wicky124 Skrevet Januar 15, 2015 Share Skrevet Januar 15, 2015 Fundo....konkurs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 15, 2015 Share Skrevet Januar 15, 2015 40000 maks. Ser man får fine Connect til 30000.. 07 modeller. Men er di som berlingo er det jo lite vits.. Kjører egentlig lite og sjelden mer enn 2 mil for dag... Men berlingoen var ubrukelig liten og en generelt forferdelig bil Men virker som nye berlingoer er litt mer påkostet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 15, 2015 Share Skrevet Januar 15, 2015 Kjøp Touran.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 15, 2015 Share Skrevet Januar 15, 2015 Faktisk ikke tenkt på.. Nesten litt for fin til tømring å til den prisen har di vel gått 300k. Men jeg får vere litt på utkikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Januar 15, 2015 Share Skrevet Januar 15, 2015 Takker wicky wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Januar 15, 2015 Share Skrevet Januar 15, 2015 Lett å komme seg rundt i dag.. Kjenner det blir veldig greit å få tilbake lappen om tre uker! Bussen kjørte ut i en bakke her, og står med autovernet tredd mellom hjula. Snakket med de som brøyter og salter, de kommer seg ikke ut av Nesodden for å hente salt pga. biler som står på kryss og tvers! Må bare elske nullføre med 15cm våt snø oppå islagt veg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 15, 2015 Share Skrevet Januar 15, 2015 Og MLen min står på verksted Ikke fordi den er ødelagt, men fordi jeg skal bygge litt eksos på den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Januar 15, 2015 Share Skrevet Januar 15, 2015 Jeg har hatt Connect, støyer veldig inni bilen , hadde riktig nok 20 tommere på den men man sitter faktisk veldig bra i den , bakover med ryggen. med tanke på at jeg er 188 høy. byttet til meg touran i går med skillevegg , man velter jo nesten framover .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 15, 2015 Share Skrevet Januar 15, 2015 Har touran skjikkelig skillevegg eller er det kun gitter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Januar 15, 2015 Share Skrevet Januar 15, 2015 Apropos Fundo-felger: har det skjedd mer etter dette? http://www.nrk.no/sf/leksikon/index.php/Felgfabrikken_Fundo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Januar 15, 2015 Share Skrevet Januar 15, 2015 Har touran skjikkelig skillevegg eller er det kun gitter? Det er gitter, står nesten rett opp ... men denne jeg bytta til meg i går er 2005 modell. og fikk med bakseter, så gratis og sette opp setene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Januar 15, 2015 Share Skrevet Januar 15, 2015 Sarpsborg - Oslo i tett snø vær medfører 5 cm snø på hele fronten + pluss at man ikke vet om man har tåkelys. e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Januar 15, 2015 Share Skrevet Januar 15, 2015 Skulle ønske det snart kom noe snø her nede også! Bytter mellom regn / slaps annethvert minutt. Samt underkjølt regn på helt tilfeldige plasser. Ikke veldig artig. Da er det bedre med skikkelig snøbelagte veier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 15, 2015 Share Skrevet Januar 15, 2015 Dette er jo ganske aktuelt.... http://www.vg.no/forbruker/bil-baat-og-motor/bil-og-miljoe/foreslaar-tredoblet-bomavgift-for-dieselbiler-i-oslo/a/23373863/ Dette viser bare hvor unyanserte politikerne er. En dieselmotorer som tilfredstiller Euro 6 kravene (påbudt fom. 09/2014) har halvparten av Co2 utslippet til en bensinmotor og et helt minimalt større utslipp av Nox. I tillegg vil den samme dieselmotoren typisk gå rundt 30% lenger pr. liter drivstoff enn bensinmotoren... og forskjellen blir større jo tyngre bilen er. Problemstillingen er derfor ganske kompleks og langt fra enkel når trafikken i de store byene skal reduseres. Enkle politikere finner imidlertid alltid enkle syndebukker... ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 15, 2015 Share Skrevet Januar 15, 2015 Skulle ønske det snart kom noe snø her nede også! Bytter mellom regn / slaps annethvert minutt. Samt underkjølt regn på helt tilfeldige plasser. Ikke veldig artig. Da er det bedre med skikkelig snøbelagte veier. Ja det er ikke mye vinter her, men det er skummel med underkjølt regn. Jeg fikk årets ufrivillige breisladd med E34en i dag morges på vei til jobb faktisk, trøtt som jeg var så fikk jeg henta bilen inn igjen. Litt småskummelt når det ser ut som veien kun er våt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg