wicky124 Skrevet Februar 25, 2015 Skrevet Februar 25, 2015 Da snakkes vi i mai-juni HPVL og Shattered reagerte på dette 2
noekult Skrevet Februar 25, 2015 Skrevet Februar 25, 2015 OK Mister. Jeg sjekket med Bavaria i går om originalfelger, de 18" som sitter på bilen koster 25.000 kr. etter rabatt og uten dekk. Det er ganske uaktuelt. Har sittet og søkt mye på felger i dag, men finner ingenting som passer helt til bilen, spesielt om jeg ikke skal ha senk. Spør derfor her om alternative merker og sånt, tar tid å gjøre opp en mening. Kommer til å kjøpe noe som skal sitte i mange år, tar ikke slik beslutning i løpet av et par uker.
awt Skrevet Februar 25, 2015 Skrevet Februar 25, 2015 Originale BMW-felger er relativt "billige" på eBay.de. De selges også med dekk som regel. noekult reagerte på dette 1
noekult Skrevet Februar 26, 2015 Skrevet Februar 26, 2015 Titta litt på eBay... Definitivt der jeg skal ha felg ja Godt utvalg og bra priser!
axept Skrevet Februar 26, 2015 Skrevet Februar 26, 2015 Det er så digg med unger når den ene begynner å spy.. Da vet du hva du har i vente... Jippi! Det var den helga.............. Xavi0n og awt reagerte på dette 2
316 Skrevet Februar 26, 2015 Skrevet Februar 26, 2015 Det er så digg med unger når den ene begynner å spy.. Da vet du hva du har i vente... Jippi! Det var den helga..............
e30_joakim Skrevet Februar 26, 2015 Skrevet Februar 26, 2015 Prøvde Prickbort i går , funka veldig bra det ! Jeg har mørk bil , min e38. trenger tips til polering, sette bort eller polere selv? jeg polerer ikke med maskin. wicky124 reagerte på dette 1
ahj Skrevet Februar 26, 2015 Skrevet Februar 26, 2015 Prøvde Prickbort i går , funka veldig bra det ! Jeg har mørk bil , min e38. trenger tips til polering, sette bort eller polere selv? jeg polerer ikke med maskin. Hvis du ikke polerer med maskin er det egentlig bare sette det bort. Man klarer ikke å nærme seg slike resultater med å bare bruke hender.
e30_joakim Skrevet Februar 26, 2015 Skrevet Februar 26, 2015 Hvis du ikke polerer med maskin er det egentlig bare sette det bort. Man klarer ikke å nærme seg slike resultater med å bare bruke hender. Tenkte jeg skulle levere bort bilen, om det kommer på et par tusen , med lakk forsegling osv som jeg har sett rundt om her i Fredrikstad. Så er det verdt det. låne / kjøpe seg maskin, maskere lister og diverse. OG jobben og poleringsprodukter , så tror jeg faktisk man "tjener" på og sette den bort.
ahj Skrevet Februar 26, 2015 Skrevet Februar 26, 2015 Tenkte jeg skulle levere bort bilen, om det kommer på et par tusen , med lakk forsegling osv som jeg har sett rundt om her i Fredrikstad. Så er det verdt det. låne / kjøpe seg maskin, maskere lister og diverse. OG jobben og poleringsprodukter , så tror jeg faktisk man "tjener" på og sette den bort. Nja, kjøper du maskin og produkter kan du ta din egen bil mange ganger for litt mer enn summen for det de tar for å polere bilen din den ene gangen. Men det spørs om du selv vil bruke 8-12 timer på egen bil.
Skulebollen Skrevet Februar 26, 2015 Skrevet Februar 26, 2015 Går vel fort 30 timer om det skal gjøres grundig
e30_joakim Skrevet Februar 26, 2015 Skrevet Februar 26, 2015 har annet å drive med enn å polere biler i 30 timer
FredrikE24 Skrevet Februar 26, 2015 Skrevet Februar 26, 2015 (endret) Fikk en her på forumet til å ta min! For 2000kr(minnes jeg det var) og en hel søndag tok han BMWen for seg. Resultatet var mildt sagt oppsiktsvekkende! Hadde tidligere prøvd meg på en forskjerm, gjorde stor-innkjøp av anbefalte produkter. Mistet motet etter noen timer. Når jeg tenker over saken er preface E24 langt mer klassisk i fasongen enn faceliften.. Savner å eie gammel BMW for tiden.. Blir småsjuk når jeg ser en.. 316 og jeg før jeg fikk ordna skikkelig med den etter at den ble stjålet Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Endret Februar 26, 2015 av FredrikE24
e30_joakim Skrevet Februar 26, 2015 Skrevet Februar 26, 2015 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=56249025 Bra annonse
Anbefalte innlegg