wicky124 Skrevet Januar 24, 2015 Share Skrevet Januar 24, 2015 Er i Oslo jeg også denne helgen Håper jeg ikke skremte deg når jeg tuta på deg på E18 Vegar Så bare i siste liten at det var deg Skjer med folk som kommer til byen min uannonsert!? -Roger- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 24, 2015 Share Skrevet Januar 24, 2015 Lillestrøm? :lol: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 24, 2015 Share Skrevet Januar 24, 2015 Hmm, pleier vel å være litt dødt i disse tider.. Kan hende det er litt ekstra dødt nå? Har filosofert litt ang labert aktivitetsnivå her selv.. Ja, har snakket med flere som får dårlig respons i trådene sine. Noen har allerede gitt opp Personlig vurderer jeg å droppe det selv. Sløs med tid. Kan heller ha den standby og svare hvis noen skulle spørre om noe. Hehe Jeg velger å tro at det er Fredrik sin feil...Tunet oftest inn for den alternative bloggen, og gjorde like greit andre ting når jeg først var her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 24, 2015 Share Skrevet Januar 24, 2015 (endret) For min del er responsen en bonus, jeg er mer opptatt av å ha en slags skrotdagbok Ikke dropp ut da, det hjelper ihvertfall ikke på aktivitetsnivået her inne! Endret Januar 24, 2015 av Nytern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 24, 2015 Share Skrevet Januar 24, 2015 (endret) Dere blir nok (dessverre) ikke kvitt meg med det første Tenkte mer på at jeg ikke gidder å oppdatere tråden(e) mine, før noen spør etter noe. Haha. Supply and demand! Edit: Forøvrig en artig "Skrotdagbok" du har Stikker innom, fra tid til annen. Jeg styrer jo på med bil for min egen del, men det er jo ekstra kjekt å svi av penger når det kan glede andre å se litt også. Har ikke noen å preike bil med. Sender bilder til folk på snap, av og til, men det er så generisk. Så bimmers er liksom kanalen for det som mangler i hverdagen Da er det litt kjedelig når kommunikasjonen blir enveis. Endret Januar 24, 2015 av Thundercoil awt og Nytern reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Januar 24, 2015 Share Skrevet Januar 24, 2015 316 - ja, plastfestet i fangeren har knekt, så den henger litt. Ikke sladderelatert faktisk... Jeg måtte stoppe på vei hjem og rense felgene for snø pga ubalanse. Du burde nok sette av 5 min til å gjøre det samme etter hver gang du har herjet hvis du opplever problemer. I tillegg har vel bilen din innerskjermer av filt som tiltrekker seg snø? Ikke noe særlig å kjøre med 5 kg snø som sitter fast i hjulhusene. Husker det var et irritasjonsmoment på en eks-Mercedes.... Angående forumaktivitet, så har det blitt roligere her enn før. I glansdagene fikk tulletråden 5-6 sider hver lørdag, og det var pålogget en haug av folk. Virker som vi er 1/4 av det vi en gang var her. Ikke godt å si hvor folk er, da det er dødt på andre relaterte fora også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 24, 2015 Share Skrevet Januar 24, 2015 Facebook tenker jeg.. Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 24, 2015 Share Skrevet Januar 24, 2015 Er vel mer snap instagram twitter tinder kik etc som er sånn "in" for tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 24, 2015 Share Skrevet Januar 24, 2015 Tinder? Kik? Etc? Tror jeg har falt ut av tiden. Haha. Kanskje alle tror de er noe spesielt og henger på elitesingles..Hah, den hadde jeg fått med meg! Ekkel reklame. Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Januar 24, 2015 Share Skrevet Januar 24, 2015 Skjer med folk som kommer til byen min uannonsert!? Jeg skal kjøre familieracer'n til Oslo 10 februar. Ligger sikkert merke til meg... Meg og trafikk i Oslo er sikkert ikke en god kombinasjon [emoji23] Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 24, 2015 Share Skrevet Januar 24, 2015 Tinder? Kik? Etc? Tror jeg har falt ut av tiden. Haha. Kanskje alle tror de er noe spesielt og henger på elitesingles..Hah, den hadde jeg fått med meg! Ekkel reklame. Er semv "bare" 21 og bruker ingen av delene. Facebook funker til kjøp og salg, men jeg synes det er noe helt eget å komme på Bimmers og lese i feks tråden til Nytern. Folk gidder kkke registrere seg tror jeg. Har prøvd å henvise tja, ca 10 000 000? Hit uten å lykkes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 24, 2015 Share Skrevet Januar 24, 2015 Jeg skal kjøre familieracer'n til Oslo 10 februar. Ligger sikkert merke til meg... Meg og trafikk i Oslo er sikkert ikke en god kombinasjon [emoji23] Jeg synes Oslo trafikken er fin å takle jeg, det som er verre er å kombinere det høye tempoet med den elendige veistandarden. Både kjøre effektivt og samtidig ikke ødelegge felger og understell på trikkeskinner, ugjevne overganger (da snakker vi overganger som fort et over 5 cm) og diverse hull i veibanen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Januar 24, 2015 Share Skrevet Januar 24, 2015 Ødelegge felger? [emoji23] de felgene som står på er visst nok ødelagt ganske bra av pensjonisten som kjørte den før jeg handlet makan til kantkjlring har jeg nesten ikke vært borti... Men bilen er helt ålright. 4hjulstrekk og lav km. (53000 og 05 modell) den fungerer helt greit til vårt bruk i et par år til økonomien tillater en ny bil. Ingenting spesielt eller kult å vise frem med denne bilen... Men så har jeg en m3 i garasjen og da er jeg fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Januar 24, 2015 Share Skrevet Januar 24, 2015 Ingen som har en lsd diff til bmw med utveksling 3.45 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 24, 2015 Share Skrevet Januar 24, 2015 Man blir vant til veiene i Oslo...bare lese veien 20meter frem, og unngå høl... noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg