Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

40000 maks. Ser man får fine Connect til 30000.. 07 modeller. Men er di som berlingo er det jo lite vits.. Kjører egentlig lite og sjelden mer enn 2 mil for dag... Men berlingoen var ubrukelig liten og en generelt forferdelig bil :P

Men virker som nye berlingoer er litt mer påkostet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lett å komme seg rundt i dag.. Kjenner det blir veldig greit å få tilbake lappen om tre uker! :P
Bussen kjørte ut i en bakke her, og står med autovernet tredd mellom hjula.  Snakket med de som brøyter og salter, de kommer seg ikke ut av Nesodden for å hente salt pga. biler som står på kryss og tvers! Må bare elske nullføre med 15cm våt snø oppå islagt veg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt Connect, støyer veldig inni bilen , hadde riktig nok 20 tommere på den :P 

men man sitter faktisk veldig bra i den , bakover med ryggen. med tanke på at jeg er 188 høy. 

byttet til meg touran i går med skillevegg , man velter jo nesten framover ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette viser bare hvor unyanserte politikerne er. En dieselmotorer som tilfredstiller Euro 6 kravene (påbudt fom. 09/2014) har halvparten av Co2 utslippet til en bensinmotor og et helt minimalt større utslipp av Nox. I tillegg vil den samme dieselmotoren typisk gå rundt 30% lenger pr. liter drivstoff enn bensinmotoren... og forskjellen blir større jo tyngre bilen er. Problemstillingen er derfor ganske kompleks og langt fra enkel når trafikken i de store byene skal reduseres. Enkle politikere finner imidlertid alltid enkle syndebukker... :-x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske det snart kom noe snø her nede også! Bytter mellom regn / slaps annethvert minutt. Samt underkjølt regn på helt tilfeldige plasser. Ikke veldig artig. Da er det bedre med skikkelig snøbelagte veier.

Ja det er ikke mye vinter her, men det er skummel med underkjølt regn. Jeg fikk årets ufrivillige breisladd med E34en i dag morges på vei til jobb faktisk, trøtt som jeg var så fikk jeg henta bilen inn igjen. Litt småskummelt når det ser ut som veien kun er våt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...