BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet Januar 10, 2015 Share Skrevet Januar 10, 2015 hallo. var nedi båten for og ordne fortøyninger. nå som været skal bli verre utover dagen og i kveld. men på den tiden jeg var i båten har det blitt så mye sjø at bilen min er blitt innestengt. det rekker opp til navet og tenker på om det vil vaske ut lagerfettet i lagrene på bilen. eller vil dette gå fint? bilen må nok stå til i morgen vis ikke lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Januar 10, 2015 Share Skrevet Januar 10, 2015 Få den opp av vannet fort! Sett den på bukker eller noe slikt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Januar 10, 2015 Share Skrevet Januar 10, 2015 Noe lastebil folk her? Noen som kan gi et anslag på kostnad ved å ettermontere ABS på ei 2 aksla semitralle? ttv 11tonn, på bakassel/boggi 8tonn. Så ei lita lett tralle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Januar 10, 2015 Share Skrevet Januar 10, 2015 Leste noe for lenge siden angående N47 motorene og registeret. Var mye starting med clutch inne som forårsaket register problemer på noen av dem (husker ikke hvorfor) Derfor begynte jeg alltid å starte bilen i fri med clutch pedalen ute. Alle nyere bmwer med manuel gir må man vell starte med clutchpedalen i bunn? e90 og opp jeg tenker. Forøvrig pleier jeg bare sette bilen i park, men mindre det er bratt bakke. Da setter jeg på brekk og. Men manuelgirte biler pleier jeg alltid bruke brekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Januar 10, 2015 Share Skrevet Januar 10, 2015 Alle nyere bmwer med manuel gir må man vell starte med clutchpedalen i bunn? e90 og opp jeg tenker. Forøvrig pleier jeg bare sette bilen i park, men mindre det er bratt bakke. Da setter jeg på brekk og. Men manuelgirte biler pleier jeg alltid bruke brekk. Godt mulig det ja var en e46 jeg hadde så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Januar 10, 2015 Share Skrevet Januar 10, 2015 Jeg må bruke clutchen for å få start på min, så er nok slik på nyere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Januar 10, 2015 Share Skrevet Januar 10, 2015 Jeg bruker brekket når jeg parkerer i litt helling. Automatkassen har ikke helt godt av å stå i park i bakke, så vidt jeg har skjønt er det bare en pinne som slår inn og låser drevet. På min gamle volvo s60 så merket du veldig godt at det løndte seg å sette på brekket før man satte bilen i park. Bmw triller også noen cm hvis man bare setter i park, så greit å sette på brekket så ikke den låsepinnen får masse belastning når man parkerer i bakke gjerne med litt fart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Januar 10, 2015 Share Skrevet Januar 10, 2015 Mitt bidrag til håpløse parkeringer. Svinesund idag. Fikk også en SAFTIG bulk rett forran venstre baklykt. Tydelig var en støtfanger på en høy bil. Godt man har gammal bil Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 10, 2015 Share Skrevet Januar 10, 2015 Er derfor jeg parkerer så langt unna hovedinngangen som mulig, eller lar være å handle på travle dager. Har også gammel bil men jeg synes den har fått sin dose parkeringsbulker i løpet av 21 år så prøver å unngå det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg